Haatana läppäri hajos

VASTAHA MIE SEN OSTIN 2008 KESÄKUUSSA.
onneks on näitä varakoneita ettei kerkee vieroitusoireita tulemaan:)
667
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

pyyä sossusta rahat uuteen

Äänestä
  • Aloittaja

voi ei ne varmaan anna, miks pyytää turhaan ku on toinenkin kone jota käyttää

Äänestä

montehan pelaa ihan savumerkkivehkeillä:D
Minulla on nurkat taynnä koneita kokoelmissani, juuri tuollaista antiikkia.
Olen ajankulksi räplännyt kuntoon ja toimiviksia..........
Niistä ei vaan kukaan maksais enää ja olen lahjitellut tarvitsevillle.
Viime viikollakin sain ilmaiseksi toimivan pöytakoneen ja hienon tietoknone pöydäan--mukana piein erillinen näppis WiFi tekniikalla voin pitä näppista vaikka sykissa munien kuumentamata ja lukea TVnäytöllä

http://www.youtube.com/watch?v=d3KdY_rm1SE

Äänestä
  • Aloittaja

hivenen uudempi tää pöytäkone on ku läppäri

Äänestä

Pöytäkonita on helpomopintuunailla..............
Juuri saamassani konees on kaksi USB.reikkä ja korppuasema.ja XP
voi ´n nyt tallétta joidenkinkorppuje tiedot.
Korpussa on muista vain 1,6 megaa
Kamerakännyissakin on 2megaa minimi, jos haluaanjossai kehdessa julkaista kuvan.
Minulla onkin paljon kuvia korpulla, niissanpikseli riittävä vain monte Skrik-potrettiin.

Äänestä
  • Aloittaja

no joo mut läppäri on kätevämpi

Äänestä

Kommentoi aloitusta

monte24 kirjoitti:

VASTAHA MIE SEN OSTIN 2008 KESÄKUUSSA.
onneks on näitä varakoneita ettei kerkee vieroitusoireita tulemaan:)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu