Olen ollut työelämässä nyt vajaa kolme vuotta. Sinä aikana olen ollut töissä niin laitoksessa kuin kotihoidossakin. Hain opiskelemaan sairaanhoitajaksi, mutta en valitettavasti päässyt. Ajattelin hakea syksyllä uudestaan tammikuussa alkaviin koulutuksiin. Siksi ajattelinkin nyt loppuvuotta ajatellen kehitellä uusia suunnitelmia.
Kirjoitin tämän alunperin toiselle palstalle, mutta sitten huomasin tämän palstan, joten siirämpäs tänne :)
Tällä hetkellä olen pidemmän aikaa tehnyt 2-vuorotyötä kotihoidossa. Tuntuu, että olen kyllästymässä, työstä ei saa enää sellaista iloa kuin ennen. Tuntuu myöskin, että 2-vuorotöissä olet töissä koko ajan, mutta siltikin lisät ovat niin surkeita, että aivan sama kuin tekisin päivävuoroa, jossa saisin sitten kaikki pyhät vapaaksi. Sitten mieleeni tuli yötyö! Onhan se varmasti raskasta, mutta pelkkää yötä tehdessä saisi varmasti jonkinlaisesta rytmistä kiinni? Vapaita olisi paljon enemmän sekä palkka lisineen ei varmaan jää kauas nykyisestä? Minusta tuntuu, että nykyisen työni kanssa en jaksa kotona enää tehdä mitään ja olen niin väsynyt. Yövuoroissa kuitenkin olisi sitten päivät vapaana ja sitten pitkät vapaat. Tottakai sitä pitää päivällä nukkua, mutta kuitenkin jäisi enemmän omaa aikaa.
Suositteletteko yötyötä ja mitä muita mielipiteitä se herättää? Ja otetaanko yleenä esim. osastoille pelkkiä yökköjä?
Kiitos vastauksista.
Pelkkää yötyötä?
yökyöpeli.
1
362
Vastaukset
- jk
suositelennyötöitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt203389Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441666Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191011Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32999- 60977
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22958Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37870Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä37829Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173821- 49733