Miehen karvaisuus

hot or not?

Yhdysvalloissa miehet poistattavat usein rinta- ja selkäkarvansa naisten sitä aikansa manguttua. Aiemmissa suhteissani osa tyttöystävistäni on pitänyt lievästä karvaisuudestani, loppujen suhtautuminen vaikutti lähinnä neutraalilta. Mitä tuumivat suomalaiset naiset nykyään, onko miehen karvaisuus ok vai ei?

12

519

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksin kotona

Mä ajelin eilen illalla mun rintakarvat ja munan karvoja vähän siistin. En ollut ennen karvoja ajellut. Vähän on outoo mut kohta ne kasvaa jo takasin,

• Edellinen muijani sanoi pitävänsä rintakarvoista, joista pystyy ottamaan kiinni...

Aika paha, kun mulla on silee rinta. Tai no pidän sen sileenä, kun ei siihen mitään ryijyäkään kasva.

• asasasasasasasasasa

Hot, kunhan ei mikään ihan apina ole. Hyvin harvalla (suomalaisella ainakaan) kuitenkaan on liikaa niitä rinta-, maha- ja selkäkarvoja. Hyvä sekin, vaikka ei niitä ei lainkaan olisi.

• Nainen 1985

Mielestäni kevyt rinta karvoitus on ihana. On kiva silitellä miehen rintakarvoja ja pyöritellä sormea niiden ympärille.

• maskul. vai femin

Kuten niin moni muukin asia, taitaa olla sukupolvikysymys. Teinitytöt tykkää androgyyneistä feminiinipojista, ja mitä enemmän naisille tulee ikää, sitä enemmän he oppivat arvostamaan testosteronia.

• .-.-.

Ainakin tyttöystäväni on ehdottanut selän vahaamista, mutta se on ja pysyy karvaisena. Kainalokarvat ajan ettei paitaan ilmestyisi hikilänttejä, samoin munakarvat siistin.

• N 40-v

Karvat ovat miehekkäitä, partaa toki saa trimmailla, tosin joillekin sopii parta/sänki paremmin kuin siloposket. Eli minä ainakaan en tykkää jos mies ajaa/poistaa muita kuin partakarvojaan.

• Totuudenlaukoja

Miehille kuuluu karvat, naiset voi sanoa mitä haluaa. Miehen tehtävä on olla mies, ei neiti.

• nainenenen

Itse en kamalasti tykkää. Rintakarvat ovat hieman turn off, mutta eihän niille mitään voi, en pakota vahailemaan niin isoa aluetta. kainalokarvat taas ovat epäesteettiset ja haisevat helposti, mutta onneksi se ei paljoa vaadi niitä ajella.. Munkarvojakin voi vähän siistiä. Muuten en vaadi mitään ylettömyyksiä, saa sitä karvaa jonkun verran olla, kunhan selässä (ja perseessä) ei ole mitääm ryijyä.. :D

• ei siloisia poikia

Kai mä sitten olen ihan sairas nuori nainen, kun pidän karvaisista miehistä. Pitkät hiukset ja parta ovat myös plussaa. :)

• Nainen 40+

Olen niin heikkona miesten karvoihin ;))...noh, selkäkarvat ei oikein kiinnosta, mutta jos mies on oma rakas niin ei väliä.

Rintakarvat on niin ihanat ja alapääkarvat ihanasti kutittaa sexin aikana. Käsivarsikarvat on namia. ;)

Eli tykkään kovasti miesten karvoista. ♥ ♥ ♥

ps. ekan kerran rakastuin miesten rintakarvoihin joskus 80 luvulla, kun olin suunnilleen 20v. ;)

• Nainen22+++

Mun mies on karvainen ja sano et on joskus hävenny asiaaja nuorena miettiny et saako ketään sen takia. Mua ei haittaa kyl yhtää. Enkä ollu ees ajatellu koko asiaa, ennenku se sano siitä! Komee ja miehekäs on

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3141
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1462
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1369
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1324
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1236
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe