20 vuotias oikaystäväni väittää, ettei ikinä pettäisi minua, sillä hän rakastaa minua. Uskon häntä kyllä, mutta olemme seurustelleet voden, ja osaan kyllä sanoa, milloin hän on innoissaan jostain, kuten esim. jostain naispuolisesta ystävästäni. -.-
Tiedän hänen olevan ERITTÄIN sosiaalinen ihminen ja saavan uusia kavereita helposti. Enkä ole melkein koskaan tulisesti mustasukkainen , paitsi nyt. EN vaan kestä. Poikaystäväni ignooraa minut melkein totaalisesti kyseisen ystäväni seurassa. Kun puhun hänelle tästä, hän pahoittelee ja sanoo ettei se merkkaa mitään MUTTA SILTI!
He molemmat ovat erittäin sosiaalisia ja äänekkäitä, joten muut tuntevat itsensä usein ulkopuolisiksi.
WAAAAH! Tulen hulluksi kun näen heidän facebook-keskusteluja! Tekisi mieli heittää hulkit................................
AIVOT HALKEE!
NO MINÄ vain
1
161
Vastaukset
- kesäkö
Miksi tuolla tavalla nöyryytät itsesi? Missä sinä itse olet? Jos sinun poikaystävä mielestäsi on huomioimatta sinua, mitä sitten? Kai niitä muitakin ihmisiä on olemassa, joita on hyvä huomata, ei se silti mitään merkitse. Olet liian riippuvainen poikaystävästäsi! Et ole maailman napa, muista se! On muutakin elämää kuin poikaystävän liikkeiden seuraaminen. Katso ympärillesi, nuuhki kesäistä ilmaa, nauti elämästä koska olet nuori, äläkä tule varsinkaan hulluksi, jos poikaystäväsi on ystävällinen muitakin kohtaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332459
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061257- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060