Onko aihetta puuttua siihen, että sisko käyttäytyy riidellesäni hänen kanssaan minua kohtaan väkivaltaisesti? Siskoni on 19 ja minä täytän 18 tänä vuonna. Tänäänkin riitelimme autossa ja hän suuttuessaan nipisti minua vasemmasta hauiksesta (jäi mustelma) ja löi reiteen ja käsiin. Sitten riitely jatkui ja kohta hän yritti lyödä minua naamaan, mutta osui vasempaan solisluuhuni. Aiemmin joskus riidellessämme hän paiskasi minut päin kaappia ja mustelmiahan siitä toki jäi. En oikein tiedä, mitä tehdä. Äitini ei välitä riitelystämme ja antaa siskoni riehua miten lystää minua kohden. Lisäksi hän haukkuu minua, kuten sanomalla läskiksi, josta olen huomannut, että vaikka kylkiluuni alareunat pilkottavat, niin tunnen itseni läskiksi ja muutenkin olen lähes merkittävästi alipainoinen...
Sisko lyö - aihetta puuttu asiaan?
2
196
Vastaukset
- Vuosimallia 88...
Minusta sinun tulisi jättää siskosi miettimään tekojaan. Pidä häneen yhteyttä vasta sitten kun hän ymmärtää mitä on tehnyt ja miten toisia kuuluu kohdella.
Älä enää mene tilanteisiin jossa hän voi käyttää väkivaltaa sinua kohtaan.
Vaikka tuo fyysinen väkivalta ei pahenisikaan, niin henkinen väkivalta ylittää jo sen kynnyksen että sinulla on paha olla. Ei kukaan normaali nimittele alipainoista läskiksi. Sanoit itsekin että olet jo lähes merkittävästi alipainoinen, älä vaan ala välittää noista kommenteista, sillä niissä ei ole mitään totta.
Hyväksyisitkö tuollaista käytöstä poikaystävältä? Entä työkaverilta? Tai joltain kaveriltasi? Et. Älä siis hyväksy siskoltasikaan ja tue hänen käytöstään. - Lyötypikkusisko
Olen ollutkin puhumatta hänelle nyt jonkun aikaa, mutta veikaampa siinä käyvän taas niin, että joku päivä puhummekin toisillemme tavallaan vahingossa. Välillä minusta tuntuukin että minun pitäisi lihottaa itseäni ja olenkin yrittänyt saada painoani nousemaan, mutta tuloksetta. Minun pitäisi tehdä järjestelmällisempi kuurimalli syömisestä itselleni, mutta melko hankalaa se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611029- 428377
- 1275300
- 1443674
- 693588
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353544- 333167
- 552549
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352041- 281796