Voisitko rakastaa tavallista naista?

surullinennnn

Voisitko rakastua naiseen, joka ei ole mikään kaunis eikä hoikka, vaan ihan tavallisen näköinen ja normaalipainoinen?

34

330

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsipaduba

      Joo, en kyl ehkä vois.

      • pppp6776655

        No joo, ne tavallisen näköiset normaalipainoiset naiset. Älä ainakaan noin itseäsi esittele jos et ole paljon ylipainoinen ja poikkeuksellisen ruma.


    • -.-.---.--

      Ennemmin yksin kuin huonossa suhteessa.

    • 2010-luku

      Hiustenpidennys, ripsienpidennys, rakennekynnet, silikonirinnat, tyrkkyvaatteet ja kunnon maski nassuun niin kelpaat joka miehelle :D Jotain rasvaimuja ja muita muokkauksia tarpeen mukaan.

      Ja piilarit tai laserleikkaus, jos sattuu oleman näössä vikaa. Silmälasit... ei ei. :)

      Mutta sokea mies ei ehkä ulkonäöstä niin välitä... Paitsi tietty sukulaisten ja kavereiden tähden.

      No tää oli ihan vitsillä kirjoitettu. Ja toivottavasti myös todellisuudessa vitsi...?

    • vfvwg

      Voisin periaatteessa rakastua, mutta en mielelläni haluaisi sellaiseen suhteeseen, jossa alitajuisesti koko ajan tiedostan, että olisin voinut saada paljon kauniimmankin naisen. Siis kun itse olen kuitenkin ulkonäöltä selvästi yli keskitason.
      En haluaisi tuntea että jouduin tyytymään vaimooni, vaan haluaisin oikeasti tuntea että hän on se jonka olen aina halunnut.

    • M28v

      Tietysti voisin rakastua. Mutta tutustuessa näkee sopiiko yhteen. Normaalinainen saa mitä tahansa seuraa paljon normaalimiestä helpommin. Täällä alemman tason miehet vonkuu vuosia seuraa, mutta epätoivoisia naisia vähemmän, sillä naiset löytää aina seuraa, ainakin netistä.

    • Älyn haamu

      Mikä on mielestäsi normaalipainoinen? Montako kiloa?

      • ap

        Normaalipainoisen painoindeksi on noin 20-25. Kilojen määrä riippuu pituudesta.


    • yksin kotona

      mää voisin, mut kukaan normaalin näköinen ja painoinen ei vois rakastuu minuun.

    • Jaska'

      Tottakai,, tavallisen näköisiä naisiahan ne on suurin osa naisista.
      Mut toi normaalipaino, niin normaalipaino käsittääkseni tarkoittaa hoikkaa automaattisesti, ei lautaa vaan hoikkaa.

    • ..

      Rumalla naisella ei tee mitään.

    • ...............

      Turha näiltä on kysyä, eivät he edes tiedä mitä on toisen ihmisen rakastaminen. :D Sille, joka sinua ehkä joskus rakastaa, olet ihmeellinen ja ainutlaatuinen.

      • Huomauttaisin kyllä

        Tuskin olet mikään ainutlaatuinen. KT-miehistä suurin osa tyytyy siihen naiseen minkä sattuu saamaan ilman järisyttävämpiä rakastumisia ja YTM:illä on usein useampia ainutlaatuisia naisia panoringissään.

        Kunnolliselle AT-miehelle sen sijaan saattaisit ollakin!


      • hsrsersrtsr
        Huomauttaisin kyllä kirjoitti:

        Tuskin olet mikään ainutlaatuinen. KT-miehistä suurin osa tyytyy siihen naiseen minkä sattuu saamaan ilman järisyttävämpiä rakastumisia ja YTM:illä on usein useampia ainutlaatuisia naisia panoringissään.

        Kunnolliselle AT-miehelle sen sijaan saattaisit ollakin!

        Kuten sanottu, suurimmalla osalla täällä ei tunnu olevan mitään aavistustakaan rakastamisesta. Ja kaikki eivät todellakaan ole niin onnellisia elämässään, että koskaan tapaisivat ihmistä jota rakastaisivat edes hetken.


    • kroos

      Tottakai voin, jos nainen vetää puoleensa jotenkin. Huonolla itsetunnolla varustettu nainen esimerkiksi ei sitä tee.

    • mammeli vaan ;)

      Aika erikoista kuinka miehet aika usein kertovat että naisen pitää olla tiukka kroppanen tooosi hyvännäköinen jne jne,,, tein pientä katselmusta keskustassa, näin vain yhden naisen joka ylitti tai saavutti eräiden miesten kriteerit, mutta hänkään ei ollut suomalainen vaan taisi olla Italiasta...Näin ihan normaaleja, normaali painoisia ja vähän ylipainoisia normaalin näköisiä ja erikoisen näköisiä ja jopa kauniskasvoisia naisia ja heillä kaikilla oli miehet, jotkut miehet pulskia ja voimokkeet olivat aikas pieniä, timmi kroppasia miehiä ja jopa komeita oli heillä ihan normit vaimokkeet, pikkasen paksuja ja ihan normi painoisia tavallisen näköisiä ja ihan hyvännäköisä...Eli yhteenvetona ne upeet ihanat jne..naiset taitaa olla sitten tosi harvassa tai kauneus on todellakin katsojan silmissä ;D

    • jackaroo

      Totta kai voin rakastaa tavallisen näköistä ja painoista naista, mutta ihan hyvin minä voin rakastaa myös epätavallisen näköistä ja painoistakin naista. Kaikki riippuu siitä naisesta itsestään, ei niinkään siitä miltä hän näyttää tai painaa (toki se rakkauden syntyminen voi olla vähän vaikeampaa todella erikoisen näköisen ja painoisen naisen kanssa, mutta ei suinkaan mahdotonta).

    • 18

      suurin osa voi

      ne jotka ei niin ei sit ole suhteissa ehkä muutenkaan

    • Baron Rayleigh

      En voisi. Olen itse kuitenkin hoikka mies, ja normaalipainoisuus/pyöreys on vasta-aihe minulle. Oikeastaan useimmat normaalipainoiset naiset ovat kuitenkin vähän pulleita jo. Sanotaanko että esim. mitoilla 170/60 pääsee suosiooni.

      Jos yksinkertaisesti summataan ominaisuuksiani tähän: hoikka, 180/68, keskitasoa paremman näköinen, kaikki hiukset tallessa, hyvin koulutettu (pari akateemista loppututkintoa), lievästi varakas perillinen, ei ole töitä tällä hetkellä, kun ei tarvitse, 35 v iältäni (näytän tosin 25-vuotiaalta) ... en ole vielä kelvannut kenellekään. Miksi joku tavisnainen kelpaisi myöskään kenellekään?

      Okei ymmärrän että miehet ovat epätoivoisia, mutta ei ole pakko saada ketään, jos ei natsaa. Niin sanovat jotkut älykkäät 40 naisetkin, kun niistä on parasta-ennen leima lähtenyt. Ei sitä kertakaikkiaan ole pakko löytää ketään. Itse poistan todennäköisesti myös profiilini tuloksettomana kohta, ja rupean etsimään muualta aktiivisemmin. Sen oikean löytäminen ei ole helppoa. Koska aina löytyy löytyy jotakin puutteita.

      • joopajoo........

        Eli sinusta 164/53 nainen olisi varmaan pyöreä?


      • Baron Rayleigh
        joopajoo........ kirjoitti:

        Eli sinusta 164/53 nainen olisi varmaan pyöreä?

        "Eli sinusta 164/53 nainen olisi varmaan pyöreä? "
        No ei, mistäs vedit sellaisen johtopäätöksen? Tuollaiset naiset ovat kuitenkin jo vähän lyhyitä minun mielestäni.


      • Pianotte

        Baron Rayleigh

        Itselleni taasen miehen laihuus on ehdoton turn off. En myöskään haluaisi ikäsitäni miestä, joka näyttää 25- vuotiaalta. Enkä myöskään arvosta ihmistä, joka opiskelee yhteiskunnan varoilla kaksi tutkintoa eikä jaksa työllistyä... Työ merkitsee ihmiselle paljon muutakin kuin elannonhankintaa.

        Olen itse hoikka ja korkeasti koulutettu, klassiset kasvonpiirteet omaava nainen enkä koskaan lähestyisi noilla ominaisuuksilla "siunattua" miestä.

        En ymmärtänyt logiikkaasi; jos siis sinä et erinomaisine ominaisuuksinesi kelpaa kenellekään, niin ei tavanomaisenkaan ulkomuodon omaava saa kelvata?

        Toivon silti, että löydät naisen, joka arvostaa sinua juuri tuollaisena.


      • Baron Rayleigh
        Pianotte kirjoitti:

        Baron Rayleigh

        Itselleni taasen miehen laihuus on ehdoton turn off. En myöskään haluaisi ikäsitäni miestä, joka näyttää 25- vuotiaalta. Enkä myöskään arvosta ihmistä, joka opiskelee yhteiskunnan varoilla kaksi tutkintoa eikä jaksa työllistyä... Työ merkitsee ihmiselle paljon muutakin kuin elannonhankintaa.

        Olen itse hoikka ja korkeasti koulutettu, klassiset kasvonpiirteet omaava nainen enkä koskaan lähestyisi noilla ominaisuuksilla "siunattua" miestä.

        En ymmärtänyt logiikkaasi; jos siis sinä et erinomaisine ominaisuuksinesi kelpaa kenellekään, niin ei tavanomaisenkaan ulkomuodon omaava saa kelvata?

        Toivon silti, että löydät naisen, joka arvostaa sinua juuri tuollaisena.

        Joo, en minäkään lähestyisi sellaista hoikkaa naista, joka ei pidä hoikasta miehestä. Laiha en ole. Nuorekkuus on toki plussaa, usko pois.

        "Työ merkitsee ihmiselle paljon muutakin kuin elannonhankintaa."

        Niin, se merkitse ajanhukkaa, statusta, hampaidenkiristystä ja muuta, jotta voisi olla yhteiskuntakelpoinen. En tiedä, voisin minä huvikseni mennä töihin, jos suhde on siitä kiinni. Tuntuisi, että työ on tärkeintä ihmisessä, mitä ihmettä, ettekö ole oppineet ottamaan iisisti, jos teillä on siihen mahdollisuus. Itselläni on sentään omat harrustukseni, eikä aika käy pitkäksi.

        "En ymmärtänyt logiikkaasi; jos siis sinä et erinomaisine ominaisuuksinesi kelpaa kenellekään, niin ei tavanomaisenkaan ulkomuodon omaava saa kelvata?"

        Saahan se kelvata, muttei ei ole todennäköistä. Omat piirteeni ovat kuitenkin kuin taivaan lahja monille naisille, jotka ymmärtävät hyvästä:

        esim.
        -ei tarvitse tuijoittaa paidan alla pömpöttävää kaljamahaa, tai kestää hiestä haisevaa raamikasta miestä, joka treenaa 10h viikossa, jotta säilyttäisi lihaksensa, ja joka syö kuin hevonen
        -raha tuo turvaa naiselle, sitä minulla on
        -kotona minulla on aikaa tehdä vaikka minkälaiset sapuskat, ja hoitaa ostokset päivällä, ja ottaa vastaan työn uuvuttama sankari
        -jos molemmilla ei olisi työtä, lähtisimme vaikka keskellä päivällä biitsille, ja mökille, tai minne vaan huvittaa
        -nuorekas olemus, joka saa nuoremmatkin naiset kalpenemaan kateudesta

        "Toivon silti, että löydät naisen, joka arvostaa sinua juuri tuollaisena. "

        Varmasti löydän. Kyllä niitä löytyy, yksikin nainen jolta kysyn viehättääkö elämäntyylini häntä, niin hän sanoi että tekisi ihan samoin kuin minä, jos vain olisi rahaa. Nyt on vain se asia että etsin korkeasti koulutettuja naisia, oikeilla aloilla, ja hän oli vain lukion käynyt.

        Summana sinusta sanoisin että olet kaavoihin kangistunut klassinen nainen, jota en myöskään kelpuuttaisi, ei vaikka sinulla olisi parit maisterin tutkinnot, koska sinulla on väärä asenne ja opiskeluala, se oikea ala olisi tiede/teknologia tai jotakin vastaavaa. Harrastuksiini kuuluu nimittäin myös tiede, sen kaikissa muodoissa (kokeellinen, teoreettinen).


    • Darth

      Jos hän olisi mielenkiintoinen persoona, olisi fiksu ja omaisi omiakin ajatuksia ja osaisi myös perustella ne. Minun on erittäin vaikea kiinnostua pelkästä ulkonäöstä, enkä vonkaa jokaista naista vain siksi että he ovat naisia. Olen aina halunnut löytää naisesta myös sen ihmisen ja persoonan. Mutta nykyajan tutustumiskulttuuri ei oikein anna mahdollisuutta sellaiseen, vaan pitäisi iskeä joku tuiki tuntematon ja tehdä jokin ensivaikutelma riippumatta siitä onko päässä enempää kuin sahanpurua.

    • Mikä jottei

      En mää muunlaisiin rakastukkaan.

      Lihavakin menee mut ei megafätö.

      Mä päätän minkänäkönen joku on, et sinä itse.

      Muista aina ,että niin ulkonäköön kuin huluuteenkin
      pätee sama, eli ympäristö määrittelee sen.

    • !

      Voisiko tavallinen nainen rakastaa minua? No ei vittu tietenkään.

    • tavallinen nainen...

      Kyllä niitä löytyy, joille sinä olet maailman kaunein ja haluavat rakastaa sinua sellaisena kuin olet.

      Nimim. Kokemusta on

      Minulla on ihana mies, jolle olen maailman ihanin nainen, unelmatyttö ;)

    • 14+19

      Oon ihastunu syvästi pariinkin tavalliseen tallaajaan, tavismieshän mä itekkin olen. Valitettavasti syystä tai toisesta ei kuitenkaan hommat edenny kuten elokuvissa. Väittäisin kuitenkin ettei valtaosalla tavallisista miehistä ole mitään kauhean epärealistisia ihanteita kauneuden suhteen.

    • valitettava totuus

      Tavalliselle naiselle kelpaaa vain komea mies. Rumalla miehellä ei ole toivoa saada edes tutustua tavalliseen naiseen.

      • totuushan se siinä

        Näinhän se menee. Rumalla miehellä ei tee mitään.


    • djghkdjghk

      Voisin, mutta sen pitää olla luonteeltaan sitten tosi sopiva. Kauniiseen naiseen voi rakastua, vaikka se olisi vähän sellanen tylsempikin muija.

    • Voisin jos natsaa asiat ja luonteet yhteen... mutta todella harvoin natsaa. Ulkonäöllä ei oikeestaan oo väliä, mutta sisäisillä asioilla on sitäkin enemmän. Tosin no jos nyt vielä tosta ulkonäöstä, niin mulle sopis hyvin ylipainoinen ja muodokaskin... pyöreys viehättää. Mutta kuten totesin niin sisäiset asiat on ne mitkä merkkaa. Eli joo voisin rakastaa, asioitten mennessä yksiin.

    • Sir Von Baughen

      kyllä voisin.Sydän paikallaan ja iloinen luonne,mikäs sen parempaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      399
      2168
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      56
      1828
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      217
      1478
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1160
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      73
      1092
    6. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      127
      1047
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      55
      993
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      978
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      258
      861
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      59
      843
    Aihe