Pyysin eilen anteeksi kaikkea paskaa, jota olen tehnyt 22 vuoden aikana. Tietenkin anteeksipyyntö tuli liian myöhään, mutta samalla vapauduin omasta vankilastani, jonka olin tehnyt vuosien aikana ympärilleni.
Anteeksi pyytäminen ei siis ole ikinä myöhäistä, vaikka suhde ei jatkuisi. Samalla voi antaa itselle anteeksi ja alkaa kehittyä toiseksi ihmiseksi.
Pyysin anteeksi ja se tuntui vapauttavalta
4
190
Vastaukset
- sfgdfgjh
Ja mitähän järkee oli 22 vuotta kantaa paskaa pään sisällä?
- Anteeksi annettu
Anteeksipyyntö merkitsee todella paljon, jos todella sitä tarkoittaa ja saa toisen sen myös uskomaan. Anteeksipyynnöllä osoitetaan, että on ymmärtänyt loukanneensa toista ihmistä. Normaali ihminen tuntee huonoa mieltä, jos on loukannut läheistä ihmistä, erikseen on sitten ne tapaukset jotka ei huonoa omaatuntoa edes omista. Tai siis omaatuntoa ylipäätään.
Mulle ainakin merkitsi todella paljon, kun näin, että miehelläni oli huono olla tekemiensä virheiden vuoksi, siis sellaisten virheiden, jotka mua loukkasi.
Ja kun hän tuli, jutteli, pyysi aidosti anteeksi ja näin että hän todella sitä tarkoitti, niin sillä hetkellä näin sen miehen edessäni, johon aikanaan rakastuin ja aloin uskoa, että meillä on vielä toivoa. - täydenkuun tyttö
Uskaltauduin myös pyytämään anteeksi, mutten saanut, jotenkin sekin tuntuu oikeutetulta.
Vaati kyllä rohkeutta ottaa yhteyttä ja raastaa sydäntäni, mutten sietäisi itseäni jos en olisi edes pyytänyt - kuun tytär
Tein samoin, omaa parasta tulevaisuuttani ajatellen, tuntui helpottuneelta kun sen sai tehtyä, ihan sama saanko anteeksi vai en pyyntö oli pääasia.
Totta se on askel eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827