Taas on nähty, että ikäsyrjintä pelaa hyvin naisten sarjassa.
Tuomarinakin finaalissa nuori nainen.
Kuivuu kokoon tää kisa pikkuhiljaa, sääli, jos näin käy.
Uusiksi muutamat asiat, 2 sarjaa, alle 50, ja yli 50.
Kukaan yli 50 v nainen ei lähde mukaan kohta enää, jos ei tyyli muutu.
Tangoseniori 2011
9
1366
Vastaukset
- Olen samaa mieltä
Kuka naisista kisan voitti? Entä miesten sarjan?
- Ei käy
Erja Hoffren ja Mikko Niemelä
- väärin edellinen
Eiku Juanita Hoffren
- kallio3
väärin edellinen kirjoitti:
Eiku Juanita Hoffren
Hyvä kun korjasit. Voittaja Juanita Hoffrén ja ainakin kolme muutakin tangoseniori naisloppukilpailijaa olivat tosi hyviä. Varsinkin naisten osalla tangoseniori 2011 oli kovatasoinen ja vetäisi tänä vuonna vertoja tasossa yleisen sarjan kisalle. Erityisesti pisti silmään laulujen hyvä tulkinta ja laadukkaat laulajat. Lisäksi kisasta jäi mieleen mainio juontaja Risto Nevala.
- kummastutta
Valitettavaa että tuo Seniorikisa jäi niin pienelle huomiolle tangomarkkinoilla. Seniorikisan voittajien olisi ehdottomasti pitänyt päästä laulamaan vaikka illan tanssit paviljongissa, niin olisi saanut näkyvyyttä voitettuaan noinkin suuren kilpailun.
- kerran satumaa
Asiaa .. kerrot, ei todellaan kukaan yli 50 v nainen lähde mukaan kisaan enää, varsinkaan kun nyt, nämä kerrat kun senioritangokisa on ollut käynnissä.
Uusia tuulia odotellessa, vetäjät vaihtoon - ehkä systeemikin muuttuu ! - Tangottelija
Mitenkähän ensi kesän Tangokisat, jokos nähdään Seniorit teeveessä?
Ja jospa saatais kaksi ikäsarjaa!!! - muutoksia odottava
Hienoa, et kilpailu on järjestetty, vaan 45v ei ole missään nimessä vielä seniori-ikä! Siksi olisi toivottavaa, että tähän asiaan muutos tulisi ensimmäisenä nostamalla se sille kuuluvalle tasolle eli vähintään 50v. Toive olisi myös, että tuomaristoon joka kerta vähintään kaksi ammattilaista laulupedagogiaa, jotka osaa kuunnella laulajien äänen puhtauden oikeesti!! Ja, kun senioritangokilvasta on kyse on väärin, että tuomaristossa istuu verraten "alaikäisiä" tuomaristossa, jolla tittelistään huolimatta voi olla opinnollisia taitoja vähemmän, kuin monella jopa ammatikseen työtä tekevällä kilpailijalla. Ja tasapuolisesti tuomaristoon seniori-ikäisiä, musiikkialalla-/ laulajia-/esiintyviä naisia miesten ohella valitsemaan voittajat.
- rehellistäpeliä
Löysin tämän vanhan keskustelun, mutta voisi tämä keskustelu olla yhtä hyvin uusi. Edelleenkin seniorien ikäraja on 45 vuotta, Onko 45-vuotias seniori -mielestäni ei. Mielestäni kisajärjestäjä voisi myös selvemmin kertoa, mitä ja ketä tällä kisalla haetaan. Halutaanko antaa tilaisuus vähän vanhemmille, jo keikkaileville artisteille, tai jo tangomarkkinoilla menestyneille "vanhoille" laulajille (vrt. viime vuoden tangoseniorivoittaja Petri Ritari) vai onko "uusien kykyjen" mahdollista myös menestyä? Onko pitkä laulu-ura ja oma keikkabändi edellytys pärjäämiselle? Näin näyttäisi viime vuosina olleen. Eikä siinä mitään, mutta voisihan sen rehellisesti kertoa. Vai? Voisihan siinä tietysti osallistujat kadota....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569