Enkö ole vain osannut katsoa oikeista paikoista, vai ovatko muutkin huomanneet saman ? Siis että isokokoisten vaatemallistoissa tuntuu olevan todella vähän hameita oli vuodenaika sitten mikä tahansa. Ja kyse ei ole siitä, että kaikki hameet olisi ehditty myydä, kun menen ostoksille.
Siis jotenkin ihmetyttää, sillä ainakin itsestäni tuntuu siltä, että hame auttaa paljon paremmin peittämään vartalon virheitä kuin housut.
miksi ei hameita
3
210
Vastaukset
- ei oo, ei
Hameet eivät taida olla muodissa minkään kokoisilla. Isoille ja pienille myydään vain mekkoja ja tunikoita. Ehkä jossain Intian basaari -tyyppisissä kaupoissa voisi olla puolihameita. Jos yhtään osaat ommella, sellaisen surauttaa äkkiä itsekin.
- Hamenainen
Itse en käytä mitään muuta kuin hameita, kesät talvet. En edes omista housuja, muuta kuin verkkarit ja niitähän pidän vain kävelylenkeillä. Hameita minulla kyllä on varmaan 50 erilaista.
Eipä niitä hameita kovin hyvin Suomesta saa, mutta onneksi on nettikaupat. Esim. Evansilta olen ostanut paljon. - berrypepper
Sellainen kuin Pepperberry myy vaatteita isokokoisille, myös hameita. Tosi hyvä, nopea ja luotettava palvelu. Myös palautus onnistuu helposti, jos on tarvetta. Brittiläinen liike.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1538989Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492689Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292481- 562469
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971865- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231743Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461285Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61146