Viimeksi kun olen tutustunut Mediapexiin siellä myytiin silloin ainoastaan lehtiä. Nyt kun pitkästä aikaa suostun edes katsomaan heidän työpaikkoja niin siellä myydäänkin jotain tv-viihdettä. Siinä luvataan, etttä olisi ihan kiinteätuntipalkka... Tietääkö joku kuinka paljon se pelkkä tunti palkka on? Tietenkin myyjän on pystyttävä parempaan kun pelkkään tuntipalkkaan, mutta vanhana myyjänä tiedän, että uuden tuotteet kanssa voi olla alussa hieman hankaluuksia niin olisi kiva tietää se pienin summa mihin tulee varautua.
Mediapex
5
151
Vastaukset
- katsele työpaikkoja.
"suostun edes katsomaan heidän työpaikkoja"
-Tosi hyvä asenne! Tsemppiä!- skögää v
Jos olisit koskaan ollut heillä töissä, tietäisit että täysin oikea asenne jättää huomioimatta!
- duunidddd
Tuntipalkka on jotain 7-12 euroa. Toki jos myyt tosi paljon saat extraa.
http://www.duunia.info - Mediapexillä töissä.
kaikissa toimipisteissä EI ole tuntipalkkaa vaan saat mitä myyt! Alussa menee se pari päivää ja sitten kyllä myynti alkaa kulkea. Itse olen ollu nyt pari kuukautta jo töissä ja muistan kun aluksi meni se 3 päivää nollilla ja sitte alko tulla jo pari myytyä päivässä ja sitte lähes 10. Ja vielä siitä, että osassa toimipisteissä on joku vajaan 10e tuntipalkka ja siihen pienet provisiot, mutta jos haluat tienata paljon niin ottaisin pelkän provision!
- kylästynyt kyllikki
missään toimistossa ei ole minkäänlaista pohjapalkkaa. tuntipalkka voi joo olla, mutta sekin menee sen mukaan mitä myyt. lukekaapa se sopimus kunnolla läpi ettei tarvi ihmetellä kun palkkapäivänä ei tullutkaan ku 40 euroa vaikka mollissa ja puheissaan mainostavat 600 euron pohjaa...jestas sentään mitä kusetusta... pexillä koko alan surkein palkka, missä tahansa muualla tienaa enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h402899Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 311719
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025