Ja tämän illan jälkeen en enää lähde minnekään karaokeen! Kaikki s-tanan yrittäjät on menny siitä mistä aita on matalin ja hankkineet Melplayerin! Pitäkööt putiikkinsa, minä lakkaan laulamasta ellei parempaa tarjontaa ole!
MELPLAYERIÄ
7
237
Vastaukset
- kaasukaskammio
Itse en mitään laitteita tarvi, kun Arjalais Germaaninen Veljeskunta lähtee laulamaan karaokea ei tarvita edes mikrofoneja se ääni syntyy teräksisistä keuhkoista ei mistään playereistä.
- kaikenlaista sitä on
kaasukaskammio: Oliko hirveästi hyötyä tulla soittamaan suuta aidan seipäästä, kun toiset puhuu aidasta?
- kaasukaskammio
kaikenlaista sitä on kirjoitti:
kaasukaskammio: Oliko hirveästi hyötyä tulla soittamaan suuta aidan seipäästä, kun toiset puhuu aidasta?
Oliko hirveästi hyötyä tulla kommentoimaan arjalaisen puhdasverisen erinomaisia kommentteja?
- Valinnanvaraa on!
ÄLÄ YLEISTÄ !! , Minun puljulla ainakaan ei ole playeriä, eikä tule!
- kaasukaskammio
Onkos AGV tervetullut kyseiseen puljuun?
- lili marlee
kaasukaskammio kirjoitti:
Onkos AGV tervetullut kyseiseen puljuun?
Tottakai!
- Vanha Vetäjä
Ei tuota systeemiä tule kyllä minullekaan, kiitos vain.
Onneksi muuten noita LD-soittimiakin vielä löytyy, niin pystyy veivaamaan
jopa isoja kiekkoja. Tosin niitä joutuu väliin hakemalla hakemaan, mutta etsivä
vielä löytää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016183
- 2123416
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663308Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162525Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702091
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441656- 251443