miksi?

peikkotytto26_

miksi miehille ei kelpaa sanavalmis nainen?

107

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kundi.kundine

noku ei pärjää

• peikkotytto26_

eikö totuus oo parempi kun sata valhetta?

• ff_summer

Totuus kertoo vain että olet katkera ämmä & haluat hallita, et ole löytänyt sisäistä lastasi jne. Mua alkoi heti kiinnostaa sun mielenterveys? Eewarismia (sosiaalinen pers.häiriö) tai psykopatiaa havaittavissa?

Haluaisitko kertoa miksi haluat kertoa näitä totuuksia?
        Kuvitteletko että sinun totuutesi on "se oikea"?

• Miksi ei. Onko siinä mitä sanot paljonkin vikaa. Ehkä olet ärsyttävä? Tiedän sanavalmiita naisia... Osa oikein mukavia osa lähinnä ärsyttäviä. Osa kuvittelee olevansa jotenkin hauskoja ja ihania kun ovat sanavalmiita, vaikka lähinnä vituttaa kuunnella niin tyhmää juttua...

Osa on sanavalmiita ja tosiaan ihan hyvää seuraa.

Sama pätee teitenkin myös miehiin.

"Sanavalmis" ei kerro kyllä paljoakaan.

• Otin siis vapauden olettaa että puhut jotenkin omakohtaisesta...

Ja toisekseen, ehkä se ei liity siihen sanavalmiuteen muutenkaan.

• peikkotytto26_

minulla on monia mielipiteitä elämästä......kuten
      *uskollisuus
      *kunnioitus
      *pyhä liitto
      .......olen hyvä keskustelemaan syvällisistä asioista, myös humpuukista :D

elämä on valintoja täynnä :D

• hahmotelma

No niin. Minäkään en pidä sinusta juurikaan, vaikka ei olla paljoa edes sanailtu.
        Näin sitä uutta opitaan.

• peikkotytto26_
        hahmotelma kirjoitti:

No niin. Minäkään en pidä sinusta juurikaan, vaikka ei olla paljoa edes sanailtu.
        Näin sitä uutta opitaan.

ei sun tarvikkaan pitää :D......en ole pyytänyt !
        minulle olet ns " aivan sama"-ihminen monien joukossa :D

• peikkotytto26_ kirjoitti:

Niin se ei tosin olekaan se pointti. Vaan se, että ei se sanavalmius, vaan...

Toisekseen jos se nyt ei kelvannut tähän aloitukseen vastaamaan tämä mies... Niin **** ***** ****** *** **** vaan :1

• hahmotelma kirjoitti:

Toisekseen jos se nyt ei kelvannut tähän aloitukseen vastaamaan tämä mies... Niin **** ***** ****** *** **** vaan :1

Etenkin kun taisin vielä olla oikeassa... Ei mitään tekemistä sanavalmiuden kanssa.

• peikkotytto26_
        hahmotelma kirjoitti:

Etenkin kun taisin vielä olla oikeassa... Ei mitään tekemistä sanavalmiuden kanssa.

ja sinäkö muka olet :D
        *naurua*

*naurua*

Olen mitä?

• peikkotytto26_
        hahmotelma kirjoitti:

Olen mitä?

hmmmm.....jos saan sanoa suoraan niin tyhmä kun saapas!
        sussa ei oo mitään mikä tekis jonkulaisen säväyksen.......ei ees uskalla laittaa omaa kuvaa......se on heikkoutta!

sussa ei oo mitään mikä tekis jonkulaisen säväyksen.......ei ees uskalla laittaa omaa kuvaa......se on heikkoutta!

Öö...

Joo... Just...

Oletan että tarkoitit nyt sitten "ja sinäkö muka olet sanavalmis"

No arvon... Ilmeisesti kovin älykäs sankarittaremme. En missään vaiheessa ole sanonut epäileväni, että sinä et olisi sanavalmis. Olen sanonut epäileväni, että se ei ole se syy, että ei kelpaa. Noin suoraan se syy.

Minä olen kohtalaisen sanavalmis, toki en käyttäisi tuota itseäni kuvaillessa.
        Omaa kuvaa? Tä?

Siis tä... Kävin vilkaisemassa sun kuviasi ja näin vain tuon missä höyhenellä on tunnistettavuus minimoitu.

• hahmotelma kirjoitti:

Siis tä... Kävin vilkaisemassa sun kuviasi ja näin vain tuon missä höyhenellä on tunnistettavuus minimoitu.

Eiku vai mikä hemmetin karvareuhka siinä on. Ehkä ne on sun viiket... Enhän minä tiedä...

• peikkotytto26_
        hahmotelma kirjoitti:

parempi kuin tuo sinun kuvasi......:D
        vai vväitätlö vastaan

vai vväitätlö vastaan

Siis mulla käsittääkseni näkyy kuvat kyllä.

• stfu!
        peikkotytto26_ kirjoitti:

*naurua*

Sanavalmius ei ole sama asia, kuin suunsoittovalmius. Jollet osaa muuta kuin räkyttää, on parempi olla hiljaa.

• :))

vai vväitätlö vastaan

hahmotelmasta on aika monta kuvaa? Jos katsot profiilia.. Mutta taidat olla taas joku feikkimies..

• hahmotelma kirjoitti:

Siis mulla käsittääkseni näkyy kuvat kyllä.

Siinä uskossa olen tässä elellyt... Neiti ei omaa naamaa tai nimeä voi siis olla vaan hiljaa, jos nyt ei muuta enää keksinyt sanavalmiina tyttösenä...

• :)) kirjoitti:

hahmotelmasta on aika monta kuvaa? Jos katsot profiilia.. Mutta taidat olla taas joku feikkimies..

Joo se mullekin jo iski mieleen.

• ff_summer

Ooo, eli sua on petetty ja kiristät miehen munista kattoon jo heti kättelyssä. Voi kuinka kaunista ja onhan tollainen vanhakantaisuus jotenkin ihailtavaa..
        Ootas mä ennustan tulevaisuutesi:Saat joko todella alistuvan miehen tai jonkun kivan tappelukaverin.

• stfu! kirjoitti:

Sanavalmius ei ole sama asia, kuin suunsoittovalmius. Jollet osaa muuta kuin räkyttää, on parempi olla hiljaa.

Tuota minäkin juuri tarkoitin. On ihmisiä jotka kokevat olevansa sanavalmiita, mutta osuvampi adjektiivi on ilkeä tai vittumainen tai jotain vastaavaa minkä takia heitä ei jaksa.

• hahmotelma kirjoitti:

Eiku vai mikä hemmetin karvareuhka siinä on. Ehkä ne on sun viiket... Enhän minä tiedä...

Se on koira.

• buddy-love kirjoitti:

Se on koira.

No kato niinpäs onkin, joku terrierin ketale siinä korva nuoltavana.

• hahmotelma kirjoitti:

No kato niinpäs onkin, joku terrierin ketale siinä korva nuoltavana.

Mistähän Cesar mainoksesta tuo kuva on...

• peikkotytto26_
        hahmotelma kirjoitti:

Siinä uskossa olen tässä elellyt... Neiti ei omaa naamaa tai nimeä voi siis olla vaan hiljaa, jos nyt ei muuta enää keksinyt sanavalmiina tyttösenä...

päätön mies...... :D

voinhan minäkin olla vaikka Salla Mäkyräinen.......tai Laina Lempi........ainahan sitä voi täällä nimensä tekaista :D

päätön mies...... :D

voinhan minäkin olla vaikka Salla Mäkyräinen.......tai Laina Lempi........ainahan sitä voi täällä nimensä tekaista :D

Niin voit, kun ei sulla ole kuvaa joka viitettä antaisi. Tai mitään muutakaan minkäänlaiseen henkilöllisyyteen viittaavaa. Se on heikkoutta se, eikös.

Hyvät yöt sinullekin feikkiseni.
        http://www.youtube.com/watch?v=VRPxao3e_jY

• tosimies asialla
      • peikkotytto26_

hah....olen aamuisin vaan "peikko"......hiukset sekasin yön jäljiltä :D.....päivisin fressi nainen.......bikinikuvastana häkeltyisit ja en saisi irti sun näppejä :D

• alv-liskot

hah....olen aamuisin vaan "peikko"......hiukset sekasin yön jäljiltä :D.....päivisin fressi nainen.......bikinikuvastana häkeltyisit ja en saisi irti sun näppejä :D

tarkoitat siis että miehiä on kuin hyttysiä mutta heti kun avaat suusi niin ne katoavat?

• alv-liskot

mitä tarkoittaa sanavalmis?

• laardimies

Naisilla se tarkoittaa kälättämistä alvariinsa

• ff_vastaa

varmaan teiniä tai pirttihirmua :D

• laardimies kirjoitti:

Naisilla se tarkoittaa kälättämistä alvariinsa

Määritelmän mukaisesti olen siis itse erittäin sanavalmis.

(lisko todistaa)

• alv-liskot
        buddy-love kirjoitti:

Määritelmän mukaisesti olen siis itse erittäin sanavalmis.

(lisko todistaa)

juu, aina äänessä. Rasittavaa.

• alv-liskot kirjoitti:

juu, aina äänessä. Rasittavaa.

Mutta pitää muistaa että nukkuessa minä kuitenkin kuorsaan, eikä sitä ole pakko kuunnella niin tarkasti kuin puhetta.

• alv-liskot
        buddy-love kirjoitti:

Mutta pitää muistaa että nukkuessa minä kuitenkin kuorsaan, eikä sitä ole pakko kuunnella niin tarkasti kuin puhetta.

lisäksi sinä teet uppouman minun sänkyyni, ja minä putoan sinne kuoppaan jossa on sinun nahkea kesämahasi. Siinä sitten valvon ja kuuntelen kuorsausta hirveän iloisena, kun ei tarvitse kuulema mitenkään tarkasti kuunnella.

• alv-liskot kirjoitti:

lisäksi sinä teet uppouman minun sänkyyni, ja minä putoan sinne kuoppaan jossa on sinun nahkea kesämahasi. Siinä sitten valvon ja kuuntelen kuorsausta hirveän iloisena, kun ei tarvitse kuulema mitenkään tarkasti kuunnella.

Mutta asiassa on se erinomaisen loistava puoli että minä en kuitenkaan viheltele, enkä laula unissani.

• alv-liskot
        buddy-love kirjoitti:

Mutta asiassa on se erinomaisen loistava puoli että minä en kuitenkaan viheltele, enkä laula unissani.

totta, sinä vihellät vain silloin kun minä etsin kiireisenä kamojani ja juoksen huoneesta toiseen. Viheltelyn suoritat tyypillisesti keittiön ja olohuoneen välisessä ovenraossa tai olohuoneen ja eteisen välisessä ovenraossa.

Ja mitä me ollaan laulamisesta sovittu? Tai ei me kyllä olla varsinaisesti sovittu mitään, kun oli nyt vaan pakko käyttää sanelupolitiikkaa että joku hermonriekale jää jäljellekin.

• alv-liskot kirjoitti:

totta, sinä vihellät vain silloin kun minä etsin kiireisenä kamojani ja juoksen huoneesta toiseen. Viheltelyn suoritat tyypillisesti keittiön ja olohuoneen välisessä ovenraossa tai olohuoneen ja eteisen välisessä ovenraossa.

Ja mitä me ollaan laulamisesta sovittu? Tai ei me kyllä olla varsinaisesti sovittu mitään, kun oli nyt vaan pakko käyttää sanelupolitiikkaa että joku hermonriekale jää jäljellekin.

On taiteellisen ilmaisuni rajoittamista etten saa laulaa miten "Mikki on meerellee lähtenyyyyt piiikkuu kaaarnaaa purrellaaaaan ! ! !".

Ai mutta voisinkin siirtyä Carmeniin (Toreador taistohon käy jne...)

*suihkumusiikin klassikot ja kootut teokset uusina piristävinä tulkintoina*

• sotamies_korsu
        buddy-love kirjoitti:

On taiteellisen ilmaisuni rajoittamista etten saa laulaa miten "Mikki on meerellee lähtenyyyyt piiikkuu kaaarnaaa purrellaaaaan ! ! !".

Ai mutta voisinkin siirtyä Carmeniin (Toreador taistohon käy jne...)

*suihkumusiikin klassikot ja kootut teokset uusina piristävinä tulkintoina*

minä täältä naapurista käsin kommentoisin sinulle, että 1) sinä et osaa viheltää edes c-duuria, vaikka osaat kyllä sinänsä viheltää hyvin. Kyse on intonaation epäpuhtaudesta, joka häritsee liskoasi suuresti. 2) et osaa laulaa

• sotamies_korsu kirjoitti:

minä täältä naapurista käsin kommentoisin sinulle, että 1) sinä et osaa viheltää edes c-duuria, vaikka osaat kyllä sinänsä viheltää hyvin. Kyse on intonaation epäpuhtaudesta, joka häritsee liskoasi suuresti. 2) et osaa laulaa

Pööh, kyseessä on taitelijan vapauden venyttäminen äärimmilleen ja esitykseni on lähinnä käsitetaidetta, ja siksi se lähestyykin täyttä käsittämättömyyttä.

(voin vakuuttaa että Carmenini on karmeudessaan mitä riipiväisin kokemus)

• sotamies_korsu
        buddy-love kirjoitti:

Pööh, kyseessä on taitelijan vapauden venyttäminen äärimmilleen ja esitykseni on lähinnä käsitetaidetta, ja siksi se lähestyykin täyttä käsittämättömyyttä.

(voin vakuuttaa että Carmenini on karmeudessaan mitä riipiväisin kokemus)

et sinä voi venyttää sellaista asiaa mitä et osaa

et sinä voi venyttää sellaista asiaa mitä et osaa

Senkin moukka, et selvästikään ymmärrä klassista musiikkia !

(Ja voin minä ainakin venyttää sitä esitystä, mikäli yleisö sattuisi näyttämään tavallista rauhallisemmalta)

• sotamies_korsu
        buddy-love kirjoitti:

Senkin moukka, et selvästikään ymmärrä klassista musiikkia !

(Ja voin minä ainakin venyttää sitä esitystä, mikäli yleisö sattuisi näyttämään tavallista rauhallisemmalta)

senkin plussapallo

senkin plussapallo

Tuo ei voi olla ainakaan negatiivinen kommentti, sillä olen harjoitellut juuri tuota positiivisuuttani pitkään ja ankarasti. Harjoittelumuotona on ollut lähinnä eri suklaamuotojen huolellinen opiskelu ja testaus. Voisikin sanoa että olen nykyään suorastaan muodollisesti pätevä.

• tosimies asialla

Kehut vaan, missä ne miehet sitten ovat nyt?
      Näpit bikineissä vai? Taidakin olla taas joku naisena esiintyvä pervomies .
      Tule ulos kaapista vaan, kyllä tosimies näyttää, mistä kana kusee.

• peikkotytto26_

aivan.....:D pervo mies kaapissa :D koira sylissä.......grrrrrr.
        tiikerin hampaat jo kurkullasi :D

• peikkotytto26_

sellanen ihminen mikä sanoo mitä mitä ajattelee.....
      ei jää miettimään vastauksia !

• alv-liskot

no mitenkä paljon sitä juttua sitten tulee ja miten on laadun kanssa?

• peikkotytto26_
        alv-liskot kirjoitti:

no mitenkä paljon sitä juttua sitten tulee ja miten on laadun kanssa?

jokainen määrittää itse laadun :D
        ja jos aihe annetaan niin vastaan siihen ihan omalla visiolla asiasta!...:D

• alv-liskot

jokainen määrittää itse laadun :D
        ja jos aihe annetaan niin vastaan siihen ihan omalla visiolla asiasta!...:D

ajattele nyt vaikka minuakin. Olen helposti ärsyyntyvä justiina ja väitän vastaan milloin mistäkin. Ei se ole mikään kiva ominaisuus, vaikka sitä periaatteessa voisi nimittää "sanavalmiudeksikin". Raivostuttava minä olen. Myönteistä on korkeintaan se, että osaan sentään välillä pitää turpani kiinnikin.

Ihan noin yleisellä tasolla voitaneen todeta, että jos ulosanti on sisällöllisesti kuraa, niin ei se siitä parane että sitä on paljon. Se pahenee.

• ff_paljastaa

Hermoheikkojen yksinhuoltajaäitien kasvattamat pojat vihaavat näsäviisaita ämmiä ja tällaisen tullessa vastaan hyppäävät seuraavaan ratikkaan.Etenkin jos ovat itse juoppoja.Ei juopot jaksa kuunnella ämmien kotkotuksia!

• peikkotytto26_

onko sanavalmis samaa kuin kotkotus......?
        mun mielestä kotkotus on jänkkäämistä......sättimistä........

• ff_summer

lisään: siksi koska juuri siksihän he juovatkin! Olet myrkkyä!

• peikkotytto26_
        ff_summer kirjoitti:

lisään: siksi koska juuri siksihän he juovatkin! Olet myrkkyä!

totta....olen myrkkyä :D skorppari. pistän kun on mahdollisuus

• ff trying to help

sanavalmiista tulee vaikutelma epävarmasta pikkutytöstä :) Joudutko jatkuvasti tilanteisiin jossa sanavalmiutesi punnitaan vai koetatko tuoda sillä itseäsi esille jatkuvasti?

• ff_summer

totta....olen myrkkyä :D skorppari. pistän kun on mahdollisuus

Jos nautit niin paljon sanavalmiudestasi ja olet täysin varma että se on juuri se persoonallisuuden piirre joka hallitsee sinua ja jonka haluat sinua hallitsevan, go tor it ja go get you man - kaltaisesi, jolla viekkaat piikkisi tuntuvat munissa asti. :)

• peikkotytto26_
        ff trying to help kirjoitti:

sanavalmiista tulee vaikutelma epävarmasta pikkutytöstä :) Joudutko jatkuvasti tilanteisiin jossa sanavalmiutesi punnitaan vai koetatko tuoda sillä itseäsi esille jatkuvasti?

pikkunen olen .....160/ 54.......tässä nyt taas alettiin punnitsemaan mua ihan väärillä perusteilla. tarkotin lähinnä sanavalmiudella sitä että osaan antaa miehille takasi niiden törkeitä/ rivoja huomautuksia........eikö miehillä ole kanttia kestää niitä suuttumatta? se joka alottaa....se leikin sitte kestäköön!

• peikkotytto26_
        ff_summer kirjoitti:

Jos nautit niin paljon sanavalmiudestasi ja olet täysin varma että se on juuri se persoonallisuuden piirre joka hallitsee sinua ja jonka haluat sinua hallitsevan, go tor it ja go get you man - kaltaisesi, jolla viekkaat piikkisi tuntuvat munissa asti. :)

aivan......se ei seiso käskystä, ei sanoista vaan teoista:D ja niistä ei puhuttu nyt :D

• tosimies asialla

Nyt jo peikko alkoi jänkkäämään.
        Kuva esiin ja pääset kainaalooni heti jo tänä yönä, jos kelpuutan ja lähtee ne bikintkin satiinilakanoillani.
        Oikeastaan tekisi mielikin nyt kunnollista naista kuumaan syleilyyn.

• peikkotytto26_
        tosimies asialla kirjoitti:

Nyt jo peikko alkoi jänkkäämään.
        Kuva esiin ja pääset kainaalooni heti jo tänä yönä, jos kelpuutan ja lähtee ne bikintkin satiinilakanoillani.
        Oikeastaan tekisi mielikin nyt kunnollista naista kuumaan syleilyyn.

sinäkö tosi mies.....älä naurata :D

• :)

aivan......se ei seiso käskystä, ei sanoista vaan teoista:D ja niistä ei puhuttu nyt :D

Tässä haiskahta ziselin feikki nyt

• alv-liskot

pikkunen olen .....160/ 54.......tässä nyt taas alettiin punnitsemaan mua ihan väärillä perusteilla. tarkotin lähinnä sanavalmiudella sitä että osaan antaa miehille takasi niiden törkeitä/ rivoja huomautuksia........eikö miehillä ole kanttia kestää niitä suuttumatta? se joka alottaa....se leikin sitte kestäköön!

jee, rivouskisa !1!!1 Mä tuomaroin. Kumpi aloittaa? Joukkueena peikko vs. miehet

• .
        :) kirjoitti:

Ja sen sanavalmiuskin loppuu, jos se aukasee suunsa jollekin joka osaa käyttää kieltään ja päätään vähänkään.

Seurasin ketjua ja tulos oli, Hahmotelma ei natanut sulle positiivista palautetta ja sinä suivaannuit. Arvostelit hänen kuviensa aitoutta, ja se on outoa uudelta kirjoittajalta täällä.

Ps. Skorpparit ei ole myrkyllisiä.

• peikkotytto26_
        . kirjoitti:

Ja sen sanavalmiuskin loppuu, jos se aukasee suunsa jollekin joka osaa käyttää kieltään ja päätään vähänkään.

aivan aivoton kommentti......kuka aikuinen toiselle kieltään näyttäis.....sehän on leikkikoululaisten juttu :D

• :) kirjoitti:

Ei ole ziselin feikki hän.

• 3
        weawery kirjoitti:

Ei ole ziselin feikki hän.

On kyllä enempi Jazulimaista typeryyttä hänessä kyllä.

aivan aivoton kommentti......kuka aikuinen toiselle kieltään näyttäis.....sehän on leikkikoululaisten juttu :D

Et sä vaan mene läpi muuna kuin trollaus hahmona. Joten tee uusi hahmo ja kokeile uudestaan.

3 kirjoitti:

Ei kai??? sehän on matkoilla. toisaalta se kertoisi aika paljon.

• toivottavasti ei...
        3 kirjoitti:

Minäkin heti epäilin jazuliksi tuon typeryyden ja jokaisen lauseen perässä olevien hymiöiden vuoksi. Ei voi olla kahta samanlaista...

• alv-liskot
        hahmotelma kirjoitti:

Et sä vaan mene läpi muuna kuin trollaus hahmona. Joten tee uusi hahmo ja kokeile uudestaan.

ai trolli, ootas vähän. Minä tiedä hyvän miehen tuolle pimpukalle

• peikkotytto26_
        hahmotelma kirjoitti:

en todellakaan tee......miksi tekisin jonku aivottoman ihmisen takia moisen liikkeen......mun itsetunto on kohillaan.....mutta sun ei ole......mutta heikkouttahan on päällekäyminen :D

• sotamies_korsu

sinäkö tosi mies.....älä naurata :D

neiti, tässä olisi oikea Tosimies. Saat puhua ihan niin paljon kuin haluat, minulla on korvatulpat. Mennäänkö vaikka ulos syömään? Kyllä en maksa sinun ruokia, saat itse sanavalmiina puhua itsellesi ilmaiset ruuat sieltä ravintelista. Oikeastaan saat puhua minullekin ilmaiset ruuat.

Tule alaovelle, en jaksa odottaa kauaa.

• peikkotytto26_
        toivottavasti ei... kirjoitti:

Minäkin heti epäilin jazuliksi tuon typeryyden ja jokaisen lauseen perässä olevien hymiöiden vuoksi. Ei voi olla kahta samanlaista...

oi....hymiötk mut tekee joksku muuksi.....anteeksi. en tiennytkään että näillä palstoilla ollaan tosikkoina!

• sotamies_korsu

en todellakaan tee......miksi tekisin jonku aivottoman ihmisen takia moisen liikkeen......mun itsetunto on kohillaan.....mutta sun ei ole......mutta heikkouttahan on päällekäyminen :D

no niin jatketaanpa huomenna, nyt jotain nättiä päälle ja ravinteliin

• sotamies_korsu

oi....hymiötk mut tekee joksku muuksi.....anteeksi. en tiennytkään että näillä palstoilla ollaan tosikkoina!

sanavalmit pikku pimpukat tarvitsevat armeijan kuria, kyllä niin on. Kyllä siitä akan saa. Vaatteet PÄÄL-LE NYT!

• peikkotytto26_
        sotamies_korsu kirjoitti:

neiti, tässä olisi oikea Tosimies. Saat puhua ihan niin paljon kuin haluat, minulla on korvatulpat. Mennäänkö vaikka ulos syömään? Kyllä en maksa sinun ruokia, saat itse sanavalmiina puhua itsellesi ilmaiset ruuat sieltä ravintelista. Oikeastaan saat puhua minullekin ilmaiset ruuat.

Tule alaovelle, en jaksa odottaa kauaa.

ihailtavaa huumoria kaiken tän "paskan" keskellä.......odota hetki.....pistän punaa huuliin ja hiukan ripsaria ripsiin :D ja jos mentäis vaan snagarille.......sinapille ja ketsupille:D

• peikkotytto26_

no niin jatketaanpa huomenna, nyt jotain nättiä päälle ja ravinteliin

mähän sanoin että oota hetki......

• peikkotytto26_

sanavalmit pikku pimpukat tarvitsevat armeijan kuria, kyllä niin on. Kyllä siitä akan saa. Vaatteet PÄÄL-LE NYT!

oot sitte vallan malttamaton........

• sotamies_korsu

ihailtavaa huumoria kaiken tän "paskan" keskellä.......odota hetki.....pistän punaa huuliin ja hiukan ripsaria ripsiin :D ja jos mentäis vaan snagarille.......sinapille ja ketsupille:D

ja siitä sitten Kipsan taakse, hienoa

• sotamies_korsu

tuota kokoasi kommentoisin että et sinä mikään pikkuinen ole. Lyhyt tappi kylläkin, mutta aika paksunpuoleinen tuon painon perusteella. Voi hyvä luoja näitä naisia, kyllä en käsitä. "Pieni ja söpö" tarkoittaa yleensä lyhyt ja rasittava

KUTEET PÄÄLLE NYT

• sotamies_korsu

oot sitte vallan malttamaton........

pidä sinä se pikkusuppusi vaan ummessa, minä hoidan puhumiset kun ei sulla mitään asiaa oo tähänkään mennessä ollu. Akat leipoo ja tekee ruokaa ja kuokkii, kuule. Sellanen on roti tässä taloudessa. Ja maksaa perjantai-illan riennot ihan millä taidolla osaa.

• Se pullo video kiitos.

• peikkotytto26_

leikki kuin leikki......so what ja what so....... ihan sama mitä ihmiset ajattelee minusta! olen minä ja se piisaa minulle.

• Sanavalmiista naisesta monet miehet kyllä pitävät, mutta riippuu tietenkin tilanteista ja siitä mitä nainen ilmaisee ja missä.
      Asiata voi esittää niin monella eritapaa ja hienotunteisesti loukkaamatta sitä miestä, ja niin että mies ei menetä kasvoja ihmisten edessä.

• peikkotytto26_

huomattu on että moni mies ottaa kaiken niin tosissaan ( laittaisin hymiön jos uskaltaisin)

• sotamies_korsu

huomattu on että moni mies ottaa kaiken niin tosissaan ( laittaisin hymiön jos uskaltaisin)

kyllä ei ota. Laitatko sen mekon jossa näytät maksulliselta naiselta vaiko sen jossa näytät lihavalta? Jos et heti saa itseäsi valmiiksi, saat tulla taksilla perässä.

• peikkotytto26_

kyllä ei ota. Laitatko sen mekon jossa näytät maksulliselta naiselta vaiko sen jossa näytät lihavalta? Jos et heti saa itseäsi valmiiksi, saat tulla taksilla perässä.

laittaisin mieluummin sen pikkumustan.......jos käy

• sotamies_korsu

laittaisin mieluummin sen pikkumustan.......jos käy

eli sen maksullisen naisen asun. Käyhän se, helpompi kopeloidakin

• peikkotytto26_

eli sen maksullisen naisen asun. Käyhän se, helpompi kopeloidakin

hassu....ei pikkumusta tee hutsua

• sotamies_korsu

hassu....ei pikkumusta tee hutsua

voi olla, ehkä se johtuu halvasta tyylistäsi ja taitamattomasta meikistä

• peikkotytto26_

voi olla, ehkä se johtuu halvasta tyylistäsi ja taitamattomasta meikistä

kiitos kohteliaisuudestasi komea prinssini ........jos viitsisit olla hymyilemättä taksi jonossa ettei muut sais painajaisia yöhönsä

• sotamies_korsu

kiitos kohteliaisuudestasi komea prinssini ........jos viitsisit olla hymyilemättä taksi jonossa ettei muut sais painajaisia yöhönsä

en suinkaan hymyile taksijonossa. Taksijonossa tapellaan. Mutta kiva jos tulet takaisinkin, luulin että olet jäämässä töihin, on meinaan sen näkönen tuo lopputulos että vähän hävettää pelkällä snagarillakin, vaan mitäs Make, kyllä se tajuu kun mä selitän tän tilanteen.

• peikkotytto26_

en suinkaan hymyile taksijonossa. Taksijonossa tapellaan. Mutta kiva jos tulet takaisinkin, luulin että olet jäämässä töihin, on meinaan sen näkönen tuo lopputulos että vähän hävettää pelkällä snagarillakin, vaan mitäs Make, kyllä se tajuu kun mä selitän tän tilanteen.

huomattu hammasrivistä että tapeltu on ja kirveelläkin on ollu töitä kun tota naamaa on veistelty.......

no kyllä mä sen vaistosin että siellä on mies jonka pitää olla massassa mukana haukkuus mua. mutta miksi......eihän mua kukaan tunne. yhden ihmisen kommentti sai aikaan moisen kohun mun ympärillä. mutta ihmiset on laumaeläimiä......mitä yksi edellä sitä muut perässä !
        mutta nyt nukkumaan.....sitä ennen katson peiliin ja mietin miksi nää kyyneleet

• jätesanko olet

hiljainen on kivempi ja sellainen, joka ei ole monen eri miehen nussima.

siksi.

• peikkotytto26_

on hassua huomata miten eri ihmiset reagoi minuun....... voin olla tuo jätesankokin

• KYLLÄ KELPAA, kiva koira sulla kuvassa;P
      Minun sydän on täynnä kultaisia käpyjä, koiristakin pidän:PP

• peikkotytto26_

hys mies.....älä ihmeessä puhu täällä tohon sävyyn.......saat muuten kaikkien vihat päällesi minun takia!
        täällä uskalletaan haukkua tuntemattomia laidasta laitaan.......elämä on kovaa koulua!

• Minkälainen on sanavalmis nainen? Kanamainen päättömyyksien kotkottaja...?

• oiuytrewqasdfghjkmnb

Niin, no, joskus on vaan parempi olla hiljaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      72
      4757
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      72
      4634
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2977
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      76
      2883
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      22
      2226
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      59
      2015
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      16
      1707
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      112
      1399
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1298
    Aihe