Sisko lyö - aihetta puuttu asiaan?

Lyötypikkusisko

Onko aihetta puuttua siihen, että sisko käyttäytyy riidellesäni hänen kanssaan minua kohtaan väkivaltaisesti? Siskoni on 19 ja minä täytän 18 tänä vuonna. Tänäänkin riitelimme autossa ja hän suuttuessaan nipisti minua vasemmasta hauiksesta (jäi mustelma) ja löi reiteen ja käsiin. Sitten riitely jatkui ja kohta hän yritti lyödä minua naamaan, mutta osui vasempaan solisluuhuni. Aiemmin joskus riidellessämme hän paiskasi minut päin kaappia ja mustelmiahan siitä toki jäi. En oikein tiedä, mitä tehdä. Äitini ei välitä riitelystämme ja antaa siskoni riehua miten lystää minua kohden. Lisäksi hän haukkuu minua, kuten sanomalla läskiksi, josta olen huomannut, että vaikka kylkiluuni alareunat pilkottavat, niin tunnen itseni läskiksi ja muutenkin olen lähes merkittävästi alipainoinen...

2

196

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vuosimallia 88...

Minusta sinun tulisi jättää siskosi miettimään tekojaan. Pidä häneen yhteyttä vasta sitten kun hän ymmärtää mitä on tehnyt ja miten toisia kuuluu kohdella.

Älä enää mene tilanteisiin jossa hän voi käyttää väkivaltaa sinua kohtaan.

Vaikka tuo fyysinen väkivalta ei pahenisikaan, niin henkinen väkivalta ylittää jo sen kynnyksen että sinulla on paha olla. Ei kukaan normaali nimittele alipainoista läskiksi. Sanoit itsekin että olet jo lähes merkittävästi alipainoinen, älä vaan ala välittää noista kommenteista, sillä niissä ei ole mitään totta.

Hyväksyisitkö tuollaista käytöstä poikaystävältä? Entä työkaverilta? Tai joltain kaveriltasi? Et. Älä siis hyväksy siskoltasikaan ja tue hänen käytöstään.

• Lyötypikkusisko

Olen ollutkin puhumatta hänelle nyt jonkun aikaa, mutta veikaampa siinä käyvän taas niin, että joku päivä puhummekin toisillemme tavallaan vahingossa. Välillä minusta tuntuukin että minun pitäisi lihottaa itseäni ja olenkin yrittänyt saada painoani nousemaan, mutta tuloksetta. Minun pitäisi tehdä järjestelmällisempi kuurimalli syömisestä itselleni, mutta melko hankalaa se on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      26
      11029
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      42
      8377
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      127
      5300
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3674
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3588
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3544
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      33
      3167
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      55
      2549
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      35
      2041
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1796
    Aihe