Ja tämän illan jälkeen en enää lähde minnekään karaokeen! Kaikki s-tanan yrittäjät on menny siitä mistä aita on matalin ja hankkineet Melplayerin! Pitäkööt putiikkinsa, minä lakkaan laulamasta ellei parempaa tarjontaa ole!
Vastaukset 7
- kaasukaskammio
Itse en mitään laitteita tarvi, kun Arjalais Germaaninen Veljeskunta lähtee laulamaan karaokea ei tarvita edes mikrofoneja se ääni syntyy teräksisistä keuhkoista ei mistään playereistä.
- kaikenlaista sitä on
kaasukaskammio: Oliko hirveästi hyötyä tulla soittamaan suuta aidan seipäästä, kun toiset puhuu aidasta?
- kaasukaskammio
kaikenlaista sitä on kirjoitti:
kaasukaskammio: Oliko hirveästi hyötyä tulla soittamaan suuta aidan seipäästä, kun toiset puhuu aidasta?
Oliko hirveästi hyötyä tulla kommentoimaan arjalaisen puhdasverisen erinomaisia kommentteja?
- Valinnanvaraa on!
ÄLÄ YLEISTÄ !! , Minun puljulla ainakaan ei ole playeriä, eikä tule!
- kaasukaskammio
Onkos AGV tervetullut kyseiseen puljuun?
- lili marlee
kaasukaskammio kirjoitti:
Onkos AGV tervetullut kyseiseen puljuun?
Tottakai!
- Vanha Vetäjä
Ei tuota systeemiä tule kyllä minullekaan, kiitos vain.
Onneksi muuten noita LD-soittimiakin vielä löytyy, niin pystyy veivaamaan
jopa isoja kiekkoja. Tosin niitä joutuu väliin hakemalla hakemaan, mutta etsivä
vielä löytää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 116689
- 77663
- 48638
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?39556- 45537
- 60532
Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44507Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71506- 25447
- 52444