Olen selannut näitä keskusteluja monta tuntia, tuloksetta. Joten päätin aloittaa oman keskustelun. Minulla on lyhyet hiukset ja takapiiska. Mutta takatukkani on liian lyhyt ja hiukseni kasvavat todella hitaasti. Takatukkani ei yletä aivan olkapäille. Haluaisin ostaa pidennykset, mutta tarvitsisin 20cm-35cm clip on pidennykset, enkä ole löytänyt niitä kuin 40cm>. Joten siis, mistä saisin niin lyhyet pidennykset, netistä tilaamalla. Aitoahiusta pitäisi olla että voi muotoilla.
HALVAT PIDENNYKSET
10
296
Vastaukset
- hiukset
Voithan aina ostaa ne 40cm pidennykset ja mennä parturiin leikkautamaan ne, tai itse leikata.
Tolla sivustolla on niin sanottuja neitsyt hiuksia eli mitä ei ole kemiallisesti käsitelty ja ne ovat parhaimman laatuisia hiusten pidennyksissä käytettyjä hiuksia. Maksavatkin sen takia enemmän. En ole vielä itse tilannut tuolta mutta haluaisin tilata ja olen täällä yrittänyt kysellä että onko kukaan tilannut tuolta, että onko tuo luotettava sivusto jne.
Tässä siis sivusto : http://indianhair.net/Straight_Hair.html - hiusasioissakökkö
keskustelun otsikko oli HALVAT PIDENNYKSET. "Maksavatkin sen takia enemmän." mutta en noista pidennyksistä tiedä. kannattaa varmaan kysästä omalta kampaajalta ehkäpä hiusalan ammattilainen osaa auttaa =0)
- pidennykset
Tässä on sivusto jossa on minusta melko halpoja pidennyksiä, tosin 40 cm =(
http://www.nethair.net/clipon-hiustenpidennys-clipon-40cm-c-38_40.html - pidennyksetön.
ei nyt liity halpoihin pidennyksiin mut mistä tietää minkä väriset tilaa??? tai siis mistä tietää mikä on just se oma väri että ei tilaa liian tummaa / vaaleeta.
- värikartta
Yleensä sivustoilla on värikartta josta voit sitten katsoa. Merkinnät ovat yleensä esimerkiksi 1B# jne. Jos ei meinaa löytyä oikeaa väriä niin kannattaa ennemmin ottaa vaaleampi koska sitä on helpompi sitten tummentaa kuin tummaa vaalentaa. (:
- iipas
Katoppa dremhair.fi
siellä on 30cm pidennyksiä ainaki clip-on versiona (--: - pupuchi
ebay on yksi hyvin vahva vaihtoehto, sieltä tilaan itse aina
- huishipeli.
tsekkaa huuto.net sivustot , sieltä löytyy monasti halvalla uusia hiusnauhoja.
nauhasta pystyy tekemään clip on pidennykset jos haluaa. - uahvåuänjknä
Mainostus kielletty!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 875439
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804722Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113027Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv882955Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232564Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251976- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328