psyykkiset ongelmat

painukaa vittuun

Oletteko huomanneet miten paljon teille valehdellaan jos on psyykkisiä ongelmia?Minulle asiaa hoitavat tahot ovat valehdelleet niin paljon,kun ovat"hoitaneeet"asioitani.Minulla oli lievää psykoottisuutta,joten minun kaikki puheeni olivat muka harhaa jne.Vihaan tätä asioita hoitavien tahojen valehtelua ja valheilla manipulointia.Sitten kun sanon seuraavassa paikassa,mitä on sanottu edellisessä valheellisesti,niin taas tulee lisää hulluutta.Voisitteko olla rehellisiä ja puhua totta?en ole mistään hoidoista ja testeistä kieltäytynyt.Jopa paperille kirjoitettiin ihan tuulesta temmattu nimitys ongelmilleni.Ja taas lisää hulluutta jos uskoo siihen jne.Eipä löytynyt koko internetistä tällaista nimitystä.Taisi olla niin huippupätevä ihminen,että keksi ihan itse.Myöhemmin minulle alettiin kehittelemään psykoosia,kun ei ollut.Olipa vain muita vastoinkäymisiä elämässä.Sain todella kovan lääkityksen,joka teki oloni tuskaiseksi.Lääkärin molopää manipuloi,että se tuskaisuus on tullut muuten vaan ja tämä lääke auttaa siihen.Arvatkaa vain auttoiko?Pahensi asioitani aika tavalla.Siis jos ei kuule ääniä ym.Ei pitäisi hirveää psykoosilääkitystä pistää päälle.Suomessa on menty ihan ylihoitamisen puolelle.Kaikki varmaan tietävät ettei potilaalle saa valehdella.Se huonontaa hänen asioitansa.Ihmisarvo jää puuttumaan silloin.En menisi kuin pakosti kantamalla tällaisiin paikkoihin,joissa "huippuosaajat"pitävät kaikkea psykoosioireiluna.Hehän tietävät kaiken paremmin kuin sinä itse.

6

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tok tok tok..

Ei yhtään juolahtanut mieleen, että jospa vika olisi sittenkin sinussa itsessäsi? Jospa sittenkin nämä kaikki muut puhuvatkin totta ja sinä sairautesi vuoksi kuvittelet harhoja?

• ?

Et sitä täällä tiedä sinäkään, mikä on tuon aloittajan ihan aito ja oikea elämän tilanteensa, että enpä nyt menis puuttumaan sinuna tok tok tok......

• tok tok tok
        ? kirjoitti:

Et sitä täällä tiedä sinäkään, mikä on tuon aloittajan ihan aito ja oikea elämän tilanteensa, että enpä nyt menis puuttumaan sinuna tok tok tok......

No en sitä väittänytkään. Mutta jotenkin nurinkuriselta kuulostaa, että kaikki muut ympärillä valehtelevat ja aloittaja yksin on oikeassa. Eikö?

• painukaa vittuun

Niinpä,koska tosiasioita ei tarkistettu jne.jospa tietäisit tok tok edes osan näistä asioista...jos otetaan käytöön sellainen asenne,että kaikki mitä puhut on paskaa,niin
      se on aika paskamaista.

• painukaa vittuun

Siis alunperin laitettu virheellistä tietoa eteenpäin yksi sossu ja pellepsygologi ja
      ne samat tiedot lähetetään eteenpäin jne.Mitään sellaista ei annettu alun perin ymmärtää,että kaikkia asioitani pidettiin itse kuvitteleminani.Ne pitäisi edes yrittää tarkistaa..Samoihin aikoihin lähisukulaiseni sairastui hyvin vakavasti,eikä häntä lähetetty jatkotutkimuksiin.Ja hän kuoli myöhemmin.Millähän buranalla vakava sairaus paranee?Kunnallisella tasolla asiat hoituu,ainakin täälllä meidän kunnassa.Sitten on vielä yksi ihminen ,joka on ilmoitellut minusta ennenkin väärin raha-jutun takia(silloin minua väitettiin juoppo-narkomaaniksi)Sitä ei otettu vakavasti,mutta entä jos hän iski uudelleen,ilman että sain mitään tietoa asiasta?
      On tapahtunut niin paljon paskaa,että voi kuullostaa vähän sekavalta.

• hullupuuro

Se on ihan selvä homma että "hullut" ovat kakkosluokan ihmisiä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      59
      5990
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      81
      3446
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2641
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2165
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      2129
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1853
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1659
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1252
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1226
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      81
      1095
    Aihe