Hei! Kynteni ovat TODELLA lättänät. Nimettömän ja pikkusormen kynnet ovat jonkni verran kaarevat, mutteivät niin paljoa kuin ihmisillä yleensä. Keski- ja etusormen sekä peukalon kynnet ovat täysin littanat, ja yli kasvava kynsi jopa "valahtaa" alaspäin, kun ei ole kaarta tukemassa sitä pysymään suorassa. Tämän lättänyyden takia kynnet ovat tietenkin myös hyvin leveät, ja vaikka kasvattaisinkin kynsiäni jonkun verran (mitä ne eivät kestä muutamaa milliä enempää) esimerkiksi keskisormeni kynsi on yhä leveämpi kuin pitkä!
Kynnet ovat aina olleet tällaiset, joten mistään vammasta tai sairaudesta en usko "ongelman" johtuvan. Ovat vaan hirveän rumat kun haluaisin kauniit kynnet!
Mietin sellaista asiaa, josko esimerkiksi kynnenkovettajilla, rasvaamisella/kuivattamisella voisi muuttaa kynsien muotoa vähän kaarevammaksi? Jostain luin, että kun kynsi kuivuu liikaa se alkaa käpristyä, mutta en ole varma tarkoittiko tämä pituussuunnassa, vai leveyssuunnassa. Ja leveyssuunnassa haluaisin siis kynnen olevan kaareva, eli lättänä ja leveä!
lättänät kynnet
6
1586
Vastaukset
- Snail
Kynnen malliin et voi vaikuttaa. Ne on meillä just sen malliset kun on perimä ja luonto suonut. Voisit harkita rakennekynsiä tai oman kynnen geelivahvistusta jolla saa jonkin verran muokattua kynttä kaarevamman näköiseksi. Leveyteen et voi myöskään vaikuttaa.
- kynsikäs
Yksi konsti on että rupeat käyttämään kynsilakkaa. Usko tai älä mutta kynsilakan kemikaalit kuivattaa kynttä ja vähän kaareuttavat kynttä. Tosin siihen voi mennä jonkun aikaa ja kynsilakkaa käytettävä jatkuvasti.
Voisin sanoa että sinunkin kynnet voivat olla kauniit jos hoidat niitä. Hommaa joku kiva hilekynsilakka ja muutama kiva kynsitarra. Kädet näyttää heti kivemmalta. - kynnet kapeeks
kannattaa kasvattaa hieman niitä kynsiä ja sitte alittaa lakkaa päälle. jos et haluu mitää värilistä niin sitte läpinäkyvää :) ite oon huomannu et kynnet menee kapeemmiksi kun niissä on lakkaa
- AP
oon kuullut ton lakkajutun aijemmin! kyllä välillä koristelen kynsiä enkä pistä leveimpiin kynsiin lakkaa aivan reunoihin asti :) mutta pitäisi ruveta lakkailemaan jatkuvasti! Yritän ryhdistäytyä. Kiitos asiallisista vastauksista! =)
- kohtalotoveri
mullaki on kyllä tosi leveät kynnet ja littanat, monet kaveritki sanonu että mite se voi olla mahollista mutta nyt käytän säännöllisesti lakkaa huomattuani kans että se tosiaan auttaa ja nyt ihan normaalin levyset kynnet (siis lakattuna) kun lakka lähtee pois on taas ihan lättänät, se vaan on perimää. Minu isälläki leveät ja lättänät kynnet, joten en ihmettele että mullakin. Käytä vain ahkerasti kynsilakkaa ja muista ettet revi sitä pois :)
- epätoivoinenviilaaja
joo munkin isällä on lättänät kynnet nii sieltä periytyny! oonki tässä innostunu välillä lakkailemaan ja jostain syystä ei oo ees liuskottunu kynnet enää, varmaan kesän ansiota :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789