Pakko purkaa tätä jonnekin..
Eli olen seurustellut mieheni kanssa vajaan vuoden, suhde edennyt aika nopeasti, asutaan uusperheen elämää yhdessä, kihloissa ollaan ja naimisiinmenostakin kovasti puhetta ollut. Kaikki on päällisinpuolin hyvin, rakastan miestäni mielettömästi ja uskoisin että hänkin minua. Mutta..
Sain tänään varmistuksen asialle, jota olen jo pitkään pelännyt. Aivan suhteemme alussa, ensimmäisen kuukauden aikana, mieheni jatkoi edellistä suhdettaan selkäni takana. Tiesin kyllä naisen olemassa olosta, koska mieheni hänestä silloin kertoi, väitti kylläkin että ovat vain kavereita.
Tämä kaverisuhde tähän naiseen epäilytti minua alunalkaenkin ja sainkin selville. että jonkinasteisia panokavereitahan sitä ollaan. Mieheni kuitenkin kiven kovaan väitti ettei heillä seksiä ole ollut sen jälkeen kun on minut tavannut. Uskoin tämän kuitenkin kynsin ja hampain, koska omin silmin näin miten rakastunut mieheni minuun oli ja jo ihan alkumetreillä suunniteli yhteistä tulevaisuutta kanssani. Sanoi, ettei tämä nainen ollut jättänyt häntä rauhaan, vaikka oli kertonut hänelle seurustelevansa kanssani. Ja kun itsekin olin häneen todella rakastunut niin päätin antaa anteeksi, myös valehtelun tästä pelkästä kaveruudesta..(Rakkaus ON sokea) Mieheni katkaisi kaikki välit tähän naiseen.
Epäilys on kuitenkin kytenyt näihin päiviin asti. Asiasta ollaan puhuttu monia monia kertoja, kyllästymiseen asti. Ja edelleenkin hän on pitäytynyt versiossaan. Ja sitten..
Tänään sain selville, että seksisuhde oli jatkunut jonkin aikaa tapaamisemme jälkeen. Olen niin rikki nyt, kun muistelen niitä ihan alkuaikoja..kuinka hän oli olevinaan niin rakastunut minuun..ja samanaikaisesti pani tätä toista:(( Tuntuu kun en tuntisi miestäni ollenkaan, tuntuu kuin että koko suhteemme perustuu valheelle..Joo joo, tiedän että tikulla silmään sitä kuka menneitä kaivelee..mutta ei se nyt prkl hienolta tunnu jos valehdellaan..Tajuan kyllä ettemme olleet tunteneet kauaa, eikä hänkään tietysti voinut olla varma minun tunteideni aitoudesta, eikä varmasti ollut ensimmäinen kerta kun aloitetaan uutta ja pidetään vanhaa vielä yllä, nyt se vaan sattui minun kohdalleni..
Tiedän että minut hän "valitsi" ja ettei suhde tähän toiseen naiseen ollut mitään vakavaa. Mutta kuitenkin sen arvoista että hän sitä jatkoi ja samalla riskeerasi suhteen minuun..Olen ihan sekaisin..pitäisikö vaan koko juttu yrittää unohtaa ja laittaa sinne öö-mappiin..jotenkin en jaksaisi ottaa enää asiaa esille, koska nykyään meillä menee niin hyvin ja luotan mieheeni..sattuu vaan niin pirusti...tekisi vain mieli lähteä pois, mutta tiedän etten siihen pystyisi koska rakkautemme on tänä päivänä niin vahvaa..
????
Tekee kipeää..
2
173
Vastaukset
- etatagtfae
Niinhän se on, että "tieto lisää tuskaa"...
Olin itse vastaavanlaisessa tilanteessa muutama vuosi sitten - oli epäillys, että miehellä oli edelleen jotain meneillään jo exäksi kutsumansa naisystävän kanssa, vaikka kovin väitti seurustelevansa vain minun kanssani.
Taisi olla jossain 8 kk:n seurustelun kohdalla, kun päätin, etten hanki enää yhtään enempää päänsärkyä miettimällä asiaa. Siinä vaihessa nimittäin tiesin satavarmasti, että miehen säätö aiemman naisen kanssa oli ohi. Olisin ehkä kaivelemalla saanut varmistuksen epäillyksilleni, mutta mitä hyötyä siitä loppupeleissä olisi ollut? Tapahtunutta se ei olisi muuksi muuttanut, tietyt seikat puhuivat sen puolesta, että mies selkäni takana sähelsi jotain. Tulin siihen tulokseen, että saman tekevää: nainen ei ole uhka suhteellemme enkä tuhlaa aikaani vatuloimalla asiaa yhtään enempää, kun minulla ja miehellä oli kuitenkin kaikki hyvin.
Aloituksesi luettuani olen entistä vakuuttuneempi, että tein oikean ratkaisun... - Jasmines80
Voi kun olisinkin pystynyt samaan kuin sinä, antaa asian vain olla. Ja tosiaan kun sanoin, ettei varmasti ollut ensimmäinen suhde tässä maailmassa joka alkaa niin että vielä entisen kanssa säätöä, se vaan nyt sattui ensimmäistä kertaa minun kohdalleni ja se on vaan ollut pakko hyväksyä. Tapahtunut ei tosiaan muuksi muutu, vaikka kuinka paljon sitä vatvoisin ja itsekin tiedän 200% että säätö tämän naisen kanssa on ollut ohi siitä päivästä lähtien, kun häneen välit lopullisesti katkaisi..
Ehkäpä tosiaan on turhaa hänen kanssaan alkaa asiaa jälleen kerran vatvomaan. Nyt ainakin itse tiedän totuuden, kantakoot hän sisällään (jos kantaa) syyllisyyttä tapahtuneesta. Ja toisaalta, eihän hän minua periaatteessa pettänyt, vaan tätä toista naista..SE suhde ei ollut tarpeeksi vakava :)
Kiitos vastauksestasi, sain vähän vinkkeliä tähän tilanteeseen :) Pelkästään tästä vuodattaminen auttoi kummasti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h282849Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv262353Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141483- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958