VASTAHA MIE SEN OSTIN 2008 KESÄKUUSSA.
onneks on näitä varakoneita ettei kerkee vieroitusoireita tulemaan:)
Haatana läppäri hajos
6
58
Vastaukset
- Alfonso-setä
pyyä sossusta rahat uuteen
- cs
montehan pelaa ihan savumerkkivehkeillä:D
Minulla on nurkat taynnä koneita kokoelmissani, juuri tuollaista antiikkia.
Olen ajankulksi räplännyt kuntoon ja toimiviksia..........
Niistä ei vaan kukaan maksais enää ja olen lahjitellut tarvitsevillle.
Viime viikollakin sain ilmaiseksi toimivan pöytakoneen ja hienon tietoknone pöydäan--mukana piein erillinen näppis WiFi tekniikalla voin pitä näppista vaikka sykissa munien kuumentamata ja lukea TVnäytöllä
http://www.youtube.com/watch?v=d3KdY_rm1SE - cs
Pöytäkonita on helpomopintuunailla..............
Juuri saamassani konees on kaksi USB.reikkä ja korppuasema.ja XP
voi ´n nyt tallétta joidenkinkorppuje tiedot.
Korpussa on muista vain 1,6 megaa
Kamerakännyissakin on 2megaa minimi, jos haluaanjossai kehdessa julkaista kuvan.
Minulla onkin paljon kuvia korpulla, niissanpikseli riittävä vain monte Skrik-potrettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697454Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435094- 973452
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462319- 442289
- 222168
- 342113
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171887- 281781
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141683