Moi!
Tietääkö kukaan, että millaiset farkut sitä pitäisi ostaa, että ne näyttäisi hyvältä päällä makkaroista ja jenkkakahvoista huolimatta? Lueskelin kaikennäköisiä keskustelupalstoja ja toiset sanovat, että korkeavyötäröiset ja toiset taas että matala. Itse rakastan matalavyötäröisiä ja leveälahkeisia farkkuja todella paljon, mutta en ihmisten ilmoille kehtaa mennä sellaiset päällä, kun tursuan vyötärön yli.
Olen siis pitänyt korkeavyötäröisiä farkkuja. Näissä vaan en tunne oloani ollenkaan "nätiksi". En ole myös onnistunut kaupoista löytämään korkeavyötäröisiä farkkuja, joissa olisi leveät lahkeet. Tuntuu että näissä pilleissä näytän ihan hevoselle.
Millaiset farkut vatsamakkaroille?
Jenkkamaggara
1
450
Vastaukset
- Isoiita
Olen todennut että omat vatsamakkarani peittyy parhaiten korkevyötäröisiin farkkuihin ja samalla niitä saa rutistettua kokoonkin. Minulla taas on ollut vaikeuksia löytää kapealahkeisia farkkuja, pillejä ei löydy lainkaan koossani. Olen sen verran iso että farkkuni on numerokokoa (48-50). Niitä kokoja ei tehdä lainkaan pillifarkkuina en ainakaan ole löytänyt mistään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911607
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1191472Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras711309- 301222
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1181040Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422991Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46968- 21940
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66828- 46753