Raskaanako?

Ei toivottu raskaus

On ollut jo muutaman päivän outo ja kummallinen olo, olen pelännyt sitä pahinta että olisin raskaana. Ehkäisyä ei käytetty, painan noin 114 kg ja hormonitasapaino on häiriintynyt, syön keltarauhashormoonipillereitä että kuukautiset tulisivat(mutta olen jättänyt puolen vuoden aikana niiden syömisen koska kuukautiset olivat pillereiden aikana erittäin tuskalliset ja runsaat.Poikaystäväni ei halua lapsia ja itseäni asia vaivaa niin ettei illalla tule uni silmään.Usko on koetuksella.
Pientä kipua on alavatsan seutuvilla, omatuntoni kolkuttelee ovelleni pahasti.Minua pelottaa ajatus raskaana olemisesta.

Minulla ei ole ollut kuukautisia about vuoteen tai kahteen ilman pillereitä ja tänään tuli yhdet joita epäilen valemenkoiksi.(en aikaisemmin ole moisista kuullut mutta googlailin hieman)

Usko omaan itseeni on koetuksella.

Raskaustestillähän tämäkin selviää, mutta silti toivon todella että en ole raskaana.
Mitä jos olen?
Voiko lapsen luovuttaa adoptoitavaksi jos aborttia en halua?(abortti on kyllä ollut mielessä)

Hätiköinkö turhaan?

2

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apteekkiin

Nyt mars ostamaan raskaustesti! Mitä tuossa itseäsi kidutat turhaan? Voihan hyvin olla ettet olekaan raskaana ja mietit turhaan pääsi puhki.

En pysty suosittelemaan sulle aborttia enkä adoptiota. Tajuatko ollenkaan mikä lottovoitto se olisi, jos saisit lapsen? Lasten saanti ei ole mitään helppoa puuhaa, joten jos olisitkin onnistunut raskautumaan ja hei itse haluat lapsia (mies ei), niin haluatko oikeasti luopua mahdollisuudesta saada oma lapsi? Tämä voi oikeasti (siis todella) olla ainoa mahdollisuutesi saada lapsi..

Aina on olemassa mahdollisuus, että sulle tulee keskenmeno joka tapauksessa tai että lapsella on jokin kromosomihäiriö, kehitysvamma..tällöin raskaus yleensä keskeytetään joka tapauksessa tai ainakin useimmat tekisivät niin.

Mieti tarkkaan mitä teet. Kyllä yksinkin selviää lapsen kanssa.

Oikeasti, terveen lapsen saaminen on tänä päivänä todellinen ihme. Yhtä kk-kiertoa kohden terveellä ihmisellä ilman hedelmöitysongelmia on n. 20% mahdollisuus onnistua raskautumaan..40vuotiaalla onnistumisprosentti lienee 1% luomuna, hoidoilla ehkä 10-30%..

• ensin kauppaan

Tavallisen ruokamarketin kemikaaliosastolta saat helposti raskaustestipakkauksen, jolla asia selviää nopeasti. Suosittelen käyttämään ehkäisyä, niin ei sitten tarvitse pohtia tämmöistä.

Mieti rauhassa ja hätääntymättä eri vaihtoehdot raskauden suhteen. Miten lapsi muuttaisi elämääsi, hyvät ja huonot puolet? Pystytkö käytännössä hoitamaan ja kasvattamaan lapsen joko poikaystävän kanssa tai yksin? Lapsen voi myös antaa adoptoitavaksi, ja joku lapseton tulee siitä onnelliseksi. Entä sinä, katuisitko luovutusta joskus?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      101
      6409
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      82
      4905
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      104
      3169
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      3002
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2215
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1606
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      94
      1181
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      338
      1175
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1086
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      864
    Aihe