Täysin ummikko

Nyhveröinen

Olen vuosi sitten eronnut 15vuotta kestäneestä avioliitosta. Ex mieheni oli ensimmäinen ns vakava suhde eikä takanakaan ehtinyt olla kuin pari juttua. Olin vasta 19 vuotias kun menimme naimisiin eli eipä sitä kokemusta niistä miehistä ehtinyt kertyäkkään :D Olen pohjimmiltani erittäin ujo, enkä osaa oikein lähestyä ketään miestä vaikka olenkin muuten sosiaalinen. Jos kiinnostun jostain alan käyttäytyä lähes päinvastoin miehen seurassa, välttelen katsetta ja en osaa jutella tai mitään, eli olen nyhväke..Heti jos huomaan jonkun kiinnostuvan minusta menen ihan puihin ja homma menee pieleen... Mitä ihmettä tässä osais tehä :/

1

146

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Irti menneestä ensin

Käsittele se erosi kunnolla, pohjamutia myöden, sillä sieltä kumpuaa paljon epävarmuutta ja epäilyksia uudenkaan suhteen onnistumista ajatellen, vaikket itse sitä tiedostaisikaan.
      Kun todellakin olet jättänyt menneen taaksesi, saanut itsetuntosi takaisin ja siirtynyt siten konkreettisesti eteenpäin elämässäsi, olet automaattisesti paljon avoimempi, uteliaampi ja rohkeampi treffaillessasi miehiä ja kohdatettasi heitä missä vaan tilanteessa.
      Kokemusta on, joten paskaa en tässä jauha.
      Aikansa se ottaa ennen kuin entisestä eroon pääsee ja on taas valmis rakastumaan vakavammin ja vaatimaan samaa myös vastapuolelta. Sitä ennen on vain haavoittuva ja takertumisaltis, koska ei seiso vielä omilla jaloillaan vaan etsii turvaa ja tukea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      49
      2938
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2711
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      37
      2420
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2159
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1539
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1225
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1203
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1050
    Aihe