Jymäytin jobbaria.

automyyjä..

Jobbarilla oli myytävänä Ford Mondeo 2001 mallinen hintaan 12500€, huomasin ettei jobbari tajua kuinka haluttu auto on kyseessä, ja niin tarjosinkin autosta 11500€ ja paperit tehtiin ja maksoin käteisellä ja ajelin kotiin. Pian laitan Fordin myyntiin hintaan 15500€ ja näin kotiutan 4000 euroa jobbarin kustannuksella. Toivottavasti hän lukee tämän kirjoituksen, niin tietää miltä tuntuu kun höynäytetään oikein kunnolla. Auto oli Sulan alueella.

17

1725

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • He he

Hyvä vitsi. Tai no, ei niin hyvä. (2001 Mondeon hinta maksimissaan siinä 6000-7000€)

• vbiyfkhojl,

Eli rupesit itse jobbariksi? Vaikka sua kyllä kustiin silmään jos ton verran maksoit vanhasta mondeosta

• TrolliTrolli

Trollihan tuo on.
      Tuon ikäsen mondeon hinta pyörii siinä 2000 - 3000€ paikkeilla.
      Minä en ainakaan enempää voortista maksais.

• vuosimalli väärin

Meni vm väärin, Kyseessä on siis 2009 auto. Eihän 2001 Mondeolla ole kuin Kuusakosken kilohinta.

• Hah hah Foord

ja mitähän kaikkea muuta menikään kaupassa väärin?

Kohta ilmoittelet täällä varmaan Voorttiasi, joka ei ole auto (eikä margariini voita)

• automyyjä..

Eihän tota foortin paskaa kukaan osta.Oven pohjatkin ruosteessa ja löytyy sitä jo muualtakin.
      Olisiko kukaan halukas ostamaan?

Kivinen on tämä jobbarin alkutaival.....

• reijo piimä

500€ tarjottu.

• automyyjä..
        reijo piimä kirjoitti:

500€ tarjottu.

Tuu hakemaan foorti pois. Pitänee yrittää saada sosiaalitoimistosta tuo erotus
        11.000€

Nyt loppui jobbaus...........

• automyyjä.
        reijo piimä kirjoitti:

500€ tarjottu.

Jaa menikö piimä vanhaksi? Lähetän sulle hamekankaan,saat..a mies meni puihin.

• sdtryjfytuj

Kyllä on jobbari hieronut käsiään kun on saanut 2001 mondeosta noin suolaisen hinnan.

Jos tuollaisia hintoja maksat niin mulla on niin monta mondeota(tuohon hintaan kaivan vaikka kiven alta) tarjolla kuin vain tunnut tarvitsevan.

• oytmiky

Sulan alueella on autoliikkeitä, ei jobbareita sillä jobbareilla ei ole yritystoimintaa.

• jhoiuhou

Saako näistä keksityistä aloituksista jotain liksaa ?

• rahaa tulee

24,90€

• ??????

Kuka haluua fordin ? itselläni oli kerran ford vaan ei tule toista kertaa, taivaspaikkaa ei yhdellä vielä saa, mutta en tarttekkaan.

• omaan kenkään kussut

On täällä monenmoista tyhmää, mut kaiken huippu, kun jymäyttää itseään ja
      tulee sillä kehumaan,, voi hyvä vittu sentään....

• hoh hoh

Hah hah ei tuo sentään Toyotan hinnoissa ole.

• prov

Puolet liikaa maksoit..et taida tietää hinnoista, kun laitat provoja nettiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      122
      5115
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3658
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1504
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1391
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1292
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1198
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1117
    Aihe