on palstan psykologi?
Genio.Mente vai Ratikkakuski?
Kuka
17
61
Vastaukset
- dogtor.
Ei kukaan. Vaan palstalla riehuu yksi hoitoa kaipaava.
- trippihippi
He ova shamaaneja
muskariinipilvessä tekevät trippejä henkimaailmaan sieltä tietävät kaiken - zisel
Ratikka on mun henkilökohtanen psykologi kunhan se tajuaa potkia sen rva Ratikan mäkeen. Se tulee vielä huomaamaan että elämä on paljon mukavampaa toisen kahelin kanssa :) Jos se siitä on kiinni niin kyllä mä osaan meikata vinot silmät ittelleni että big deal ja värjätä mustaks tukkani.
- uytrewsdfghjjkklmnmv
Iha sama. Kuhan jätät miun monten rauhaa.
*nauraa maitohapaat poskihapoil* - zisel
vili. kirjoitti:
http://aijaa.com/v.php?i=009788294146.jpg
Hähä! :D
Niin?Halleluja, mä jo pelästyin että tosta linkistä löytyy mun aamu-krapulakuva :D Ois nähty käräjillä jos niin olis ollut prkl!
Joo, minusta tulisi loistava psykologi, kun antaisin potilailleni vierihoitoa. Tosin jotkut pitävät sitä ammatilliseettisesti vähän kysenalaisena...
- zisel
"Sie et sitä kunniaa saakkaa."
- pokljhuytrgfdswetrfg
zisel kirjoitti:
"Sie et sitä kunniaa saakkaa."
Voi laps raukkaa, tulko paha miel? Ootappa ko mie pääsen taas ratsastaan, myö ei sinnuu muisteta :D
*hekumoi*
*nauraa poskihampaat maitohapoil* - zisel
Ratikkakuski kirjoitti:
Joo, minusta tulisi loistava psykologi, kun antaisin potilailleni vierihoitoa. Tosin jotkut pitävät sitä ammatilliseettisesti vähän kysenalaisena...
En pane pahakseni.. kröhöm...
- zisel
pokljhuytrgfdswetrfg kirjoitti:
Voi laps raukkaa, tulko paha miel? Ootappa ko mie pääsen taas ratsastaan, myö ei sinnuu muisteta :D
*hekumoi*
*nauraa poskihampaat maitohapoil*Voit sä toimia mun sijaisena ihan kaikessa rauhassa. Sitten kun se on parhaimmissa hekumoissaan niin pyydäppä sen kutsuu sua nimeltä, älä pety siihen kenen nimen se sanoo :P
- werrtytyuyuhhgfdfdcv
zisel kirjoitti:
Voit sä toimia mun sijaisena ihan kaikessa rauhassa. Sitten kun se on parhaimmissa hekumoissaan niin pyydäppä sen kutsuu sua nimeltä, älä pety siihen kenen nimen se sanoo :P
Voi sinnuu räppänäparkaa. Monte on löytännä aikuisen naisen ja nyt se sauap juur sitä, mitä se on ikäns oottan.
Pois tielt risut ja männynkävyt!
*hekumoi monten ison ***** kaipuussaa*
*nauraa poskihampaat maitohapoil* - en sano kuka olen:)
zisel kirjoitti:
Halleluja, mä jo pelästyin että tosta linkistä löytyy mun aamu-krapulakuva :D Ois nähty käräjillä jos niin olis ollut prkl!
Tataa olla minulla ainoa tallenettuna ;-)
Joko sovitaan kaupoista? - zisel
en sano kuka olen:) kirjoitti:
Tataa olla minulla ainoa tallenettuna ;-)
Joko sovitaan kaupoista?No kyllä mä sen tiedän kuka olet :P Voidaan sopia kaupoista. Mä tulen esiintyy sun videoon ja saan itse henkilökohtasesti poistaa krapula-kuvani sun koneelta.
No se on ilman muuta dazu. Työnäytteitä taas kerran palstalla...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332459
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061257- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060