Oon ihastunut työkaveriin... Mies on aika ujo, mutta hän tulee aina luokseni, kun jotain tarvitsee tai haluaa kysyä vaikka muitakin työntekijöitä olisi vapaana vailla töitä.. Katseemme kohtaavat työpaikan pitkillä käytävillä koko "ohittamisen" ajaksi. Hänellä on ihana ujo hymy ja en tiedä kuvittelinko, mutta viimeksi hänen kädet vapisivat.
Uskaltaisinko näiden perusteella lähestyä häntä? Vai teenkö itsestäni naurunalaisen? :/
En oo pitkään aikaan ollut näin ihastunut keneenkään ruoka ei maita eikä uni tule..
toivottoman ihastunut olen
16
2128
Vastaukset
- Vapisevat kädet
eivät johtuneet susta, olin vaan aika krapulassa. Sorry!
- ...
harmin paigga!
- 19+17
Jeps, kuulostaa aika tyypilliseltä ihastuneen ujon miehen käytökseltä. Katseita, hermostumista ja lähelle pyrkimistä, mutta ei uskallusta aloitteen tekoon. Nimim. Kokemusta on, valitettavasti.
Kannattaa tosiaan miettiä itse sitä aloitteen tekemistä jos tuntuu että tsänssejä on, miehellä voi kestää vielä piiitkäään. - 16+17
Niin varmaan täytyy tehdä.. En tiedä mikä miehessä vie jalat alta. Hän ei vastaa millään tavalla aiempia miehiäni. Olen aina rakastunut itsevarmoihin hieman leuhkoihin miehiin.. siis mikä minuu vaivaa!! Pitää miettiä aloitetta se vaan onkin se hankalin, kun hän tuntuu olevan niin ujo
- HEEEHEEEE :DDDDDD
Vijat sentään. Eihän sulla ole työpaikkaa joten ei ole työkavereitakaan.
- HiihIiihii :DDDDDD
Eiköhän heeeheeee :DDDDDD pitäis jo mennä hoitoon jatkuvien typerien kommenttien takia!!!!!!!!!!!!!!!!!
- kokemuksen rintaääni
silloinhan voi myös voittaa jos lähestyy ?lähestymättä jättäminen takaa tappion varmasti.. kukaan järkevä ei taatusti naura tai pilkkaa moisesta asiasta!
- neuvoja.
Kun hän seuraavan kerran tulee käytävällä vastaan, hymyile ja katso häntä silmiin! Voit myös kysäistä kuin ohimennen: Mitä kuuluu? tai jotain vastaavaa. Seuraavalla kerralla voit "vahingossa" hipaista hänen käsivarttaan tms. Ja niin edespäin. Pienin askelin, niin mies rohkaistuu itsekin etenemään.
- mikä osasto?
Kun hän seuraavan kerran tulee käytävällä vastaan.............millä osastolla olet hoidossa?
- yksin.kotona
No mee pyytää sitä kahville töiden jälkeen vaikka. Siitä se suhde sitten urkenee
- Tauno Tuhranoro
Seksi suhte urkenee.
Toivottavasti uskalsit lähestyä!
- ?
millä osastolla olet hoidossa?
- katoin, että on
kirjoitettu heinäkuussa. Toivottavasti asia on edennyt jo! ;) ja olette onnellisesti suhteessa.
- Tauno Tuhranoro
Onko seksi suhte urjennut?
- J....
En tiiä onko kyse samasta ihmisestä, mutta tuntuu niin tutulta.. Vieläkö ajattelet samalla tavalla?
Ei olla oltu töissä vähään aikaan, silti tulet ajatuksiini usein P.
ujomies J
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1494694Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043944Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513340
- 553281
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest332678Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361768