Mikä on vikana kun pojat ei kiinnostu :/ ?? ystävät sanoo et oon ihan nätti ja mul on hyvä lauluääni... Mul oli 1 aika naurettava suhde yhen pojankaa mut ei meil vaa tullu juttuu : D se oli semmosta se mut oon ´menos syksyl seiskalle ja tunnen aika monta poikaa mut miks kukaan ei välitä ?? ´Mul on vaaleet hiukset aika pitkät, isot vihreet silmät, en oo kauheen isokokonenkaa, ja oon semmonen 163 cm moni pitää luonteesta mut pojat MISSÄ VIKA ?? kertokaa :D en haluu olla enää sinkku vaik oonki aika nuori viel... help me että kinostuskiikarit vaa niinkö?? o-o oikeesti apua!
forever alone??
40
684
Vastaukset
Kyllä sie seuraat saat :)
- lapsisinkku
Voi apua, 12-13-vuotias SINKKU! No haloo, varmaan oot ikuisesti yksin... Olet vielä LAPSI!!! Mistä lähtien lapset ovat olleet sinkkuja?
- hahha :D
toi on kans ihan hyvä tapa ajatella mie tajuun sen kyllä (= kiva et välität mut sen takii pistin ton koko hässäkän tänne ku on nii orpo olo : DD
- JDOVRLUSIVHYUMBILDN
ONKS TÄÄ TEIÄN MIELEST HAUSKAA!!!
- Daaa
JDOVRLUSIVHYUMBILDN kirjoitti:
ONKS TÄÄ TEIÄN MIELEST HAUSKAA!!!
Kyllä erittäin
- :/ aapuuva
(= mie en vaa jaksais enää odottaa ois vaa nii ihanaa olla jonkun kaa ja ihan oikees suhtees :D ois helpompaa elääkki :/
- ...
No uh ah! Onks toi niiku olevinaan kovaa tulla tänne dissaa mun juttuja jos ei kiinnosta ni voi kuule ihan hyvi painuu hevohemmettii eikä tulla tänne määkimää!
- SINKUTRULES
Sinkkuna oleminen on ihan mukavaa, koska voi tehdä mitä huvittaa. :DD
- asdfghjtyui
Totta kyl! :DD
- Äitittää
Mutta lapsista ei käytetä sinkku-nimitystä. Varhaispuberteetti-iässä oleva on välivaiheessa; ei vielä aikuinen pitkään aikaan, mutta ei ihan lapsikaan enää.
Siinä vaiheessa, kun kannattaa huolehtia ja käydä koulunsa hyvin ja keskittyä hyviin harrastuksiin ja viettää vapaa-aikaa hyvien ystävien, niin tyttö- kuin poikasellaisten kanssa.
Kaikkeen muuhun, aikuisten juttuihin, ehtii vielä monta kertaa ja vähän liikaakin. Kannattaa jaksaa odottaa, ei tule liian isoja kolhuja liian aikaisin.
- tätönen61
Keskity ensi kouluun ja kavereihin ja sit vasta seurusteluun.
- pompom223
Kyl mie tiiän mitä teen... mut jos ootte vanhempii ku miee ni ymmärrätte varmaa ku luulis et tää on aika yleistä olla kiinnostunu ihmisistä täs iäs et jos ootte saman kokenu ni älkää tulko hei saarnaa...
- gfognog
pompom223 kirjoitti:
Kyl mie tiiän mitä teen... mut jos ootte vanhempii ku miee ni ymmärrätte varmaa ku luulis et tää on aika yleistä olla kiinnostunu ihmisistä täs iäs et jos ootte saman kokenu ni älkää tulko hei saarnaa...
mut apu kelpaa
- No ala miun
kaa? Mullakin on vihreet silmät mut en ole enää seiskalle menossa.
Oon nuorekas, nelikymppinen ja ihan vakavissani :\ vaikka myös ilonenkin :)- ikäero :/
No kiitos tarjouksesta mut meil on hieman LIIKAA ikäeroo :DD
- Sir Von Baughen
jooo,eihän tässä enään tiedä itkeä vai nauraa jos 12-13v kutsuu itseään SINKUKSI
ja on hädissään siitä.Ja puhuu kiinostuskiikareista,OMFG
Kuule,sun ikäiset ei edes vielä kuulu seurustella.Voit odottaa vielä ihan hyvin 3-4 vuotta ja sitten alkaa etsimään poikaystävää.Todella harva seurustelee jo 14 vuotiaana siten että suhde kestää aikuisuuteen asti.
Parasta on keskittyä siihen ylä-asteen alkuun,taso ja opetus on hieman erillainen kuin ala-asteella.
t.Itsekkin sinkku 26v eikä hädissään tilanteesta :)- nonnooo
Mut sieki oot vissii yläasteen käyny :D ni varmaa sul samanlaisii kokemuksii??
- AD.
Varmaan sen takia, että sun ikäisiä poikia ei edes kiinnosta mikään seurustelu vielä. XBoxilla tai Playstation 3:lla pelailu ja kamujen kanssa hengailu on se ykkösjuttu.
- Mies1985
Suosittelen Nuorten palstaa. Eikös siellä puhuta näistä asioista?
Joka tapauksessa samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa että vain osa sinun ikäisistäsi pojista on kiinnostuneita tytöistä. Minä en sinun ikäisenä ollut. - egbiols
Ehkä must vaa tuntuu tältä sen takii ku melki kaikki kaveritki seukkaa ni sillä vaa aattelen et onks mus jtn vikaa :/
- ikisinkku35
Kiltit jää ilman seuraa. Niin minäkin joudun olee yksin loppuelämäni. Otan osaa.
- tekopyhäp*ska
No et varmana oo yksin koko ikääs :D No jos vaihtaa puheen aihetta voiks joku antaa vinkkei mimmost on ylä-asteel os jtn omii kokemuksii ni kiitos auttais sikana...???
- ikisinkku35
Kyllä mä vaan joudun oleen loppuelämän yksin. Mulle ei ole viiteen vuoteen kukaan nainen edes jutellut. Kaupan kassaa ei lasketa, eikä kelan virkailijaa.
Olen siis hylätty - kookeiilee ihmeessää
ikisinkku35 kirjoitti:
Kyllä mä vaan joudun oleen loppuelämän yksin. Mulle ei ole viiteen vuoteen kukaan nainen edes jutellut. Kaupan kassaa ei lasketa, eikä kelan virkailijaa.
Olen siis hylättyOon todellakin liian nuori sua kamalasti neuvomaan mä tiiän sen mut ooks sie kokeillu jtn nettideitti hommeleita? tai jos ei ees kiinnostais sellasseet ´ni päivisinki iihan hyvin voisit jonnee ulos mennä vaik puiston penkille istuskelee ja lukee lehtii tai oot vaa näkyvil mie ainaki tekisin näin ja ihan luottavaisin mielin (=
- ikisinkku35
kookeiilee ihmeessää kirjoitti:
Oon todellakin liian nuori sua kamalasti neuvomaan mä tiiän sen mut ooks sie kokeillu jtn nettideitti hommeleita? tai jos ei ees kiinnostais sellasseet ´ni päivisinki iihan hyvin voisit jonnee ulos mennä vaik puiston penkille istuskelee ja lukee lehtii tai oot vaa näkyvil mie ainaki tekisin näin ja ihan luottavaisin mielin (=
olen kokeillut kaikkee. Treffi ilmoitus on ollut vuosia jo suomi24 sessa. sekin ihan turhaa hommaa. Olen käynyt konserteissa ja festareilla ja baareissa vuosien aikana liikaa. Rahaa on mennyt niihin aivan liika ja turhaan
- ://
ikisinkku35 kirjoitti:
olen kokeillut kaikkee. Treffi ilmoitus on ollut vuosia jo suomi24 sessa. sekin ihan turhaa hommaa. Olen käynyt konserteissa ja festareilla ja baareissa vuosien aikana liikaa. Rahaa on mennyt niihin aivan liika ja turhaan
Ja oot 35kö? Nono hmm... :/ Mie en tiiä mut älä koskaan luovuta (=
ikisinkku35 kirjoitti:
Olen siis hylättyJa mä jään ikisinkuksi, kun mua haluu vain ukkomiehet, tai muuten vaan seurustelukammoiset ukot...
- ikisinkku35
:// kirjoitti:
Ja oot 35kö? Nono hmm... :/ Mie en tiiä mut älä koskaan luovuta (=
En mä jaksa enää yrittää. Se on ihan turhaa
- Nononoon
ikisinkku35 kirjoitti:
En mä jaksa enää yrittää. Se on ihan turhaa
Kuha et kuole yksinäisyytee ja älkää naurako vaik saattaa hassult kuulostaakki :/ mun toinen mummo kuoli niin 20 vuotta ihan yksin se ottaa aika koville :(
- toinen jaakobbi
Jos ylä-asteelle vasta olet menossa niin ei mitään hätää. Eiköhän se sullekin vielä natsaa. :)
- ................
Hei. Voin alkaa seukata sun kanssa. Olen 25v nörtin näköinen pedari.
- mee roskii
Joo pedobear en hyväksy tajousta xd
- Muistan joo
Haet hyväksyntää, läheisyyttä jne.
Taisin ajatella aika samalla tavalla iässäsi.
Menin ylä-asteelle, ja alkoi hirmuinen viuhka.
Mut älä hoppuile, niin että ottaisit kenet vaan.
Pienillä asioilla ja valinnoilla voi olla _todella_ suuri merkitys koko loppuelämän kannalta.
Huolit vain sellaisen, joka kohtelee sua hyvin, ja jonka seurassa sulla on hyvä olla. Muutoin vaihtoon. - paron af gran
Nää oot lapsi..elä lapsuuttas
- n.poooooooika
Oon 18. Ei kunnon suhdetta ja sä kehtaat sanoo yyyYy oon For ever Alone! Lapsi ehit tehä mitä vaa, vaikka pilata elämäs.
Pikku tyttö on sinkku eiiiiiii, apuuuva. Mikä mä oon neitsyt, täysikäne, tää keskustelu on iha turha. Lapsi kulta puhu vanhemmilles. Kiitos - pErGeLe
Jos ette ihan lapseks viittis sanoo pergele!
- Kirjoittaja
Keinovalon kirous. Nykyään lapset ovat perustamassa perhettä kun pitäisi vielä leikkiä nukeilla. Pojat kehittyvät onneksi vähän hitaammin vielä.
- ei V*ttu saat*ana!!
mitä vikaa siinä nyt oikeesti helve*ti muka on et en haluu olla yksin XDXD te fossiilit voitte painuu jonnee per*eesee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h292854Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321463
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958