Mistä löytyy mies/nainen huom ei yöelämästä

teen palveluksen

Palsta pullollaan aihetta "mistä löydän. ei kiitos baarista"

Voisiko tähän kerätä mistä löytyy kussakin ikäryhmässä

aloitan tällä:

20-30-v. löytyy lukusaleista pänttäämästä

ps. erityisen hyvä jos olette itse saaneet seuraa ko. paikasta. se lisää huomattavasti uskottavuutta ja sen voisi ihan mainita siinä.

13

299

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No minut löytänee huomenna varmaan launeelta ja paavolasta.

En minä osaa neuvoa. Joskus olen miettinyt, ett äse varmaan toimisi jos kävisi jossain ... :D

Pitäs varmaan kokeilla joku kerta -.-

• vivian-xy

Kiasmassa on joskus kaynyt flaksi. Ja harrastuspiireista, kesatapahtumista. Kylla se nyt vaan on niin et ulos on lahdettava jos meinaa ihmisia tavata.

• Iltauinnilla juuri kävin, eli 40 uimarannalta :) Ja sitten keittiöstä...

• jackaroo

No en kyllä tällaisella helteellä missään lukusalissa ole, vaikka ikää onkin tuo 20-30 ja gradu kesken. Tänään oli niin lämmin päivä että istuin selkä märkänä bussissa ja myöhemmin päivällä kävin uittamassa jalkoja meressä.

• 18

Aika usein siellä kuitenkin näkee ton ikäsiä ja todennäköisemmin kohtaa kunnollisen kuin muualla tai ainakin tietää yhden asian eli "mitä teet". Baarissahan monet on on euroopan omistajia vaikkeivät sitten selvänä enää olekaan!

• pollypolly

Olen 30 ikäryhmää ja mulla on käynyt baarien lisäksi flaxi koirapuistossa, levykaupassa ja fillarikorjaamolla. Lisäksi olen tavannut ikäisiäni miehiä joskus kahvilan terassilla. Ai niin ja junassa.
      Nykyisen eli elämäni miehen tapasin sen sijaan netissä.

Ihan totta tuo lukusali. Nuorempana kun opiskelin, usein tuntui että lukusalin taukotilassa kävi aikamoinen sutina.

• Ei mistään! Joka paikassa naiset yhtä haluttomia tutustumaan oma-aloitteisesti.

• noinsemenee

Joka paikassa MIEHET yhtä haluttomia tutustumaan oma-aloitteisesti!!!

• violet.

Puistosta. Esim. Helsingin kantakaupungin puistoista löytyy kaiken ikäistä, alueesta riippuen boheemimpaa tai siistimpää porukkaa.

• atm...

Turha ketju. baari ja netti ovat ainoat paikat mistä voi löytää seuraa.

• Rock'n roll

Se on kuule ihan itsestä kiinni mitä löytää ja mistä. Tää yksikin britti luuseri alkkis oli iskenyt 10 naista bussipysäkeiltä ja pannu ne paksuks.

Ite oot turha jätkä. Ei varmaankaan kannata tulla ketjuun kommentoimaan jos kokee turhaksi.

Tissiposki.

• Lähimarketti, puolisen tuntia ennen sulkemisaikaa. Liikkeellä on silloin lähes pelkästään sinkkumiehiä, myös sellaisia joita ei muuten juuri julkisissa paikoissa tapaa. Ilmaisena vinkkinä naisille, että parhaimmat miehet tunnistaa helposti kokis- tai ES-tölkeistä ostoskorissa.

• Puistoista, lenkiltä, kaupungilta, rannalta! Ei ny muuta tuu mieleen paitsi se baari joskus, sinne en vaan itse mene sillä mielellä että sieltä sitä oikeaa löytyisi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      16
      3461
    2. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      20
      2336
    3. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      1965
    4. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1881
    5. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      1848
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      26
      1582
    7. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      29
      1450
    8. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      36
      1417
    9. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1394
    10. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1334
    Aihe