Seurustelen tapailen naista jolla koko ajan suomi24 ssä seuranhakuprofiili...
Olen huomauttanut siitä etten hyväksy sitä...hän vaan jatkaa ja väittää ettei hae mitään..
Minusta aika outoa miksi roikkuu siellä...rakastan naistani mutten voi jatkaa näin..mikä avuksi????
Kysymys...
11
145
Vastaukset
- 15kesaa
Hemmetin "NAINEN"! Jäänyt koukkuun nettideittailuun - itselläni samanlainen kokemus miehen kanssa... kävi myös "kahveilla", vaikka ei hakenut mtn! Pistä poistamaan profiili! Tai tee itsekin ja sano, että on niin kauan kuin hänelläkin...
Kaikkea hyvää - ja toivottavasti onnistutte! Pistäs sen nikki niin kokeillaan onneamme.
- Tyhmäkö?
on parikin nikkiä: lively2011 ja women48 kokeilkaa ja infoa
Onpahan ihan hyvännäkönen, vaan mun pyöräilyseura tarjoukseni voisi mennä vähän ohi, kun olen 16-vuotta alle hakemansa... Joten ehkä en voi syötiksi tarjoutua en.
hahmotelma kirjoitti:
Onpahan ihan hyvännäkönen, vaan mun pyöräilyseura tarjoukseni voisi mennä vähän ohi, kun olen 16-vuotta alle hakemansa... Joten ehkä en voi syötiksi tarjoutua en.
Onlinenahan tuo on treffeillä tälläkin hetkellä ei mitään hakemassa :P
- tiedänjoo..
Haha.. ensin oli toisessa onlinessa ja nyt sitten toisessa! Oletko varma ettei ole vielä kuvattomia profiileita mimmillä kehissä?
Suosittelisin luovuttamaan hänen suhteensa. Hän on koukussa nettitreffeihin! Valitettavasti!
Terveisin koukusta pois päässyt nainen 45v.
Aikani minäkin siellä notkuin, mutta en onneksi enää puoleentoistavuoteen! - Tyhmäkö?
no perkele...;)
- Tyhmäkö?
Ja tottakai nuoremmat ja vahemmat miehet voi laittaa sinne koodia..
- Onneksiohion
Mullakin oli miehellä profiili, vaikka oli sovittu ymmärtääkseni, ettei niitä enää pidetä. Tein feikkiprofiilin ja kirjoitin hänelle. Hän vastasi, ettei ole ollut vakavaa suhdetta vuosiin. Luulin olleeni sellainen!!! No pistin poikki tietenkin. Tästä sain vielä haukut, että olen kiero ja nautin toisen nolaamisesta. Totta olikin!
- näin kävi
Tuo feikkiprofiili on paras keino katsoa, missä mennään ja jää itseteossa kiinni, jos vastaa siihen innokkaasti ja sopii vielä treffit. Minulla ollut kaksi tällaista petollista miestä, toiselle paljastin itseni, toisen lähetin tosi kauas treffeille, minne en mennyt, mutta kylläpä mies suuttui.
Tietenkin nämä suhteet sitten loppuivat samantien. - justjuutiina
Niin kun JOS KUMMINKIN löytyisi
joku VIELÄ parempi....
No mutta, eihän tuolla menolla suhteita synny,
tai siis syntyä voi,
mutta pamahtavat rikki samantien.
Voihan sitten tietty pelata taas vanhaa peliä:
tuo
eikun tuo
eikun seuraava
eikun kaikki =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989