Tervehdys teille ! Olen merkittävästi ylipainoinen 17 vuotias tytön tyllerö :D ja olen ollut aina melko sujut kroppani kanssa mutta terveys alkaa huolestuttamaan kun on suvussa oikeastaan kaikki mahdolliset perinnölliset sairaudet. Ja en minä sitä sano etteikö olisi kiva joskus ostella vaatteitä jostain muualtakin kun sieltä isojen tyttöjen osastolta !!! Mutta mulla on iso ongelma. Oon monta kertaa alkanut laihduttamaan ja kerran sain jo reilut 20kg pois painosta mutta sitten ku se into lopahtaa niin se lopahtaa jos elämä hymyilee on helppo laihduttaa mutta jos kaikki muukin menee päin puuta niin ei kiinnosta mitä syö ja ei ainakaan kiinnosta lähtä lenkille... Nyt haluaisin vähän tsemppiä ja ideoita siihen miten saisin nopean painon pudotuksen tähän alkuun niin kuin innostukseksi :) Kommentoikaa :P
Nyt tarvitaan tsemppaajia !!! :P
sadankilonkeijukaine
1
71
Vastaukset
- isla90
paljon sitten nyt oisi tavoite?
itse alotin nyt maanantaina vihdoin laihdutuskuurin.
olen 20v tyttö. pituutta 165cm ja painoa 144kg.
hyvin alkoi tämä ainakin, alkupaino oli 148kg ja laihdutusta takana
6pvä.
ja tämä tyttö kääntää nyt elämänsä ihan ympäri. ainakin toivon.
helppoa se ei tule olemaan mutta se on tehtävä!
itse olen liikkunut n. 4 kertaa viikossa 5km lenkin mitä tulee koirien kanssa muuta ulkoiltua. ja tietty syönyt kevyemmin. tästä se alkaa!
ois kiva kuulla lisää susta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3424332Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422428Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1411571
- 261107
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421094- 221005
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931