Kuka julkkis

zisel

on teidän mielestä sellanen että voisitte panna sen kanssa vaikka se ei yleisesti ottaen ole kaunis/komea? Siis että siinä vaan on "sitä jotain"?

Mä voisin antaa pildeä Gordon Ramsaylle ja Robert De Nirolle.

52

297

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opklölkjhgyuiotrfgds

      Iha sama, kuha pysyt miun montest eros.


      *nauraa poskihampaat maitohapoil*

      • zisel

        Ei jumalauta :D Ole ihan rauhassa :D


      • yutrwesdgfjhbncvxzop
        zisel kirjoitti:

        Ei jumalauta :D Ole ihan rauhassa :D

        Meil o monten kans sellaset sielujen sympatiat, et niist ei tollane nulikka tajuis yhtää mittää.

        Meekkös siit! Hus!

        *nauraa maitohampaat poskihapoil*


    • oiuytresdfghjkmnbvc

      Vladimir Georgiev

      Tekee stuntteja tosin.

    • .....

      Jutta Urpilainen

      • hähäää

        geniooooooooooooooooooooooooooooooooo :)


    • Päivi.

      Kimppakivaa Monten ja Jyrki Kataisen kanssa.

    • No vaikka Madonna.

      • zisel

        Ei hyväksytä. Madonna on luokiteltu kauniiksi, eli valitse joku muu.


      • zisel kirjoitti:

        Ei hyväksytä. Madonna on luokiteltu kauniiksi, eli valitse joku muu.

        Joo, oli se 80-luvulla.

        Mutta jos nyt sitten pitäisi valita joku muu, niin minäkin valitsen tuon Urpilaisen. Vaikka se onkin blondi, tukeva ja vaikuttaa entiseltä koulukiusaajalta, kun se yrittää olla niin topakka. ;-)


      • zisel
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Joo, oli se 80-luvulla.

        Mutta jos nyt sitten pitäisi valita joku muu, niin minäkin valitsen tuon Urpilaisen. Vaikka se onkin blondi, tukeva ja vaikuttaa entiseltä koulukiusaajalta, kun se yrittää olla niin topakka. ;-)

        Eikä?? :D http://suomenkuvalehti.fi/s/files/vanhat/library/images/Jutta Urpilainen 5 261008.jpg Siis mitäh?? :D



      • zisel
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Ne helvetti, itsehän kielsit valitsemasta ketään hyvännäökistä ja rumista tuli heti ensimmäisenä mieleen Urpilainen. ;-)

        Hyi nyt vaihda äkkiä toi vastaus! Mä en pääse enää yli tästä :D Jutta Urpilainen.. mä vainoon sua tän asian kanssa loppuikäni XD


      • <3
        zisel kirjoitti:

        Hyi nyt vaihda äkkiä toi vastaus! Mä en pääse enää yli tästä :D Jutta Urpilainen.. mä vainoon sua tän asian kanssa loppuikäni XD

        Genio on palstalla kännissä tunnustanut myös Jutta-rakkautensa :)


      • Mun mielestä
        zisel kirjoitti:

        Hyi nyt vaihda äkkiä toi vastaus! Mä en pääse enää yli tästä :D Jutta Urpilainen.. mä vainoon sua tän asian kanssa loppuikäni XD

        se on oikeinkin hyvä vastaus tuohon nimenomaiseen kysymykseesi, sillä erotuksella että Jutta ON hot.


      • zisel
        Mun mielestä kirjoitti:

        se on oikeinkin hyvä vastaus tuohon nimenomaiseen kysymykseesi, sillä erotuksella että Jutta ON hot.

        Jaa no mä lähen tästä mäkkärille sitten kans ja puhun jotain mambojambo-politiikkaa mennessäni. Grrr.... Osaan kuulemma kännissä puhua sujuvasti saksaa vaikken ole sitä koskaan päivääkään opiskellut joten kyllä mäkin voisin ruveta ulkoministeriks, vai mikä se Urpilainen nyt on...


      • elä yritä
        zisel kirjoitti:

        Jaa no mä lähen tästä mäkkärille sitten kans ja puhun jotain mambojambo-politiikkaa mennessäni. Grrr.... Osaan kuulemma kännissä puhua sujuvasti saksaa vaikken ole sitä koskaan päivääkään opiskellut joten kyllä mäkin voisin ruveta ulkoministeriks, vai mikä se Urpilainen nyt on...

        jutaksi jutan paikalle!


      • <3 kirjoitti:

        Genio on palstalla kännissä tunnustanut myös Jutta-rakkautensa :)

        Ai?

        Nyt alkoi näyttämään siltä, että dazu taas asialla...


      • zisel
        elä yritä kirjoitti:

        jutaksi jutan paikalle!

        Mä rupesin just vihaa sitä. Vihaan myös tanssi-tuomaria Helena Ahti-... mikälie. Tuomarina oli Tanssii Tähtien kanssa- ohjelmassa. Joku Ahti- Hallberg se oli tms. Kaikki kuolas sen perään ja mä rupesin vihaa sitä :P


      • Ei se mitään
        zisel kirjoitti:

        Mä rupesin just vihaa sitä. Vihaan myös tanssi-tuomaria Helena Ahti-... mikälie. Tuomarina oli Tanssii Tähtien kanssa- ohjelmassa. Joku Ahti- Hallberg se oli tms. Kaikki kuolas sen perään ja mä rupesin vihaa sitä :P

        vaikka oletkin kateellinen Jutta Turbonaiselle :)


      • zisel kirjoitti:

        Hyi nyt vaihda äkkiä toi vastaus! Mä en pääse enää yli tästä :D Jutta Urpilainen.. mä vainoon sua tän asian kanssa loppuikäni XD

        Minähän en kiristykseen alistu. Taidan vihdoinkin liittyä Facebookiin ja perustan Pro-Jutta-ryhmän kaikille Jutta-fetissistä kärsiville. ;-)

        Mutta jos Jutta ei kuitenkaan kelpaa, niin sitten valitsen tietysti Tarja Halosen. ;-)


      • zisel
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Minähän en kiristykseen alistu. Taidan vihdoinkin liittyä Facebookiin ja perustan Pro-Jutta-ryhmän kaikille Jutta-fetissistä kärsiville. ;-)

        Mutta jos Jutta ei kuitenkaan kelpaa, niin sitten valitsen tietysti Tarja Halosen. ;-)

        Joo tee se, meillä meni välit poikki jo ton Jutan takia. Ole sinä sen kanssa niin mä olen Paavo Lipposen kanssa.


      • zisel kirjoitti:

        Joo tee se, meillä meni välit poikki jo ton Jutan takia. Ole sinä sen kanssa niin mä olen Paavo Lipposen kanssa.

        Näen ensi yönä painajaisia, joissa Lipponen panee sinua. ;-)


      • zisel
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Näen ensi yönä painajaisia, joissa Lipponen panee sinua. ;-)

        No niin mäkin :D


    • palstan naiset
    • CC

      No moni, kovin väärin, sanoo että Urpilainen ei oo hyvännäkönen. Eli sitä.

    • suomalaisiakin on

      Esimerkiksi Kevin Bacon ja Cristopher Walken

      • zisel

        Joo, Kevin Baconille voisin mäkin antaa :)


    • heh,hee.

      Sua nyt ei vois panna kuin silmään, kun istut ainakoneellasi 24h/vrk.

      • zisel

        Itseasiassa olin pöytäkoneella kaverin luona ja olin polvillani sen tietokonetuolilla. Se pani mua takaapäin ja mä kirjottelin nettiin silläaikaa :) Mutta tämähän on tietenkin pelkkää satua.


    • asian vierestä

      Oletko pyllyneitsyt?

      • zisel

        En, oletko sä? Kyllä mä olen sitä kokeillut pienimunasten kanssa mutta jos miehellä on edes lähelle suomalaista keskimittaa oleva niin ei onnistu - sitten sattuu.


    • Toi Cristopher Walken oli hyvä. Sitten lisäks ehkä Stellan Skarsgård ja Brian Warner...

      • zisel

        Oi... toi Stellan Skarsgård oli vissiin Lady Gagan videossa? Joo, se on hyvä!


    • hähä.

      Jakorasia ei voi olla neitsyt.

    • veikko pano-veikko

      Olet tyhmä yksilö, olet idiootti.
      Jos nyt kuitenkin ihan ehdottomasti haluat saada moloa sisääsi, voin yhtyä peräaukkoosi.
      Ensin rasvaan sen tosi ystävällisellä tavalla talousmargariinilla ja ei sitten muuta kuin panoks!

      • zisel

        En anna. Annan kaikille muille.


    • .

      Hmm. Sagia C:tä ei voi, kun tuo on oikeasti hyvännäköinen julkkis. Täytyy miettii ny.

    • 312431241d1d1

      Tuo Iida Ketola taisi kirjoitaa minulle, en ole jaksanut katsoa kaikkia viestejä, kun tytöt pyytävät aina johonkin..

    • Tosi vaikee...mun perversseimmätkin fantasiani kohdistuvat enimmäkseen naisiin jotka ovat vähintään ikäisekseen kauniita.

      Omituisimmat perversiot...hmm...Outi Alanen, Maria Sid....

    • Anonyymi

      fucking russer svin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2460
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1920
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      984
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      861
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      840
    8. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      59
      825
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      802
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      745
    Aihe