Olen 12v tyttö ja painan 55.8kg ja olen 158cm pitkä. lääkäreiden mukaan tämä on normipaino ja olen tyytymätön itse painooni haluaisin sen olevan 49kg eninään.
Ja mieluiten haluaisin mahaanikin pois....
Miten voisin laihtua ilman lääkkeitä? HELP for me pls!
Apua laihdutukseen!
2
<50
Vastaukset
- terveyttä.
Ei ole lääkettä joka laihduttaa olemassakaan.
Syö kasviksia, hedelmiä ja marjoja.
Rasvaa 60 grammaa päivässä ja tuplat proteiinia.
Turhat hiilihydraatit lihottaa suomalaiset eli sokeri ja viljat.
Harrasta liikuntaa, jotta saat lihaksia. Ihan kävely ja pyöräily ovat hyviä.
Luonnollisia rasvoja:
Kala, pähkinät, siemenet, avokado, kylmäpuristetut öljyt (oliivi, pellavansiemen, camelina, rypsi, kookos). Kylmäpuristuksen ansiosta öljyn rasvahappokoostumus ja vitamiinit säilyvät luonnollisessa muodossaan. Eläinrasvat (luomu parasta). EI margariinia.
http://sundqvist.blogspot.com/2011/04/valtion-ravitsemusneuvottelukunnan.html - nauti itsestäsi
No nimenomaan sinähän olet ihan normaalipainoinen. Ei ole mitään tarvetta laihduttamaan alkaa, sotket vielä pahimmillaan kehittymässä olevan "naiseksi kasvamisen" vaihettakin. BMI:kin sulla on vain 22,4, tosin aikuisten laskurin mukaan eli ei taida olla edes viisasta noin nuoren sitä edes käyttää.
Taitaisit tarvita ennemminkin apuja omakuvan luomiseen, sillä sinulla ei todellakaan ole tarvetta laihduttamiseen tuossa painossasi ja tuon ikäisenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760