miksi miehet ei uskalla olla näillä palstoilla eri mieltä?
kaikki seuraa yhden ja saman miehen linjaa?
sooloilu ois joskus kiva piristys.......kuorolaulua kuultu jo tarpeeksi
miehet
31
67
Vastaukset
Kenen linjaa tässä nyt seurataan?
- puhelinkenkä
Jotain maanalaista sen täytyy olla, kun puhelinpylväätkin on jo takavarikoitu maisemista.
puhelinkenkä kirjoitti:
Jotain maanalaista sen täytyy olla, kun puhelinpylväätkin on jo takavarikoitu maisemista.
Ei kai. Eikö se langattomuus ole nykyaikaa?
- tsirra
puhelinkenkä kirjoitti:
Ei se ole "maanalaista", vaan maalaista.
- höh,
mä oon kyllä ihan eri mieltä!
- skorp_pari
lueskelin tuossa muutamaa kommenttia jotka pisti silmään...... ensimmäinen mies antoi linjan muut seurasi kiltisti perässä ja mikä parasta.......pikkupeikko26 käänsi kelkan kun ei saanut huomiota muuten isoilta korsukavereilta
- skorp_pari
Genio.Mente kirjoitti:
Olisiko se jonkinlainen muoti-ilmiö olla naisista jotain tiettyä negatiivista mieltä?
varmasti näin on.....on kiva pistää muija maan rakoon täällä kun kotona ollaan tossun alla
skorp_pari kirjoitti:
varmasti näin on.....on kiva pistää muija maan rakoon täällä kun kotona ollaan tossun alla
Noh.. Heh... Niinhän se varmaan joillakin menee
*parempi tossun alla kuin taivasalla*- skorp_pari
Genio.Mente kirjoitti:
Noh.. Heh... Niinhän se varmaan joillakin menee
*parempi tossun alla kuin taivasalla*näinhän sitä sanotaan !
ja kai se on joillakin sitä miehisen egon pönkitystä..... skorp_pari kirjoitti:
näinhän sitä sanotaan !
ja kai se on joillakin sitä miehisen egon pönkitystä.....Mutta miten pönkitetään naiseuden egoa?
- tietenkin,
Genio.Mente kirjoitti:
Mutta miten pönkitetään naiseuden egoa?
miehiä haukkumalla!
- skorp_pari
Genio.Mente kirjoitti:
Mutta miten pönkitetään naiseuden egoa?
kehumalla.....joko itse tai sitten muut.
- sama nainen
Genio.Mente kirjoitti:
Kehumalla ketä?
eikö miehinen ego nouse johtajuudella.......naisen taas kun häntä kehutaan
positiivisesti. sama nainen kirjoitti:
eikö miehinen ego nouse johtajuudella.......naisen taas kun häntä kehutaan
positiivisesti.Aijaa? Ja minä kun luulin, että miehinen ego nousee joko saamisilla tai saamattomuuksilla. Ja tietenkin miehisellä kyvykkyydellä...
- tsirra
Mitä paskaa tämä on?
Mä olen ollut lähes kaikesta erimieltä kuin palstan miehet.- skorp_pari
niinkö?
niin on se merkillistä
Koska miehet ovat hyviä joukkuelajeissa - yli kaksi naista taasen tarkoittaa kissatappelua - ja usein siihen riittää yksikin. Miessooloilijat ammutaan.
Tämä on muuten totta. On helpompi tulla hyväksytyksi laumassa olemalla lauman "johtajan" kanssa samaa mieltä, vaikka kuin viturallaan sen "johtajan" mielipide olisi.
- skorp_pari
just just
Genio.Mente kirjoitti:
Tämä on muuten totta. On helpompi tulla hyväksytyksi laumassa olemalla lauman "johtajan" kanssa samaa mieltä, vaikka kuin viturallaan sen "johtajan" mielipide olisi.
Yltiöyksilöllinen gnumetsästysseurue olisi aina palannut tyhjin käsin - ja nälkä kannustaa nopiasti johtajanvaihtoon. Homma vaan kusee nykyään, kun paska peittyy ja vastuu tarkoittaa vastuusta puhumista.
ttuplai kirjoitti:
Yltiöyksilöllinen gnumetsästysseurue olisi aina palannut tyhjin käsin - ja nälkä kannustaa nopiasti johtajanvaihtoon. Homma vaan kusee nykyään, kun paska peittyy ja vastuu tarkoittaa vastuusta puhumista.
Niin se menee. Vastuusta on helvetin paljon helpompaa puhua kuin kantaa sitä.
Genio.Mente kirjoitti:
Niin se menee. Vastuusta on helvetin paljon helpompaa puhua kuin kantaa sitä.
Varsinkin kun vastuunkanto on melkoisen vaikea määritellä - 51 miljoonaa kuoli - onko kolme Ave Mariaa riittävä vastuun kanto vai pitääkö panna vielä Isä meidän perään?
ttuplai kirjoitti:
Varsinkin kun vastuunkanto on melkoisen vaikea määritellä - 51 miljoonaa kuoli - onko kolme Ave Mariaa riittävä vastuun kanto vai pitääkö panna vielä Isä meidän perään?
No voisi sen Isä Meidän panna perään ja sen lisäks voisi panna vielä muutamaa kuoropoikaa. Eiköhän se sillä järjesty...
- :)
tervetuloa takaisin!
Miten ihmeessä minulla on mennyt moinen asia kokonaan ohi? Ketkä tähän väitettyyn keskinäisenkehumisenkerhoon kuuluu? Minusta kun täällä on lähes jatkuvasti tulehtunut ilmapiiri, kun kaikki haukkuvat toisiaan.
Enhän mä oo palstaillut muutamaan päivään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h282849Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv262353Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141483- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958