Oletteko vietävissä

Viettely kysymys

Mistä narusta pitää osata vetäistä että ensimmäinen ilta päätyy samaan sänkyyn? Paljasta miten olet vietävissä.

9

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tärisevät kädet

      Miehen pitää esittää täysin kokematonta, ujoa ja epävarmaa reppanaa. Käsien pitää vähän täristä ja katseen harhailla, välillä on hyvä nieleskellä näyttävästi kuin olisi pala kurkussa. Se herättää minussa jonkin ihmeen vamppidominan joka ns. hyppää tilanteen herraksi.

      • shakin'

        LOL, mun ei tarvitsisi käydä tällä palstalla, jos tuollaisia naisia oikeasti olisi.


    • komean perässä

      kun mies on tarpeeksi hyvännäköinen, mikä tahansa säälittäväkin yritys käy.

    • Viettely kysymys

      Siis ihan aikuisten oikeesti kysyin... Kertokaa myös onko joku toiminut kuvailemallanne tavalla, sukupuolenne ja ikänne, ei kuitenkaan pakollista, kiitos...

    • agdvxre

      mulle riitti että nainen oli vaan tarpeeks aloitteellinen, puristeli perseestä ja pyysi luokseen

    • gwavfasf

      No, kun en eka treffeillä kehenkään ihastu, niin riittää että nainen on miellyttävä, hauskaa seuraa ja antaa ymmärtää suoraan tai yleisemmin epäsuoraan, että treffien tulisi päättyä yhteiseen yöhön. Mitäpä sitä asioita mutkistamaan? Herrasmies menee aina alkuun naisen ehdoilla. :)

    • Kivan näköinen aloitteellinen nainen riittää. En tosin lupaa että siellä sängyssä tapahtuu nukkumista kummempaa.

    • Reipas Poikamies

      Eli ei liian päälle käyvä nainen muttei liian hissukkanormikaan- eli uskaltaisi hiukan olla aloitteellinen (kertoa avoimesti millä fiiliksellä on liikkeellä) ja flirtata sexysti. Josta homma etenee omilla raiteilla kun "lupa edetä" naisen kanssa tulee selväksi. Minä osaan jo nähdä jos nainen on epävarma niin se turn offaa minutkin.

      Tosin kokemukseni mukaan tämä taito on paremmin milf naisten hallussa, nämä nuoremmat naiset tahtovat olla silleen epävarmoja että ei heistä miehen viejäksi ole kuin hyvin harvoin.

    • FF

      Päätös tapahtuu pitkälti jo ensisilmäyksellä eli miestä joko haluaa tai ei. Jos ei halua niin mikään mitä hän tekee, ei pysty pelastamaan tilannetta. Jos haluaa, niin mies saattaa kyllä ryssiä koko homman olemalla esimerkiksi täystörppö.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      40
      428
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe