Nuoremmat miehet.

kolmekolme...

Esim. n.25 vuotiaat. Mitä olette mieltä, jos vanhempi (n.5-10v) nainen teistä kiinnostuu...
Häiritseekö ikäero?

22

213

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sillitrooli

      Mihin tarkoitukseen 33-vuotias nainen haluaa 25-vuotiaan miehen? Oletko joku puuma joka etsii panosuhdetta vai?

    • bfhwh

      On aina kiva tietää että joku on kiinnostunut. Minun on vaikea kuvitella itselleni itseäni vanhempaa naista. Kuitenki aina jos saan tietää että joku on minusta kiinnostunut, niin mietin kyllä tosissani, voisinko ehkä itsekin saada tunteita häntä kohtaan. Viisi vuotta vanhempaa naista voisin ehkä jopa vakavasti harkita seurustelukumppaniksi. 10 vuotta vanhempi on kuitenkin aivan liikaa.

      • bfhwh

        Niin joo, panosuhde on tietysti asia erikseen. Ei käynyt mielessäkään, kun olen niin kunnollinen mies. Siinä ei ikäerolla ole paljoa väliä.


    • 3kolme

      Eiiiii... hohhoijaa.
      Tarkoitukseen? Pitääkö olla joku ns. tarkoitus?? Siivoojaksi ajattelin ;).
      Se ikä kun ei siinä otsassa välttämättä ole merkattuna.
      Jos sitä nyt sattuu tutustumaan jostain syystä aina nuorempiin miehiin.
      Puuma, voi kiesus! Mitä ovat miehet jotka jahtaavat nuoria naisia? Mahtavia panomiehiäkö, hyi. Ja sellaisesta ei tässä olet kyse!!!

      • sillitrooli

        Mies, joka tapaa 10 vuotta nuoremman naisen, on normaali mies, jolla on luultavasti ihan kunnialliset aikeet. Nainen, joka tapaa 10 vuotta nuoremman miehen, on panosuhdetta jahtaava puuma, jonka tarkoitusperät kyllä tiedetään.


      • perrrrrrrrr!
        sillitrooli kirjoitti:

        Mies, joka tapaa 10 vuotta nuoremman naisen, on normaali mies, jolla on luultavasti ihan kunnialliset aikeet. Nainen, joka tapaa 10 vuotta nuoremman miehen, on panosuhdetta jahtaava puuma, jonka tarkoitusperät kyllä tiedetään.

        Mitäpä jos nainen nyt yksinkertaisesti ei etsi sitä panosuhdetta? Tuo puuma-juttu on todella typerä. Varmasti jotkut naiset, niin kuin miehetkin, hakevat panosuhteita. Ikä vaan ei mielestäni liity siihen mitenkään!


      • ......
        sillitrooli kirjoitti:

        Mies, joka tapaa 10 vuotta nuoremman naisen, on normaali mies, jolla on luultavasti ihan kunnialliset aikeet. Nainen, joka tapaa 10 vuotta nuoremman miehen, on panosuhdetta jahtaava puuma, jonka tarkoitusperät kyllä tiedetään.

        Entä jos on ihan normaalia suhdetta etsivä normaali nainen, ja mies sattuu olemaan nuorempi? Onko se sitten hyväksyttyä? Vai eikö ole mielestäsi mahdollista..?


    • ok

      olisi mahtavaa... seurustelu-, kaveri- tai mikä vaan suhde.

    • Hoikkamies

      Seurustelin yli kolme vuotta minua kuusi vuotta vanhemman naisen kanssa. Kun tavattiin olin 23 ja hän 29. Mielestäni ikäero ei ollut vielä mikään kovin merkittävä ja erosimme ihan muista syistä. Eipä sillä iällä ole sinänsä väliä kunhan molemmat on selvillä toisen tarpeista ja haluista esim. perheen perustamisen suhteen.

    • panos e

      33v. ämmä on jo aika rupsahtanut verrattuna 23v. poikaan. Taitaa pojat hieman naureskella vanhaa harakkaa selän takana.

    • Ktb

      Äitini oli reilu 30v naimisissa itseään kymmenen v nuoremman miehen kanssa.
      Siis kuin mikä hyvänsä liito.

    • Eipä tuolla ole niin väliä kunhan hyvin juttuun tulee, eli natsaa yhteen asiat. Mutta mä ainakin tiedostan sen että jos nainen on mua itseäni vanhempi niin odotan hänen olevan se aloitteellinen osapuoli...

      • Se menee

        kyllä päinvastoin.
        Tässäkin ketjussa kerrottujen kommenttien pelossa nainen ei varmastikaan tule tekemään aloitetta.


      • Niinhän se menee
        Se menee kirjoitti:

        kyllä päinvastoin.
        Tässäkin ketjussa kerrottujen kommenttien pelossa nainen ei varmastikaan tule tekemään aloitetta.

        Minulla tunteita 6-8 v nuorempaan miehen. Kyllä täytyy sanoa, että aloitteen teko juuri täällä mainittujen ennakkoluulojen takia on vaikeampaa. Muilla ei niinkään merkitystä ja jos olisin ihan varma hänen ajatuksistaan, en miettisi silloinkaan.

        Hänen iällään ei sinänsä ole muista syistä merkitystä, koska hän kolahtaa niin kovalla intensiteetillä sekä tunteissa, älyllisessä ja henkisessä puolessa, niin ja tietysti tunteissani häntä kohtaan. Niin ja minussa ei ole yhtään puman vikaa, niin kyllä hän myös intohimoni saa kiehumaan. Tiedän, että hänessa olisi aineksi vaikka mihin.


    • CC

      Ei.
      Tai jossain 10v paikkeilla ollaan jo niillä rajoilla, että juttuun tulee liikaa muttia ja esteitä ja josseja... Noin yleisesti...

      Vaan ei välttämättä...

      Ei sinällään ikäero häiritse ei.

      CC

    • Mies27627178276

      kyllä mulle kelpais 10 vuotta vanhempi nainen..varsinkin jos olisi
      seksikäs naisellinen nainen:)
      Mies27w

    • oyutyhgf

      Mun mielestä toi puuma on aika huvittavaa nimittelyä ja oiva keino taas keksitty naisen rumentamiseksi, haukkumiseksi ja lynttäämiseksi. 33-vuotiashan voi olla kaunis, hyväkuntoinen, hoikka, kaikkea mahdollista ulkoisesti. Puhumattakaan mitä hän voi olla sisäisesti!!!
      Hän ei ole mikään vanha, vaan ihan nainen parhaassa iässä. No, 23-vuotias (kun täällä tuohon 10 vuoteen oli nimenomaan vedottu) ei ole mikään lapsi (vai onko ne ketkä puhuu?), vaan kyllä hän osaa valita, eikä mikään "puuman hyväksikäytettävä saalis" ja kyllä 23-vuotiaan pitäisi alkaa olla jo sen verran kehittynyt, että osaa ajatella jo pikkuhiljaa muutakin kun panosuhdetta. Ok, mutta. Aikuisia molemmat, ja monet 23-vuotiaan NAISET, siis niin, aikuiset naiset, seurustelevat 33-vuotiaan miehen kanssa, eikä kukaan nimittele (aivan oikein) miestä kääväksi, pervoksi tai hyväksikäyttäjäksi. Avioliittoja solmitaan 10 vuoden ikäeroilla ja minunkin mielestäni 23-vuotias on aikuinen nainen, joka todellakin osaa itse valita jo kumppaninsa, voi aivan hyvin seurustella 33-vuotiaan miehen kanssa jne...

      Mutta... Kas kummaa. Kun asiat ovat menneet toisinpäin, niin ehei. Kateus iskee: saatanan puuma, se on puuma, jahtaa panoa, puuma etsii sitä ja tätä ja pelkkää panoa ja panoa... Pahaa puhutaan suut ja silmät täyteen, ja samalla halvennetaan 23-vuotias lapseksi, jota metsästetään, joka on ääliö ilman ajatuksia, ja joka ei pysty edes oikeastaan rakentamaan suhdetta kun korkeintaan teini-ikäiset pissiksen kanssa. Ja 33-vuotias nainen halutaan alentaa, lytätä rumaksi, vanhaksi hyväksikäyttäjäksi, ettei se vaan olisi mikään hyvä itsetuntoinen, itseään kauniina pitävä (hyi helvetti) ja terve nainen, jolla olisi elämää edessäkin. Ihmisiä haukutaan ja lytätään, juorutaan ja levitetään pahaa mieltä ja loppujen loppuksi... Kun ollaan aikuisia, ylitetty jo se 20 vuotta parilla vuodella, niin 5-10 vuotta... Mitä se on? Ei mitään.

      Usein kuitenkin, asia on niin, että jos se 23-25-vuotias ei kertoisi ikäänsä, eikä se 30-35-vuotias kertoisi ikäänsä, eikä kukaan tietäisi, vaan he tutustuisivat vaan, he tulisivat hyvin juttuun: ilman ennakkoluuloja, ilman juorusontaa. Suhteita syntyisi paljon sopivampien kumppaneitten kanssa, ehkä pienillä, ehkä suurilla ikäeroilla, ja kummin päin tahansa, mutta ei niin että haukuttaisiin, tuijotettaisiin ikää, arvioitaisiin numeroitten perusteella...
      Tottakai aina on ajatuseroja ja kokemuseroja, mutta niitä on samanikäisilläkin. Aina on jotain.

      Ehkä pitäisi kadottaa maailmasta kokonaan sitten se ikä ja numerot, voisiko ihmiset silloin elää ihan vaan ihmisinä?


      Mitä ap: kyssään tulee, sä et sitä sen kiinnostusta tiedä kun kysymällä.

    • Mies1985

      Ei haittaa jos nainen on itse aloitteellinen. Tosin tuskinpa tapahtuu.

    • 33nen

      Oyutyhgf, asiallinen kommentti! Noin minäkin ajattelen. :)
      Muutama muukin on osannut asiallisesti vastata ja jättää nuo puuma-jutut pois, koska sellaisesta ei nyt ole kyse.


      En ketään metsästä, enkä tule metsästämään, minkä sille voi jos tapaa nuorempia miehiä. Taitavat oman ikäiset olla kotona perheidensä parissa.
      Ja, ehkä... saatan näyttää ikäistäni hieman nuoremmalta.

      Ihan vaan mielenkiinnosta ( siksi, että itseäni 13v nuorempi mies olisi haluamassa suhteeseen kanssani. Itse en ole kovin innostunut, koska minun mielestäni ikäeromme on suuri = elämäntilanteemme ovat hyvin erilaiset jnejnejne.) lähdin kyselemään mitä porukka ajattelee.
      Eli jos olisin puuma, niin rupeaisin tämän nuoren miehen kanssa seksisuhteeseen... hmmm... en.

    • 13+15

      Rehellinen vastaus: Seksikäs ja hyväkroppainen kolmekymppinen nainen kiinnostaisi kyllä panona, mutta mitään sen syvällisempää en olis kiinnostunut hänen kanssaan virittelemään, sori vaan. Romanttisesti olen kiinnostunut vain about oman ikäisistäni tai vuoden pari nuoremmista neitokaisista.

      T: Mies24

    • y5te

      Ulkonäöllisesti tavallinen 30-35 -vuotias nainen kelpaisi varmasti. En tiedä miten erot elämänkokemuksessa ym. vaikuttaisivat parisuhteeseen.

    • puumat namnam

      Otan sen kohteliaisuutena siinä missä muidenkin ikäisten naisten kiinnostuksen. Ikäero ei juurikaan häiritse. Siinä pitää tosin olla tarkkana, että ei joudu vanhemman naisen kanssa aivan tossun alle kuten Asston Kutcherille kävi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      391
      2072
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      54
      1747
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      215
      1408
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1130
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      72
      1043
    6. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      968
    7. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      125
      951
    8. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      50
      899
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      256
      813
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      50
      744
    Aihe