Hoikka mies

Hoikkamies

Mitä mieltä olette miehestä jonka pituus on 177cm ja paino 65kg? Painoindeksin mukaan olen normaalipainoinen, mutta olen huomannut että naiset monesti tuntuvat pitävät liian laihana ja haikailevat rotevampien miesten perään. Onko tämä asia niin oleellinen että pitää sinne punttisalille lähteä rykimään jotta olisi mahdollisuus saada seuraa?

23

496

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FF

      Aivan liian laiha. Uskon vanhaan nyrkkisääntöön, jonka mukaan miehen ihannepaino on pituus miinus sata ja naisen ihannepaino pituus miinus sata miinus kymmenen prosenttia.

      Ja huomatkaa sana _nyrkkisääntö_. Tuo ei tarkoita etteikö mies voisi olla upea myös 175/80 kiloisena tai nainen 160/50 kiloisena, mutta usein tuolla laskuopilla päästään ihan hyvään tulokseen.

      • fbdfn

        Tuohan on aivan sairasta! Minun pitäisi olla kymmenen kiloa painavampi tuon nyrkkisäännön perusteella. Olen hoikan lihaksikas. Mitä vikaa siinä on? Eikö mies ole mies ilman läskiä?

        Tottakai tuo on vain sinun mielipiteesi, mutta olen ennenkin nähnyt saman tapaisia painovaatimuksia naisilla esim. treffi-ilmoituksissa. Monilla naiilla on mielestäni täysin vääristynyt kuva siitä kuinka paljon miehen kuuluisi painaa.


      • Et ota huomioon lihasten tai niiden puutteen vaikutusta painoon. Jos minä painaisin 80, olisi minulla varmasti jo läskimahaa, vaikka 180-senttinen olenkin.

        Minun lähes 190-senttinen veljeni on läskimahainen, vaikka painaa alle 100 kiloa.

        Miksi ihmisellä pitäisi olla turhaa painoa?


      • kkkkkkkktttttt
        M1978 kirjoitti:

        Et ota huomioon lihasten tai niiden puutteen vaikutusta painoon. Jos minä painaisin 80, olisi minulla varmasti jo läskimahaa, vaikka 180-senttinen olenkin.

        Minun lähes 190-senttinen veljeni on läskimahainen, vaikka painaa alle 100 kiloa.

        Miksi ihmisellä pitäisi olla turhaa painoa?

        Totta ihmeesssä se ihannepaino on sen mukaan mikä on ruuminrakenne. Tuo pituus miinus sata lie enemmänkin yläkanttiin joskin se voi olla joillekkin leveäraamisille miehille liian alhainenkin paino.


      • Ihrat pois
        fbdfn kirjoitti:

        Tuohan on aivan sairasta! Minun pitäisi olla kymmenen kiloa painavampi tuon nyrkkisäännön perusteella. Olen hoikan lihaksikas. Mitä vikaa siinä on? Eikö mies ole mies ilman läskiä?

        Tottakai tuo on vain sinun mielipiteesi, mutta olen ennenkin nähnyt saman tapaisia painovaatimuksia naisilla esim. treffi-ilmoituksissa. Monilla naiilla on mielestäni täysin vääristynyt kuva siitä kuinka paljon miehen kuuluisi painaa.

        Tuontapaiset naisten vaatimukset johtuvat yleensä siitä, että neiti on itse mussuttanut sipsejä ja kitannut päälle siideriä sellaiset määrät, että normaalipainoisen miehen rinnalla näyttää hieman sanoisinko hilpeyttä herättävältä...


    • Hoikkamies

      Kiitos mielipiteestäsi FF. Kertokaahan vielä kumpaa sukupuolta vastaaja edustaa.

    • fsbdbfdfdbbfdfbddbfs

      Aika hoikka olet. Itse olen 182 pitkä mies ja painan 80 kiloa, eikä läskiä ole missään, en myöskään ole mitenkään lihaksikas vaikka salilla tuleekin kerran viikossa käytyä, vaan ihan normaali.
      Ei ne naiset nyt aina mitään lihaskimppua halua, mutta uskoisin että 5-10kg painavampana saisit osaksesi enemmän positiivista huomiota naisten osalta, tosin sillä edellytyksellä ettei kaikki tuo lisäpaino mene pelkästään siihen vyötäröllesi. Jotkin miehet eivät voi olla edes "normaalipainoisia" ilman että saisivat kaljamahan, joten ehkä sinunkin kannattaa alkaa käymään siellä salilla, tai ainakin tehdä vatsalihasliikkeitä ja punnerruksia aamuisin ettet miksikään plösöksi muutu.

    • kesäpvä

      Todella hoikkahan sinä olet. Vaikka itse huomaan tykkääväni rotevista miehistä en usko että painosi on kynnyskysymys. Onhan ihmisessä paljon muutakin kuin vain se ulkokuori. Ei sen varaan voi pitkää ihmissuhdetta rakentaa. Tietysti jos ei ole tarkoituskaan solmia kuin yhden yön juttu niin kai sitten se menettelee. Se mitä ihminen oikeasti on, ajatuksineen, luonteeneen ja kaikkinensa rakentaa kahden välillä sen kiinnostuksen jos on rakentaakseen. Pidä lippu korkealla, ajattele itsestäsi positiivisia puolia ja ole avoin uusille tuttavuuksille, kaikki käy vielä parhain päin. Hyvää kesän jatkoa.

    • Hoikkamies

      Kiitos kommenteista. Mukava saada asiallista palautetta. Epäilemättä se 5-10 kg nostaisi meikäläisen kiinnostusta parisuhdemarkinoilla.. Toisaalta tällainen olen aina ollut ja toivoisin että minusta tällaisena pidettäisiin luineen ja nahkoineen :) Eipä silti lihaskuntoa on hyvä pitää yllä ja teenkin lähes päivittäin punnerruksia ja vatsalihasliikkeitä ja leuanvetoja. Lenkkeiltyäkin tulee ja ruokavalionkin pitäisi olla kohdillaan. Uskon että hoikkuus on kohdallani enemmän geneettistä kuin itse aiheutettua, koska isäni ja isän isäni olivat myös hoikkia molemmat.

      • toinen hoikka mies.

        Itse olen 180/68, ja ihan OK olen omasta mielestäni.


    • jackaroo

      No ei varmaan kannata tuijotella liikaa sitä mitä puntari näyttää vaan katsella sitä omaa vartaloa peilistä ja tehdä siitä sitten niitä päätelmiä että mitä oikein kannattaisi tehdä. Jos peilistä näkyy luurangonlaiha kroppa, niin painoa lisää jos taas hoikka vartalo näyttää sinusta huonolta niin hanki lisää massaa joko treenaamalla tai syömällä.

      Itse olen 180 pitkä ja tänään näytti puntari tasan 72 kiloa, mutta peilistä näkyy vieläkin ihan selvä kumpare vatsan seutuvilla, joten lisää treeniä ja ehkä laihdutustakin on tälle kesälle vielä tiedossa.

      • 89

        Ihannepainosi on noin 80 kg. Olisit jo nyt niin laiha että jos tutustuisimme netin kautta niin en kiinnostuisi.


      • jackaroo
        89 kirjoitti:

        Ihannepainosi on noin 80 kg. Olisit jo nyt niin laiha että jos tutustuisimme netin kautta niin en kiinnostuisi.

        No voisinhan minä lähettää sinulle ensin kuvan tuosta "kaljamahastani" ja vasta sitten kertoa painoni. Vai olisiko tuota parempi vain lähettää kuva tuosta masustani ja olla vain hiljaa painostani?


      • aateam

        Itse olen melkein täsmälleen samankokoinen, ja aika selkeästi näkyy myös mulla sellainen kaljamaha, tai oikeastaan se kuuluisa vararengas, koska kyljissä ja selässäkin on samaa löllöä vatsan korkeudella.


      • jackaroo kirjoitti:

        No voisinhan minä lähettää sinulle ensin kuvan tuosta "kaljamahastani" ja vasta sitten kertoa painoni. Vai olisiko tuota parempi vain lähettää kuva tuosta masustani ja olla vain hiljaa painostani?

        Älä enää laihduta, toi paino ainakin kuulostaa jo tosi alhaiselta. Tietysti ruumiinrakenne vaikuttaa. Millainen "makkara" se maha on istuen tai kumarassa?
        Mun ex on 186 ja pudotti painoa 103->88 ja on nyt aika sopiva jo, maha "roikkuu" mutta se johtuu varmaan siitä, ettei se nahka siitä häviä samaa tahtia kun se läski sieltä alta.
        Auttaisko vaan nyt se lihashuolto, eli vatsalihaksilla saisi kurottua sitä masua lähemmäs rankaa? Pilatestunnille mars.
        Ja lihasmassaa kasvattamalla saisi varmaan tasapainoisemman näköiseksi sivuprofiilin, jos reisiä ja rintaa saisi "ulommas" niin masu olisi sitten samassa linjassa? En todellakaan ole mikään personaltrainer, mutta ihan ajatuksena.


    • nallekarhun turva

      Vanhempi ja lihavampi mies on paljon seksikäämpi kuin vinkula finninaama. Aivan kuten naisasialuuseri on sanonut.

      Naisen taas kuuluu olla mahdollisimman hoikka ja nuori.

    • .....

      Totako te ensimmäisenä ihmisessä arvioitte, että paljonko se painaa? Mitä sen on väliä jos se omaa silmää miellyttää. Toi on sulle ongelma vain koska sä oot tehnyt siitä ongelman. Jos oisit ite sujut oman kroppas kanssa niin se ei ois mikään ongelma. Toiset tykkää hoikista ja toiset pulleista ja toiset jostain siltä väliltä. Ja jos toinen ihminen oikeesti kolahtaa niin paljonko sillä vaa'an lukemalla on siinä merkitystä? Ei yhtään. Mitäs sitten jos ootkin hoikka? Älä tee siitä sellasta numeroa niin muutkaan ei tee.

    • Et ole niin laiha kuin minä. Minä olen 181cm ja 60 kg.

      Olen painanut enimmillään 66 kiloa, toisaalta vielä 18-vuotiaana yhtä pitkänä kuin nyt painoin vain 56 kiloa.

      • kk89944444dd

        181 ja 56kg. On se tosihoikka poika ja näyttää varmasti pitkältä, vaikka ei niin kovin pitkä olekkaan. Mutta ei siinä mitään optimipaino riippuu ruumiinrakenteesta, eikä sitä kovin paljon voi muuttaa missään salaeilal bodailemassa käydenkään.


    • kallanhelmi

      Nuo ap:n mitat on ihan ok. Minun täytyy tunnustaa ettei mikään vie enemmän miehestä seksuaalista mielenkiintoa kuin se ylimääräinen läskikumpu vatsalla, mutta tämä on vain minun mielipiteeni. Vatsanseutu onkin se mitä ensimmäisenä katson miehissä. En salli itsellenikään läskiintymistä.

    • 2+7

      175cm/68kg enkä todellakaan ole mikään ruipelo vaan enempikin lihaksikas urheilua eri muodoissa koko ikäni harrastaneena. Jos haluisin 80 kiloseks pitäs kai hommata kaljamaha...

      Varmaan jos vaivautuisin tekemään nettideittiprofiilin 99% naisista filtteröis mut liian ruipelona jonkun typerän painoindeksi-ihnateen takia. Ja sit mietitään miks kaikki miehet joihin tutustuu on jotain kaljamahasia juoppoja vaikka painoindeksin mukaan pitäs olla täydellinen! :D

    • Hoikkamies

      Oleellista on myös se miten sen painonsa kannattelee. Huonoryhtisyys ja hoikkuus antaa varmasti vastenmielisen vaikutelman, kun taas ryhdikkäämpi olemus näyttää paljon mielyttävämmältä vaikka ei olisikaan ihannepainoinen. Eli niistä vähäisistäkin lihaksista kannattaa pitää huolta ettei kasva kieroon huomaamattaan..

    • Vaikuttaa mun mielestä aika no joo en tiedä en osaa arvioida. Mun pituus siis 192 ja painoo on riittävästi reilu 130kg...
      No okei onhan sitä vähän liikaa ja näkyyhän se vatsan seudulla lievästi ei paljoa. Mut joo ei mullakaan pahemmin seuraa ole, olen taas luultavimmin vastaavasti hieman liian iso. Toki en itse kattele mitään hoikkaa vaan samantyylistä kuin ittekin oon eli vatsaa ja sitä läskiä saa ja mielellään sais olla. Vaikka en pistä pahakseni vaikkei oliskaan, mut mua ei saa hoikaksi muutettua sit. Et mä oon mikä oon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      399
      2168
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      56
      1828
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      217
      1478
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1160
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      73
      1092
    6. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      127
      1047
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      55
      993
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      978
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      258
      861
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      59
      843
    Aihe