voi ei ne varmaan anna, miks pyytää turhaan ku on toinenkin kone jota käyttää
0Äänestä
cs
montehan pelaa ihan savumerkkivehkeillä:D Minulla on nurkat taynnä koneita kokoelmissani, juuri tuollaista antiikkia. Olen ajankulksi räplännyt kuntoon ja toimiviksia.......... Niistä ei vaan kukaan maksais enää ja olen lahjitellut tarvitsevillle. Viime viikollakin sain ilmaiseksi toimivan pöytakoneen ja hienon tietoknone pöydäan--mukana piein erillinen näppis WiFi tekniikalla voin pitä näppista vaikka sykissa munien kuumentamata ja lukea TVnäytöllä
Pöytäkonita on helpomopintuunailla.............. Juuri saamassani konees on kaksi USB.reikkä ja korppuasema.ja XP voi ´n nyt tallétta joidenkinkorppuje tiedot. Korpussa on muista vain 1,6 megaa Kamerakännyissakin on 2megaa minimi, jos haluaanjossai kehdessa julkaista kuvan. Minulla onkin paljon kuvia korpulla, niissanpikseli riittävä vain monte Skrik-potrettiin.
Vastaukset 6
Vanhimmat
pyyä sossusta rahat uuteen
voi ei ne varmaan anna, miks pyytää turhaan ku on toinenkin kone jota käyttää
montehan pelaa ihan savumerkkivehkeillä:D
Minulla on nurkat taynnä koneita kokoelmissani, juuri tuollaista antiikkia.
Olen ajankulksi räplännyt kuntoon ja toimiviksia..........
Niistä ei vaan kukaan maksais enää ja olen lahjitellut tarvitsevillle.
Viime viikollakin sain ilmaiseksi toimivan pöytakoneen ja hienon tietoknone pöydäan--mukana piein erillinen näppis WiFi tekniikalla voin pitä näppista vaikka sykissa munien kuumentamata ja lukea TVnäytöllä
http://www.youtube.com/watch?v=d3KdY_rm1SE
hivenen uudempi tää pöytäkone on ku läppäri
Pöytäkonita on helpomopintuunailla..............
Juuri saamassani konees on kaksi USB.reikkä ja korppuasema.ja XP
voi ´n nyt tallétta joidenkinkorppuje tiedot.
Korpussa on muista vain 1,6 megaa
Kamerakännyissakin on 2megaa minimi, jos haluaanjossai kehdessa julkaista kuvan.
Minulla onkin paljon kuvia korpulla, niissanpikseli riittävä vain monte Skrik-potrettiin.
no joo mut läppäri on kätevämpi