onks tortillat huonoo laihdutus ruokaa jos söin yhden aamupalaks ja laitoin vaan kurkkuu tomaattii ja salaattii sisälle...onko se kuori kamalan epäterveellistä?
mitä aamupalaksi laihduttajallle?
5
174
Vastaukset
- Ymmärrätköhän?
Et kuulosta mieheltä vaan pissikseltä.
Ennen kun alat kohottamaan elämäntapojasi, OTA SELVÄÄ MITÄ OLET TEKEMÄSSÄ! Kun olet sevittänyt asiat, toimi vasta sitten. - 43443434
täysjyvätortillat on ainakin terveellisiä :-D
- juupaaaa
ja ite syön aamupalaksi puuroa, se on täyttävää, marjoilla:) maustamatonta jugurttia
- HeviJuures
Itse syön aamupalaksi seuraavat:
- pieni viipale ruisleipää (esim. ruissydämen puolikkaan 26 grammaa), margariinilla, kurkulla ja kalkkunaleikkeellä
- rasvaton maito 2 dl
- kananmuna
- kahvi rasvattomalla maidolla 4 dl
Kalorit jää 250:een ja hyvin jaksaa kolmisen tuntia (jopa neljä). Olen nainen, 61 kg.
(Vertaile: Yhdessä tortillaletussa on kaloreita 126 kcal.) - kohtuus kaikessa
No katsotaanpa mitä tässä edessäni on nyt.
500g paistettuja pernoita, 100g paistettu broilerin rintafile, 2 x paistettu kananmuna, juustoa, sinappia, pari lasia kotikaljaa. Noin 1200kcal aamupalaksi.
No ei tuo ihan normaali aamupala ole, tänään meinaan parin tunnin päästä juosta lenkin joka kuluttaa noin 1200kcal, joten pitää tankata aamusta vähän raskaammin. Mutta kyllä minun normiaamupalakin on sellaiset 500-700kcal.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862