Testaa, osaatko deittailla?

Hymyillen ♥

34

176

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N36V

"Olet tasapainoinen, hauska ja mukava - eli juuri täydellistä treffiainesta. Olet riittävän itsevarma tekemään aloitteen itse ja olemaan oma itsesi, mutta et ole liian hyökkäävä. Olet rentoa, suoraviivaista seuraa, etkä vaadi itsellesi prinsessakohtelua. Osaat pitää tunnelmaa yllä ankeillakin treffeillä, koska sinusta on joka tapauksessa mukavaa tutustua uusiin ihmisiin. Ainoa ongelmasi saattaa olla, että treffikumppaneista saattaakin tulla kavereitasi."

Nyt täytyisi vain löytää sopiva uhri : )

• Olen täydellistä deittiseuraa, kunhan muistan laittaa huulipunaa, kynsilakkaa ja avokaulaisen mekon...

Ps. Täytyy nauttia jotain todella tajuntaa laajentavaa, että Ellien testissä sukupuolet kääntyvät.

• Nyt skarppaat vähän! Olet niin ujo ja epävarma, että kanssasi treffailu on haasteellista, vaikka oletkin herttainen ja kiva ihminen. Et uskalla olla oma itsesi, kertoa mielipiteitäsi tai tehdä itsenäisiä päätöksiä treffien suhteen, koska pelkäät suututtavasi toisen. Paradoksi onkin, että treffisi menevät helposti pilalle juuri sen takia, että toinen osapuoli joutuu pitämään juttua yllä ja viihdyttämään sinua. Yritä uskaltaa ottaa itsekin vastuuta tilanteesta, niin viehättävyytesi pääsee paremmin esille!

Tälläinen

• Voihan nekku, en ois uskonnu. :-)

Olet täydellistä treffiainesta

Olet tasapainoinen, hauska ja mukava - eli juuri täydellistä treffiainesta. Olet riittävän itsevarma tekemään aloitteen itse ja olemaan oma itsesi, mutta et ole liian hyökkäävä. Olet rentoa, suoraviivaista seuraa, etkä vaadi itsellesi prinsessakohtelua. Osaat pitää tunnelmaa yllä ankeillakin treffeillä, koska sinusta on joka tapauksessa mukavaa tutustua uusiin ihmisiin. Ainoa ongelmasi saattaa olla, että treffikumppaneista saattaakin tulla kavereitasi.

• cs

Tehdään treffit sitten:)
        Koska seureeva juna Turkuun lähtee?

• cs kirjoitti:

Tehdään treffit sitten:)
        Koska seureeva juna Turkuun lähtee?

Eiii Anssi eeei. Etkös sä muista miksi olen ennenki kieltäytynyt? Olet sä kyllä sinnikäs, ei siitä voi moittia. :-)

• cs
        tinka_tiger kirjoitti:

Eiii Anssi eeei. Etkös sä muista miksi olen ennenki kieltäytynyt? Olet sä kyllä sinnikäs, ei siitä voi moittia. :-)

En muista
        tehdään vaan treffit
        ämmä laulaa tervetuloa
        http://www.youtube.com/watch?v=E6ZTOJQ_SFY

• ;-D

• cs

• hellankulma/kullanhe

-lma

Nyt skarppaat vähän! Olet niin ujo ja epävarma, että kanssasi treffailu on haasteellista, vaikka oletkin herttainen ja kiva ihminen. Et uskalla olla oma itsesi, kertoa mielipiteitäsi tai tehdä itsenäisiä päätöksiä treffien suhteen, koska pelkäät suututtavasi toisen. Paradoksi onkin, että treffisi menevät helposti pilalle juuri sen takia, että toinen osapuoli joutuu pitämään juttua yllä ja viihdyttämään sinua. Yritä uskaltaa ottaa itsekin vastuuta tilanteesta, niin viehättävyytesi pääsee paremmin esille!

• Omituinen tulos tyypille joka ei ole juurikaan deittaillut eikä edes pidä siitä :O

20.5.2010

Olet tasapainoinen, hauska ja mukava - eli juuri täydellistä treffiainesta. Olet riittävän itsevarma tekemään aloitteen itse ja olemaan oma itsesi, mutta et ole liian hyökkäävä. Olet rentoa, suoraviivaista seuraa, etkä vaadi itsellesi prinsessakohtelua. Osaat pitää tunnelmaa yllä ankeillakin treffeillä, koska sinusta on joka tapauksessa mukavaa tutustua uusiin ihmisiin. Ainoa ongelmasi saattaa olla, että treffikumppaneista saattaakin tulla kavereitasi.

• alv-liskot

no, minä vastasin kyllä sen mukaan että miten sen pitäisi mennä tai olisi hyvä mennä tai olisi tarkoitus mennä, mutta aina ei mene kaikki putkeen :(

Justhan minä kohteliasuuttani join lärvit sen yhen sian kanssa. Voi vittu.

• 20.5.2010

• oiuytrewsdfghjklmnbv

paradoksit

Nyt skarppaat vähän! Olet niin ujo ja epävarma, että kanssasi treffailu on haasteellista, vaikka oletkin herttainen ja kiva ihminen. Et uskalla olla oma itsesi, kertoa mielipiteitäsi tai tehdä itsenäisiä päätöksiä treffien suhteen, koska pelkäät suututtavasi toisen. Paradoksi onkin, että treffisi menevät helposti pilalle juuri sen takia, että toinen osapuoli joutuu pitämään juttua yllä ja viihdyttämään sinua. Yritä uskaltaa ottaa itsekin vastuuta tilanteesta, niin viehättävyytesi pääsee paremmin esille!

• Niin kai sitten tai sitten ei...

"Olet täydellistä treffiainesta
      20.5.2010

Olet tasapainoinen, hauska ja mukava - eli juuri täydellistä treffiainesta. Olet riittävän itsevarma tekemään aloitteen itse ja olemaan oma itsesi, mutta et ole liian hyökkäävä. Olet rentoa, suoraviivaista seuraa, etkä vaadi itsellesi prinsessakohtelua. Osaat pitää tunnelmaa yllä ankeillakin treffeillä, koska sinusta on joka tapauksessa mukavaa tutustua uusiin ihmisiin. Ainoa ongelmasi saattaa olla, että treffikumppaneista saattaakin tulla kavereitasi. "

• Et ole liian hyökkäävä, etkä vaadi prinsessa kohtelua menee kyllä vituikseen, kubn kaveri itkee keskustelupalstalla, ettei saanut pillua ekoilla treffeillä.

• dazu kirjoitti:

Et ole liian hyökkäävä, etkä vaadi prinsessa kohtelua menee kyllä vituikseen, kubn kaveri itkee keskustelupalstalla, ettei saanut pillua ekoilla treffeillä.

Aforismi

*soita paranoid*

• alv-liskot

HAHA REPIKÄÄ TÄSTÄ !!11!111!

20.5.2010

*LISKOT OVAT PARHAITA*

• Amorn nuoli..

Liskot sopivat sitten gempsun kanssa yhteen.........
        Molemmat valehtelevatkin aina

• Sir Von Baughen

Joop-o,ihan kiva jos en vaadi prinsessa kohtelua,ei meinaan kauhean miehekästä..:DD

• En *itussa testaa, koska en osaa deittailla, eikä kiinnosta.

• Täydellistähän sitä, mitäpä muutakaan.

Jos jo vastatessa tietää, mikä tulos on, ei voi paljoa odottaa. Luulisi, että jopa leikkimielellä onnistuisi älykkäämmin laaditut vaihtoehdot, että pientä yllätystä voisi olla tiedossa. Köyhän oloisia treffejä, ei voimuuta sanoa. Ilmeisesti tarkoitus olisi vastailla kliseekysymyksiin aivan puutaheinää ja hymyillä sitten omalle fiksuudelle tjtn :( Keljuttaa vaan, ei kiinnosta.

Oikeasti todella paska testi.

• tasapainoinen, hauska, mukava plaaplaa.. eli tuo "yleisin" vastaus. outo tulos ihmiselle joka ei koko deittailusta välitä.

• mie en ees tiedä mitä deittailu on

• monte24 kirjoitti:

mie en ees tiedä mitä deittailu on

no pöh, en usko. oot sinäki varmasti jossain vaiheessa deittaillu.

• LaRito kirjoitti:

no pöh, en usko. oot sinäki varmasti jossain vaiheessa deittaillu.

joo varmaan,mut en tietoisesti

• ihan testaamatta osaan sanoa että en osaa

• tein testin joka kyllä oli naisille suunnattu.

• En osaa, ei sitä tartte testailla ees. Suutari juokoon vain omasta lestistään tai jotain sinnepäin...

• Relaa vähän

Ethän yritä hieman liikaa? Lähdet treffeille melkoisella vamppiasenteella, mutta myös odotuksesi ovat korkealla. Et halua tuhlata aikaasi ihmisiin, joita et koe arvoiseksesi. Metsästäminen saattaa toki tuottaa tulosta, mutta toisaalta ne parhaimmat tapaukset saattavat jäädä sinulta huomaamatta, kun et malta kohdata ihmisiä kokonaisena. Olet toisaalta aggressiivisen seksikäs, toisaalta odotat saavasi konservatiivista prinsessakohtelua, jota 2000-luvun tasa-arvoisen naisen ei enää tarvitsisi vaatia. Relaa vähän, niin homma toimii paremmin - tuolla tyylillä säikäytät potentiaalisetkin tyypit!

En vittu oo ämmä, vaikka toi saitti niin väittää :D

• Itse asiassa ... nyt löi päälle tää analysaattori ... toihan on mun sisäinen nainen. Perskutarallaa ...

• temppuilija kirjoitti:

Itse asiassa ... nyt löi päälle tää analysaattori ... toihan on mun sisäinen nainen. Perskutarallaa ...

Itselleni tietenkin. tuo

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      170
      12945
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      154
      5458
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4810
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3689
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2798
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      121
      1969
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      112
      1715
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      366
      1638
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      108
      1538
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1481
    Aihe