Parisuhdetietojen päivitys facebookissa

kallanhelmi

Ajatelkaa miten hienoa olisi jos voisi päivittää fb:n suhdetietoja "käyttäjä x on nyt parisuhteessa käyttäjä y:n kanssa".

Kateeksi käy niitä jotka voivat tuollaisen päivityksen tehdä. Niin, no jos on oikein epätoivoinen niin voisihan sitä keksiä itselleen mielikuvitusparisuhteen jonka päivittäisi profiiliin.

17

661

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sillitrooli

      Tota... Kun siitä käsi kädessä kävelystäkin kirjoitit, niin onko nyt niin, että epäsuorasti myönnät haluavasi miestä lähinnä statuksen vuoksi?

      Tätä on nimittäin sanottu moneen kertaan täällä, että naiset haluavat miehen lähinnä statuksen vuoksi. Ja joka kerta naiset tulevat kuitenkin väittämään, että ei se niin ole.

    • mietteitäni.

      Jossakin viestiketjussa joku epäili sinun olevan naiseksi tekeytynyt mies.

      Jotenkin on outoa tuo että sinun kaltainen nainen ei saisi miestä, sinulle olisi miehiä tyrkyllä vaikka kuinka paljon - vai oletko ronkeli/ hienohelma?

    • Juu kyllähän se ois mukava tehdä semmonen, mutta kun en oo koskaan sellasta tehnyt niin aika epätodennäköiseltä vaikuttaa. Siis sen aikaa mitä oon facessa ollut.

    • kallanhelmi

      Kyllä, olen ronkeli. Olen itse absolutisti, hajusteille herkistynyt, elukoille allerginen, tupakoimaton ja kasvissyöjä. Olen myös läskifoobikko. Ehdoton uskollisuus on myös pakollinen. Parrat ja viikset on yöks. Miehen pituudella ja naaman koostumuksella ei ole niin väliä eikä sillä onko tukkaa päässä vai ei.

      • Vaatimuksistaentingi

        Kuulostat todella hyvältä!

        Itse olen absolutisti ja tupakoimaton, parraton ja viiksetön, hoikka, uskollisuus vaatimus ehdoton.
        Minulla ei ole allergioita ja olen kaikkiruokainen.

        Minä olen ronkeli naisen suhteen - lapsia omaavat, kapakoita kiertävät ja yhden yön juttuja harrastavat ovat ehdoton turn-off.


      • Ronkeli Mies

        Monia hyviä ominaisuuksia. Jos asuisit PK-seudulla ja olisit pikkasen nuorempi, niin saattaisin hyvin olla kiinnostunut tutustumaan paremminkin.

        Mukavaa muuten että kirjoittelet tänne.


    • Se oli huhtikuun ensimmäinen päivä tänä vuonna, kun jo melkein vaihdoin fb:n suhdetiedokseni "parisuhteessa". Sitten tulin kuitenkin ajatelleeksi, miten loukkaantuisin jos ei kukaan menisi halpaan, ja toisaalta pakottaisin kaverit ja tutut valitsemaan, esittävätkö tyhmää vai osoittavatko epäilevänsä vakavasti sen kerran, kun minä ilmoitan seurustelevani.

    • kallanhelmi

      Tuo olikin hyvä idea. Taidan seuraavana aprillipäivänä pamauttaa suoraan fb-päivityksen "naimisissa".

    • Hyvä idea

      Tai lisätä kolme lasta jotka kaikki on eri värisiä.

    • FF

      Minulla ei ole koskaan ollut parisuhdestatus näkyvillä. Läheiset tutut tietävät ja vieraammat arvailkoon rauhassa, jos kiinnostaa. Kun itse seuraa muutamia tuttuja joiden statukset vaihtelevat muutaman viikon välein tilasta "..is in a relationship" tilaan ".. is single" niin tekisi mieli vinkata, ettei kannata niin nopeasti sitä statusta aina muuttaa, mutta kukin tavallaan tässäkin asiassa.

    • nainen..

      Olen itsekin miettinyt samaa. Olen seurustellut useita kertoja mutta liityin faceen vasta pari vuotta sitten, ja tämän ajan olen ollut lähestulkoon sinkkuna.

      Nyt tapailen ihanaa miestä ja toivon kovasti, että juttu kehittyy parisuhteeksi ja saa facessa ilmoittaa, että on parisuhteessa.

      • Iloinen mies

        Jokaisella on ne omat pienet ilot elämässä...

        Kuten se että saa ilmoittaa "facessa" toisille ihmisille että on parisuhteessa.


    • olivia26

      Olisi se minustakin kivaa ilmoittaa, että on jonkun ihanan ja komean miehen kanssa parisuhteessa ;) aikoinaan kun liityin facebookiin seurustelin, mutta en ilmoittanut suhdestatustani. Nyt olen ollut sinkkuna useamman vuoden ja olisi kyllä kiva päivittää parisuhdestatus. Tällä hetkellä minulla ei lue siellä mitään. Saa nähdä tuleeko koskaan sellaista tilannetta enää, että voisin ilmoittaa olevani parisuhteessa...

      Toisaalta kun miettii, että miksi ihmiset ilmoittelevat näistä parisuhteista facessa.. Kyllä se jonkinlaista statuksen kohotusta on. "Että kaikki nyt näkisivät, että olen parisuhteessa henkilön x kanssa" Miksi se olisi niin kiva ilmoittaa kaikille? Eikö riitä, että lähimmät ystävät ja sukulaiset tietävät seurustelusta ilman facen suhdepäivityksiä? Ajatteletteko, että saisitte ihailua muilta ihmisiltä, että ooh, sekin on sit löytänyt poika/tyttöystävän...Ylipäätään, miksi on hienompaa ilmoittaa olevansa parisuhteessa kuin että ilmoittaisit olevasi sinkku? Niin, sinkut ovat niitä luusereita....

      • sillitrooli

        Haa. Mielenkiintoista. Jostain syystä facebookin parisuhdestatus saa naiset ihan oma-aloitteisesti myöntämään, että miehessä on tärkeintä se, että sillä voi kehuskella kavereille ja sukulaisille.

        Miksi te naiset ette suostu asiaa myöntämään silloin, kun minä tai joku muu kirjoittaa sen kommentiksi johonkin random-keskusteluun, että naisille miehessä tärkeintä on se, että sillä voi elvistellä muille?


    • faexzzcz

      Enpä ole ollut fb:ssä kuin epäsuorasti kuvissa, joten ei tarvitse tuollaisia murehtia. :)

    • No mennääks fesarinaimisiin?

    • kallanhelmi

      Houkutteleva tarjous.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      399
      2168
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      56
      1828
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      217
      1478
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1160
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      73
      1092
    6. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      127
      1047
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      55
      993
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      978
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      258
      861
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      59
      843
    Aihe