on kyllä yks helvetin esikartano. Miehelläni on 2 eri profiilia, joista toiseen ei ole minua hyväksynyt. Pelien takia kuulema pitää. Kumpaankin tulee tasaiseen tahtiin uusia naistuttavuuksia. Kun kysyn ei koskaan edes tiedä ketä ne ovat. Outoa minusta. Tein valeprofiilin ja mieheni hyväksy minut, kun lähetin pikkuisen vihkaavan viestin. En ole saanut vastausta kuitenkaan viestiini. Mies ei ole minua puheittensa mukaan pettänyt, edellistä kylläkin. Meillä on toimiva seksisuhdekin.
3
200
Vastaukset
- Nooooooh........
....kerran ........mites se nyt olikaan......... En viitsis katsella tuollaista.
- Petrsu.
muna vatkaa jo toisen kiisseliä
fakta. - ei ny sentäs
Et kai nyt ihan tosissasi ole? Oletko? Siis että peliprofiilin takia epäilet pettämisestä? Itse olen päälle neljäkymppinen perheenemäntä ja pelaan Facebookissa aktiivisesti paria peliä. Jotta niissä voisi edistyä, pitää hankkia mahdollisimman monta naapuria/ liittolaista tms.. Omasta ystäväpiiristä moni ei ole kiinnostunut pelaamisesta, joten peliystäviä pitää hakea tuntemattomista. Niinpä lähetetään kutsuja saman pelin pelaajille ja vastataan ystäväpyyntöihin, sillä naapuriksi ei voi ruveta olematta ensin ystävä. Minä katson aina pyynnön lähettäneen tiedoista onko tämä suht normaalin oloinen ja pelaako tosiaan k.o. peliä. Muuten ei ole väliä, onko kyseessä turkkilainen 16-vuotias tyttö vai brasilialainen 50-vuotias mies. Mutta tiedän monia, jotka hyväksyvät ystäväpyynnöt niitä vilkaisematta oli profiilin tarkoitus mikä hyvänsä. Erillinen peliprofiili on järkevä olla, jotta postaukset menevät oikeille henkilöille. Todellisten ystävien etusivu ei täyty pelilätinöistä ja vierasmaalaiset pelikaverit eivät joudu poistelemaan suomenkielisiä mökkielämäpäivityksiä. Ja jos vaikka on pomo Facebook-kaverina, niin vaikuttaa kypsemmältä, kun ei näytä pelanneen koko yön sotapeliä...
En voi ottaa kantaa miehesi uskollisuuteen, mutta tuo ei vielä ole todiste suuntaan tai toiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 342745
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151579- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1791228
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070