Mielipiteitä naisilta
15
341
Vastaukset
- kuvake tavaraa
Mihin pyrit tuolla, onko kenties huono itsetunto ja tarvitset pönkitystä vai haluatko vain kuulla kuinka naisten kehuja?
- + kropalle
komea kroppa, ilo silmälle :D
- w4th6rdndt
ällöttävä homon näköinen ruipelo
- otatko poskeen?
homo homon tunnistaa
- nras35
Veikkaisin, että naama täynnä finnejä ja pää on kalju
- fjdsojfsdo
Ruma puhelin, solisluut törröttävät hölmösti, vammasen muotoiset vatsalihakset...
- anananananaaa
ruma naama mutta hyvä kroppa? niinhän se menee
- nainen 85
Ihan hyvä ruumis, ehkä hieman hintelä...
- 6+11
Varmaan aika nuori mies kyseessä, ehkä nuoremmat naiset tykkää, minä haluan vähän "lihaisamman".
- ......
Ihan hyva kroppa, mutta naama taitaa olla aika ruma.
- 15+16
Taisit pyytää fb:ssa kaveriksi :D Jostain syystä en suostunut... tiedätkö, että naisia ei todellakaan houkuta mies, joka laittaa kuvan alastomasta kropastaan, saatikka sitten alapäästään. Onneksi et sentään niin pitkälle mennyt.
Jep, hyvä kroppa, senhän nyt näkee kaikki, mutta edelleen, ei naisia se kiinnosta niinkään. Täytyy osata myös käytöstavat ja osata olla Mies.
Sitäpaitsi, itse pidän isoista käsivarsista, hyvistä rintalihaksista ja pienestä pömppiksestä ;) - Treenaava nainen----
Hoikka kroppa. Rasvaprosenttisi ei varmasti ole suuren suuri. Varmasti olet treenannut, mutta minun makuun olet liian hoikka. Sinun tulisi saada huomattavasti lisää massaa ettet näyttäisi hontelolta, koska olet noin pitkä. Rupea syömään ja jatka treenaamista niin hyvä tulee.
- Liikaa pukkaa
Onko sinulla tyyny pyllyn päällä?
- hippahoppa
ihan nätti kroppa siitä täs kai olikin kysymys? mä pidän melko hoikista miehistä:-)
- pinkkiä popparia
Kehityskelpoinen kroppa, ihanat käsivarret
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202810Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472447Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262232Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o392226Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181349Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121342- 701223
- 551200
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61163