Ristiriitaiset toiveet kumppanin suhteen.

tarkkailija.

Naiset kertovat usein haluavansa empaattisen miehen, joka on uskollinen, kunnollinen ja panostaa kotiin ja perheeseen. Tämä on tietysti totta, mutta vain osatotuus. Tosiasiassa naiset haluavat empaattisen ALFAUROKSEN (voimakkaan maskuliininen johtajatyyppi), joka on kunnollinen ja panostaa kotiin ja perheeseen. Käytännössä naiset joutuvat valinnan eteen. Heidän pitää valita alfauros ilman haluamiansa ominaisuuksia tai tavismies haluamillaan ominaisuuksilla. Yleensä naiset valitsevat alfauroksen, oli tämä muuten millainen tahansa.

En yhtään kiellä, etteikö miehillä olisi samanlaisia ristiriitaisia toiveita, jotka johtavat huonoon lopputulokseen. Ihan varmasti on, mutta tällainen ristiriitainen toive näyttäisi olevan naisilla.

33

370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      No mutta minäpä olen ajatellut kokeilla maksullisia. Aivan varmasti terveellisempää touhua.

    • ---.-.--.--

      Kyllä varmaan naiset haluavatkin empaattisen miehen, joka on uskollinen, kunnollinen ja panostaa kotiin ja perheeseen. Mutta vasta kun itsellä ikää mittarissa pitkälti yli 30 ja satunnaisia partnereita takana parikymmentä.

      • mitä ihmettä?

        So what? Ei se tavara käytössä kulu? Olisiko se sitten parempi, että parisuhteessa tekisi mieli pettää, kun ei ole kokenut tarpeeksi.


      • lontooksi sanotaan:
        mitä ihmettä? kirjoitti:

        So what? Ei se tavara käytössä kulu? Olisiko se sitten parempi, että parisuhteessa tekisi mieli pettää, kun ei ole kokenut tarpeeksi.

        you can't have your cake and eat it too

        tai jotakin tohon suuntaan


      • -----.-...---
        mitä ihmettä? kirjoitti:

        So what? Ei se tavara käytössä kulu? Olisiko se sitten parempi, että parisuhteessa tekisi mieli pettää, kun ei ole kokenut tarpeeksi.

        Kyllä se tuppaa kulumaan kun fiilaa ja höylää tarpeeksi. Lisäksi on taudit ym. Puhumattakaan kuvotuksesta minkä aiheuttaa ajatus että naista on polkenut joka pena, rape ja mehmetti.


      • Ei ne mällit

        sinne naisen sisään jää


      • vanha sperma muhii

        Keskimääräisen suomilutkan sisällä on 15 ex-panon mällit.


    • Miss Fury

      Minun toiveeni eivät ainakaan ole ristiriitaiset. Minua ei kiinnosta voimakkaan "maskuliiniset" johtajatyypit, minua ei kiinnosta miten paljon mies panostaa kotiinsa ym.

      Minua kiinnostaa tulemmeko toimeen, onko tyypillä mielipiteitä, mitä ne mielipiteet ovat, onko meillä yhteensopiva huumorintaju ja maailmankatsomus.

    • mahtava mies

      Paras mies on sellainen mies, joka taitaa "miesten työt" ei kahta kertaa tarvitse pyytää tekemään asioita, korjaa moottorit ja vehkeet- on kunnon MIES, eikä mikään vikisevä "en mä tiedä, en mä osaa"- surkimus, jolla ei ole mitään käyttöä missään.

      Juu, harvassa on kunnon miehet, mutta kun sellaisen aarteen löytää niin on helppo naisen sängyssäkin lämmetä ja seksi on aivan mahtavaa tälläisen miehen kanssa, jonka käsissä niin työkalut kuin nainenkin pysyy :D

      • ja hyvä nainen

        on sellainen joka vikisemättä laittaa ruokaa ja siivoaa ja hoitaa ns. naisten työt eikä höpsötä tasa-arvosta


      • ja lisäyksenä
        ja hyvä nainen kirjoitti:

        on sellainen joka vikisemättä laittaa ruokaa ja siivoaa ja hoitaa ns. naisten työt eikä höpsötä tasa-arvosta

        vielä antaa miehelle sellaista seksiä kuin mies haluaa ja aina silloin kuin mies haluaa....


      • harvassa miehiä
        ja lisäyksenä kirjoitti:

        vielä antaa miehelle sellaista seksiä kuin mies haluaa ja aina silloin kuin mies haluaa....

        Näinhän se toimii vastavuoroisesti MIEHEN kanssa. Nyhveröt älkööt vaivautuko luulemaan samaa.


      • ghjghjjh

        Kyllä minä vien auton huoltoon ennemmin kuin alan itse sitä rassaamaan. Köyhät rassaa itse.


      • Tuon periaatteen mukaan mulla ois vientiä... mutta totuus on toinen, ei ole. Juu itte korjaan kaiken mahdollisen mihin vaan välineet ja tarvikkeet on.


    • pöh ja pah

      "Yleensä naiset valitsevat alfauroksen, oli tämä muuten millainen tahansa."

      Yleensä? Ihanko tieteellistä tutkimusta olet tehnyt asiasta? Mistä niitä alfauroksia riittäisi jokaiselle naiselle? Koita nyt hyvä ihminen päästä oman itsesi takia moisista harhoista eroon. Huono itsetunto ei ole kaunista katsottavaa ja kuultavaa.

    • nähty on.

      "Mistä niitä alfauroksia riittäisi jokaiselle naiselle?

      Ei niitä riitäkään. Siksi moni nainen joutuu tyytymään tavalliseen mieheen, jolle sitten on vittumainen ja nalkuttaa, koska mies ei vastaa naisen toiveita ihannemiehestä. Naiset rakastavat vain alfauroksia. Tavismiehiä naiset sietävät paremman puutteessa.

      • pois pinnallisuus

        Höpö höpö. En minä edes haluaisi mitään Teemu Selännettä, Jorma Ollilaa tai Mikko Leppilampea, joita ehkä tarkoitat alfauroksella. En nimittäin halua törkeän komeaa miestä, jonka perään kaikki naiset kuolaisivat enkä halua uraohjusta, joka tekee reissutyötä esim. 200 päivää vuodessa. En myöskään halua huippu-urheilijaa, jonka uran ympärillä koko elämä pyörii. Täytyy muistaa, että jos ihminen on todella huippu jossakin, se vaatii yleensä aina mielettömän määrän työtä. Harva ihminen on valmis tukemaan huippu-urheilijan, huippututkijan tai huippuliikemiehen uraa, koska silloin ei pääse elämään ns. omaa elämäänsä ollenkaan. Luin juuri lehdestä, että esim. huippukokki Hans Välimäki tekee töitä 6 päivää viikossa 12-14 tuntia kerralla. Ei kiitos, en haluaisi sellaista miestä mistään hinnasta!!! Haluan ihan tavallisen miehen, joka tekee normaalia työtä esim. kodinkonemyyjänä, putkiasentajana tai vaikka ambulanssikuskina.

        Näissä asioissa AP puhuu ihan liikaa ulkonäöstä ja muista ulkoisista asioista. Unohdat ihan täysin ne HENKISET ominaisuudet kuten huumorintajun, samanlaiset arvot, miten mies kohtelee naista, miten seksi sujuu, onko elämänkatsomus samanlainen jne. Parisuhde on ystävyyttä, kumppanuutta, rakastelua yms. asioita, joissa ulkonäöllä tai varallisuudella ei ole merkitystä. Ulkonäkö merkitsee alussa, kun tutustutaan, mutta myöhemmin sen merkitys vähenee. Parisuhde ei voi perustua vain ulkonäköön.


      • fakta homma
        pois pinnallisuus kirjoitti:

        Höpö höpö. En minä edes haluaisi mitään Teemu Selännettä, Jorma Ollilaa tai Mikko Leppilampea, joita ehkä tarkoitat alfauroksella. En nimittäin halua törkeän komeaa miestä, jonka perään kaikki naiset kuolaisivat enkä halua uraohjusta, joka tekee reissutyötä esim. 200 päivää vuodessa. En myöskään halua huippu-urheilijaa, jonka uran ympärillä koko elämä pyörii. Täytyy muistaa, että jos ihminen on todella huippu jossakin, se vaatii yleensä aina mielettömän määrän työtä. Harva ihminen on valmis tukemaan huippu-urheilijan, huippututkijan tai huippuliikemiehen uraa, koska silloin ei pääse elämään ns. omaa elämäänsä ollenkaan. Luin juuri lehdestä, että esim. huippukokki Hans Välimäki tekee töitä 6 päivää viikossa 12-14 tuntia kerralla. Ei kiitos, en haluaisi sellaista miestä mistään hinnasta!!! Haluan ihan tavallisen miehen, joka tekee normaalia työtä esim. kodinkonemyyjänä, putkiasentajana tai vaikka ambulanssikuskina.

        Näissä asioissa AP puhuu ihan liikaa ulkonäöstä ja muista ulkoisista asioista. Unohdat ihan täysin ne HENKISET ominaisuudet kuten huumorintajun, samanlaiset arvot, miten mies kohtelee naista, miten seksi sujuu, onko elämänkatsomus samanlainen jne. Parisuhde on ystävyyttä, kumppanuutta, rakastelua yms. asioita, joissa ulkonäöllä tai varallisuudella ei ole merkitystä. Ulkonäkö merkitsee alussa, kun tutustutaan, mutta myöhemmin sen merkitys vähenee. Parisuhde ei voi perustua vain ulkonäköön.

        Sanot nyt noin. Minkäs ikäinen olitkaan? Ja mikä oli mielipiteesi näistä asioista kun olit nuorempi?


      • fakta homma
        fakta homma kirjoitti:

        Sanot nyt noin. Minkäs ikäinen olitkaan? Ja mikä oli mielipiteesi näistä asioista kun olit nuorempi?

        Pari lisäkysymystä vielä:
        Montako lasta sinulla on? Miksi olet eronnut pitkäaikasesta/-sista miehistäsi?


      • Naiset solmivat
        fakta homma kirjoitti:

        Pari lisäkysymystä vielä:
        Montako lasta sinulla on? Miksi olet eronnut pitkäaikasesta/-sista miehistäsi?

        parisuhteita paskojen kanssa. Se selittää erot.


      • ATMien mielestä
        Naiset solmivat kirjoitti:

        parisuhteita paskojen kanssa. Se selittää erot.

        jokainen mies jolla on parisuhde on paska


      • ..345..4567
        fakta homma kirjoitti:

        Sanot nyt noin. Minkäs ikäinen olitkaan? Ja mikä oli mielipiteesi näistä asioista kun olit nuorempi?

        Minä ainakin ajattelin aivan tuolla tavalla 20-vuotiaana. Miehet, joita silloin tapasin, ajattelivat vain yhtä asiaa. Ja dumppasin heitä liukuhihnalta. Ei heitä kiinnostaneet henkiset arvot...


    • Hämärän rajoilta

      Keskeisin ristiriitainen odotukseni on, että tahdon kumppaniehdokkaan olevan arvostelukykyinen mutta silti kelpuuttavan minut.

      • leeatuulia

        Että jos se kelpuuttaa siut, ni et voi enää kunnioittaa sitä, koska siun mielestä sillä ei oo arvostelukykyy? Aikamoinen ongelma :D Onko siihen muuta ratkasuu, ku että alat aatella ettet ehkä niin paha ookkaa, ja nainen ei menetä pinnoja siitä jos se vaikka on siuhun iha lääpällää? :) Tai että naisen arvosteluasteikko on eri ku siun ja hyväksyt sen?


    • Miaauu

      Kaverini (ex) oli muusikko ja kaatoi ilmeisesti naista kuin heinää??? Jos hän ei olisi niin taitava kitaristi, en ilmeisesti olisi ollut niin "lääpälläni".

      Suhde oli vaikea ja säätämistä riitti enemmän kuin lääkäri määrää. Minuun vetosi hänen persoonansa lisäksi hänen soittotaitonsa. Keskustelimme kyllä musiikista paljon ja opin uusia asioita musiikkimaailmasta.

      Tykästyin mieheen ja hänen kitaraansa. Nyt riittäisi pelkkä mies.

      • aisankannattaja ATM

        Onko nyt minun vuoroni?


    • Miaauu

      Jos tämä oli minulle, niin haavat eivät ole vielä parantuneet, tuskin arpeutuneetkaan. Aisankannattajan osa ei ole varmaan mitään herkkuhommaa, joten ymmärrän kyllä kaikkia satutettuja.

      Lämpimät terveiset Porin Jazzeihin!

    • FF

      Jos jostain syystä päätyisin tutustumaan mieheen netin kautta ja hän kirjoittaisi olevansa uskollinen ja kunnollinen (ja rehellinen ja luotettava) niin se loppuisi siihen. En kestä noita kliseitä.

      JOKAINEN haluaa uskollisen ja luotettavan kumppanin, en ole koskaan kuullut kenenkään haluavan uskotonta ja epäluotettavaa, en ikinä. Toiset ihmiset ovat vain naiivempia kuin toiset ja jaksavat uskoa kerta toisensa jälkeen, että se epäluotettava kumppani pitää lupauksensa ja muuttuu paremmaksi.

      Kotiin ja perheeseen panostavaa miestä en tarvitse, koska en ole perustamassa perhettä kenenkään kanssa.

      Aika huolestuttavaa minusta on (minkä totesin taas tätä ketjua lukiessani), että monen palstalaisen mielestä ihmisen mieli ei saisi muuttua aikuistumisen myötä. Jatkuvasti törmää tuohon jankutukseen että "nuorempana valitsit niin ja nyt kyllä kelpaisi..." Ettekö itse ole ollenkaan muuttuneet teini-iän jälkeen?

      Ai niin, ette, koska se kehitysvaihe on vieläkin läpikäymättä. No, normaali ihminen joka tapauksessa muuttuu ja on 30-vuotiaana erilainen kuin 16-vuotiaana. Tässäkin kohtaa voisi tutustua niihin elämänkaariteorioihin.Myös muut kuin parisuhteeseen liittyvät arvot muuttuvat mutta niistä täällä on turha yrittääkään keskustella.

      Minusta olisi outoa jos nainen vielä kolmekymppisenä hakisi miehistä samoja asioita kuin alle kaksikymppisenä (tai vielä vähän ylikin),

      Jokainen saa ihan huoletta olla ottamatta yksinhuoltajaa, en minäkään haluaisi toisen ihmisen lapsia sekoittamaan elämääni.Mutta lopettakaa nyt jo tuo idioottimainen länkytys, että "olisi kannattanut valita nuorempana Kunnon Mies". Olisitte itse eläneet normaalin nuoruuden ja nuoren aikuisuuden, nyt se on auttamatta myöhäistä jos biologinen kello on siellä kolmessa kympissä.

      • Olet huvittava

        "Jos jostain syystä päätyisin tutustumaan mieheen netin kautta ja hän kirjoittaisi olevansa uskollinen ja kunnollinen (ja rehellinen ja luotettava) niin se loppuisi siihen. En kestä noita kliseitä."

        Sanoo idiootti joka käyttää klisettä "pilkettä silmäkulmassa" :D

        Miten katkeraa itkun sekaista purkausta sinulta jota peittelet siihen että yrität olla "kova ja päättäväinen" nainen. Hahhahh...varmaan


    • alea_iacta_essi

      Ristiriidat ja ristiriitaiset toiveetkin ovat ihan normaalia ja tavallista. No problem!

      Minä haluaisin miehen olevan turvallinen ja mielenkiintoinen. Oletan että kaikki naiset haluavat sellaisen miehen ja kaikki miehet haluavat vastaavanlaisen naisen.... Jotain tuttua ja jotain vierasta, samanlainen ja erilainen, sekä mustaa että valkoista. Perusasioita. Yksinkertaista!

      • Mutta kun ne

        vaaralliset tuppaavat olemaan yleensä mielenkiintoisempia kuin ne turvalliset.


      • Mutta eihän
        Mutta kun ne kirjoitti:

        vaaralliset tuppaavat olemaan yleensä mielenkiintoisempia kuin ne turvalliset.

        kommentissa puhuttu vaarallisuudesta mitään. On sinun omaa rajoittuneisuuttasi, jos sinusta "mielenkiintoisuus" tarkoittaa vain "vaarallisuutta".


      • we heart hämsy
        Mutta eihän kirjoitti:

        kommentissa puhuttu vaarallisuudesta mitään. On sinun omaa rajoittuneisuuttasi, jos sinusta "mielenkiintoisuus" tarkoittaa vain "vaarallisuutta".

        Hämsykin on mielenkiintoinen eikä Hämsy vaikuta tippaakaan vaaralliselta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      410
      2247
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      61
      1919
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      218
      1515
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1177
    5. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      135
      1140
    6. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      76
      1132
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      56
      1053
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      988
    9. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      62
      920
    10. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      279
      916
    Aihe