tehokuuri

wcönä

olen 17v normaalipainoinen poika ja ajattelin aloittaa kunnon tehokuurin jotta pääsen huippukuntoon armeijaa varten. Olen valmiiksi jo melko lihaksikas mutta läskiäkin on vähän.

Tällaista ajattelin:
ma: kuntosalitreeni 1h
ti: kuntopyöräily 1h
ke: kuntosalitreeni 1h
to: kuntopyöräily 1h
pe: kuntosalitreeni 1h
la: kuntopyöräily 1h
su: mahdollisesti lisää pyöräilyä

syönnin meinasin pitää normaalina, paitsi extra-proteiinia tietenkin

kuinka nopeasti pitäisi tällä ohjelmalla näkyä tuloksia?
Entä olisiko siinä jotain korjattavaa?

4

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Upea juttu että sinä nuori mies treenaat armeijaa varten! Sinun kaltaisissa MIEHISSÄ on tulevaisuus ja toivo!!
      Minun kaikki kolme upeaa poikaa suorittivat asepalveluksensa kiitettävillä arvosanoilla niinkuin minäkin 70 luvulla..
      Me emme tarvitse Natoa suojaksemme vaan rehtejä isänmaan puolustajia!!

• vai niin

Ai jaa. Koska intissä on alettu antamaan arvosanoja?

• Pekka synt.1961
        vai niin kirjoitti:

Ai jaa. Koska intissä on alettu antamaan arvosanoja?

Isäni sai palveluksensa käytyä 40-luvulla ja hänen sotilaspassissa on arvosanat, minä kävin sitten 80-luvun ihan alussa ja minullakin lukee passissa arvosanat.

Oletan, että arvosanoja aloitettiin antamaan 1920-luvulla.

Miksi muuten kyselet tällaisia täältä? Eiköhän kysymyksesi kuuluisi johonkin muualle kuin laihdutuspalstalle.

• Juoksemaan

Joo ihan kiva, mutta muista syödä riittävästi ja lepopäiviäkin olisi syytä pitää, ei ehkä soffalla makoilun merkeissä, mutta vaikka kävelylenkin muodossa. Muutenkin susittelen kyllä jalkautumaan ulos. Ulkona on upeat kelit ja intissä liikutaan kuitenkin aina juosten, joten sitä kannattaa treenata. Vihulaisia ei jahdata kuntopyörillä :) Juoksutreeneillä kehität jalkojasi kestämään tulevia rasituksia, marssimurtumat on yleisiä varusmiehillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      63
      4878
    2. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      28
      3686
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      22
      3330
    4. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      78
      2285
    5. Ei siinä kauan

Menisi jos olisimme kahden
      Ikävä
      24
      1889
    6. Tekeekö hän

Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.
      Ikävä
      27
      1551
    7. Laine voitti oikeudessa

Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?
      Savonlinna
      40
      1502
    8. Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa

kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois
      Maailman menoa
      313
      1401
    9. Puistotyöntekijät

Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔
      Ähtäri
      14
      1393
    10. Onko kaivatullasi iso ego? Entä sinulla?

Vaikuttaako jommankumman ego jotenkin siihen, että ette voi lähentyä?
      Ikävä
      33
      1290
    Aihe