133%:n korotus 8 vuoden aikana. Ei paha.
Suurin osa on itse pyydetty, loput yleiskorotusta. Halusin vain kertoa, että sitä saa mitä tilaa. Työkaverit eivät ole saaneet, vaikka ovat pyytäneet.
Ennen jäi kulujen jälkeen 100 € säästöön, nyt jää helposti 1000 €.
1 550 --> 3 500 €/kk 8 vuodessa
3
272
Vastaukset
- Ihan normaalia
Kahdeksan vuoden aikana tuollainen palkkakehitys on täysin normaalia. Varsinkin nuorilla, koulutetuilla.
Melkoisen yleisesti tuo on vielä alakanttiin. - ....................
Itsellä noussut 2300 -> 4000 e/kk neljässä vuodessa. Tämän vuoden yleiskorotus on tulematta, kun eivät päässeet vielä sopuun siitä.
- viuhahdaja
Aika hyvä nousu, kun vertaa yleiseen tulotason hitaaseen kasvuun.
Et toki kertonut oletko ollut koko tuon ajan samassa työpaikassa, samalla vastuulla ja työpanoksella? Jos olet, korotukset ovat olleet erinomaiset.
Itselläni samassa työpaikassa noussut 5:ssä vuodessa palkka 1800:sta 3200 euroon. Eli noin 78% nousu. Ja olen kyllä tyytyväinen minäkin.
Jos laskettaisiin 6v mukaan, palkka olisi noussut 1400€:sta 3200 euroon, eli n. 129%? Mutta se oli edellinen paskaduuni, joten en laske sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762534Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2852237Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1441194Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 76830
- 71815
- 106808
- 65807