Miehet: mitä mieltä minusta?

blondi900

Noin 170cm, pyöreähkö, isot tissit (E-kuppi), iso pyöreä peppu, vaaleat puolipitkät hiukset. Ruskeat nätit silmät, täyteläiset huulet.

onko turn off jos nainen pyöreä?

14

392

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gzhc.,

      No annapa se painokin jotta saadaan edes vähän käsitystä miten pyöreä olet! Nyt kuulostaa että kalastat näitä "ei haittaa jos on pyöreä, ihanaa jos on pyöreä iso peppu ja E-kupin rinnat..." . Jos maha makkaroilla ja reidet hyllyy etc, kyllä ainakin mulle turn off.

      • bvcbcbc

        Jos on iso peppu ja E-kupin rinnat niin mitäpä veikkaat, että onko niitä makkaroita ja hyllyykö reidet? No totta helvetissä on ja totta helvetissä hyllyy!


    • Hmm, vaikuttaa aika hyvältä ainakin kuvauksen perusteella. Mutta riippuu siittä miltä näyttää oikeesti. Mut joo ei ainakaan mulle oo turn-off, vaan toisinpäin.

    • Hra anonyymi

      Ylipaino on aina turn off. Muotoja saa toki olla, mutta se onkin eri asia.

    • 23r33123

      Vaikeata sanoa ulkonäöstä pelkän lyhyen kuvauksen perusteella.

    • Mitäs mieltä itse?

      Tärkeämpää on mitä mieltä itse olet itsestäsi. Näemmä ainakin tykkäät silmistäsi. Hyvä niin. Nätit on nätit oli ne minkä väriset tahansa.Tissit on kakilla naisilla hyvät silloin kun niistä löytyy tunto.
      Ilmeisesti pidät myös huulistasi sillä käytät sanaa täyteläisyys =) .
      Jos olisit laittanut näin. Minulla on paksut huulet, iso perse, ruskeat tihrusilmät, vaaleat ohuet vain puolipitkät hiukset ja olen lihavahko olisit ilmeisen tyytymätön ja turn off jo valmiiksi.
      Samalla viivalla kanssasi on nainen joka sanoo näin olen 150 cm pieni ja siro, minulla on pikku tisut ja siniset sädehtivät silmät sekä pikku peppu. Mitä mieltä?
      Eri asia olisi jos tämä nainen kuvailisi itsensä taas että olen luiseva ja laiha 150 cm ja viiruhuulinen sinisilmä jolla ei ole tissejä eikä persettä.

    • kiinteyttäjä

      Hyvältä kuulostaa muuten mutta tissit taitavat olla roikut jos on noin iso kuppikoko.

    • tissit on tissit

      Niin se vaan on että isot tissit vanhentaa ja pienet tissit nuorentaa mutta tämä ongelma on sinulla edessä vasta lasten syntymmän jälkeen ja kypsemmällä iällä. Monet miehet tykkää isoista ja menevät naimisiinkin pelkkien tissien kanssa. Ne on niin tärkeät.

    • Sattu Viitana

      Sitten kun näen, että se pyöreä nainen vetää hiki niskamakkaroiden välistä valuen puoltoista litraa coca-colaa parilla huikalla janoonsa, ni vasta se näky alkaa kuvottamaan.

      Kyllä se on mulle ok, että me ollaan ja synnytään vähän erikokoisina, ja sen takia ei saa toista dissata, mutta sellainen lähes tietoinen itsensä turvottaminen on iljettävää.

      Eli ei ole turn.off, jollei sitten satu olemaan juuri sitä.

    • Voi elämäni eläimet

      Ainoa mikä on todellinen "turn off", on tuollainen tajuton ulkonäön palvominen
      ja luulo siitä, että joku miehenä itseään pitävä olisi yhtä pinnalinen.

      Luonnolisesti jos olisin 19 vuotta nuorempi olisi oletukseni varmaan
      että rinnat ja pyöreäpeppu = lihava...

      Mutta kuten todettu tuollaisella ei enään
      nykyään ole merkitystä... Mikä h****tti.. tuo huuli juttu nyt oli???

      Eikö itsetunnolla olisi tässäkohtaa merkitystä..Tai sen puuttumisella.

      • Ha hah

        Ei helvetti kyllä sain naurut x)

        Joku helvetin rumannäköinen ämmä siinä taas koittaa puhua sisäisen kauneuden puolesta, nainen joka kaikenlisäksi on varmaan vielä ihan laiha ja lauta, kun heittää vielä että rinnat ja pyöreäpeppu = lihava XD

        "Mikä h****tti.. tuo huuli juttu nyt oli???"

        Nii in, täyteläisiä huuliahan on yhteiskunnassamme pidetty seksikkäinä, etkös sitä tiennyt?

        Ja mitä ihmeen ulkonäön palvomista? Kysyi vaan että mitä mieltä muut ovat hänestä. Minusta tuntuu että sinulla itselläsi taitaa olla vähän itsetuntosi kanssa ongelmia, kun noin äkäisenä käyt tästäkin aiheesta :D
        Kaikki meistä kyllä katsoo ulkonäköä, jokainen meistä kyllä haluaa itselleen omaa silmää miellyttävän kumppanin ja minusta se on kylläkin ihan täysin luonnollista. En jaksaisi millään uskoa, ettetkö itse muka katsoisi.


    • vcxfdsfsd

      Tietenkin ylipaino on turnoff, miksi kysyt itsestäänselviä asioita? Jos painosi haittaa niin mene pakkotoistoon tms lukemaan laihdutusvinkkejä äläkä pyöri täällä kysymässä typeriä.

    • Emtmmt

      Ylipaino ei ole kaunista katseltavaa, ei myöskään alipaino. Eikä etenkään kumpikaan kyseisistä huomattavana, lievänä kumpikin voi jopa kaunistaa riippuen ihmisestä. Kuulostat kauniilta, ja varmaan itsekin olet ulkonäköösi tyytyväinen, ja jos olet vain lievästi ylipainoinen, nautit liikunnasta, jne, niin tuskinpa siitä haittaa kenellekkään on.

      Makuja on kai niin paljon kuin ihmisiäkin, varmaan jollekkin olet ihannenainen.

    • ufäöljf

      No, noin voi kuvailla itseään niin 65-kuin 120-kiloinenkin. Treffi-ilmoitusten perusteella voin kokemuksesta sanoa että "pyöreähkö" voi eri naisille tarkoittaa hyvinkin erilaisia asioita. Eli ei millään voi vastata ellei ap kerro myös painoaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      391
      2072
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      54
      1747
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      215
      1408
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1130
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      72
      1043
    6. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      968
    7. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      125
      951
    8. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      50
      899
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      256
      813
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      50
      744
    Aihe