Varsinaista deitti-ilmoitusta ei mulla olekaan, mutta vanhan s24 gallerian kautta sain paljon mukavia yhteydenottoja liittyen harrastuksiini, galleriaan laittamiin kuviini (vain yksi oli "omakuva", muut harrastuksista ym.) tai profiilitekstiin. Pari tyyppiä tapasinkin sitä kautta, kun hetki oli galleriassa tekstailtu ja sitä kautta meseen juttelemaan. Orastavat seurustelut kaatuivat ihan muihin asioihin kuin ulkonäköön, työhön tms. Gallerian kautta jutustelun aloittaminen oli jotenkin mukavampaa, kun kyseessä ei ollut varsinainen treffi-ilmoitus, eikä mitään kumppaninhakukriteerejä siis ollut esillä. Jutustelun pääsikin aloittamaan ihan muulta pohjalta kuin "Olen sitä ja tätä, kelpaisinko..." Oli helppo myös vastata jotain, kun sai nokkelan viestin liittyen musalinkkiin, piirustuskuvaan, tekstiin.
Tähän nyt vielä, että gallerian muuttaminen "minä-profiiliksi" sai viestit loppumaan...ehkä se oli s24:n tarkoitus?
Joku tökkii deittipalstalla, olisiko aika alkaa muuttaa koko käytäntöä?
hassua
nainen keski-ikäinen
1
98
Vastaukset
- kunmikääneiriitä=?
Deittipalsta pitäs jaotella siten, että ois lyhyet-lihavat, pitkät-laihat ja ikäryhmät
viellä erikseen. Loppus jatkuva ruikutus, kun läskit vastaa, tai liian vanhat
= täällä jo 30 .
Koko nettideittailu on haamun etsintää, kun ei mikään riitä, niin paitsi komea
ulkonäkö tuntuu olevan etunenässä............vaikka itse ois seinästä reväisty,
silti vastapuolelta vaaditaan 10 pisteasteikolla. Hullun touhua, josta
päästin irti, nyt on mukava olla :>)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996003
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262085Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764