Ruotsissa on upeita (äkäsiä) naisia

Minä asuin rajalla 2003-05, pohjoisessa eli Tornio-Haaparannassa, rajalla.

Olin tuolloin työtön ja kävin esim. työkkärikurssia nimeltä Java-ohjelmointi kurssi. Myönnän sen suoraan että asuin tuolloin äitini luona, joka tavallaan hävetti minua ja laski miehistä itsetuntoani.

Kaupassa käydessä nuoret naiset, ne jopa suuttuivat kun en iskenyt niitä? Minä ihmettelin suuresti, että mitä hittoa ne näkee minun kaltaisessa miehessä???

(Kuvani tässä profiilissa on pilaa, en ole tuon näköinen livenä, mutta osaan olla ilmeikäs)

Jos luettelen joitakin asioita, jotka ovat jääneet mieleeni tuolta ajalta:

- Case 1: (2003):

Ennen oli kauppa Torniossa siinä Makuunin vieressä (Kallen kauppako se oli ennen?). Siinä työskenteli semmoinen tumma hiukseninen tyttö, vähän näytti samalta kuin Kimi Räikkösen Jenni Dahlman Räikkönen. Kerran se katsoi minua pitkällä katseella. Ihmettelin todella, että miten tuommoinen nuori tyttö nyt minua katselee?

En minä ilennyt sitä lähestyä, asuinhan tuolloin äitini luona. Menin aina viereiseltä kassalta.

Kerran sunnuntaina ei ollut muita kassoja vapaana. Ei ollut vaihtoehtoja, kun menin tästä kassalta missä tämä tyttö oli, jonoja ei ollut. Kun sanoin että "Terve.." tyttö nousi nenä pystyssä ylös ja käveli pois kun menin siihen kassalle. Minä jäin siinä ihmettelemään, että mitäh, tyhjä kassa?... Kohta kassalle käveli vanhempi nainen joka hoiti ostokseni, ihme virne naamallaan?

Viimeisen kerran kun näin tämän tytön, menin viereiseltä kassalta taas, hän kumartui kassansa taakse alas ja loi katseena minuun suoraan uudelleen?

Kiesus miksi? Jos olisin ollut töissä ja rahoissani omassa asunnossani (kuten nyt), olisin heti isenyt tämän tytön, heti! Harmittaa kerpeleesti!

- Case 2 (2003-2004)

Viereisessä makuuissa oli pari nuorta naista. Juhannuksena 2004, olin aika änkyri päissään Umpitunnelissa. Muistan hämärästi kun nojasin tuoppini ääressä tiskillä (edes tarkoituksena iskemättä ketään naista), joku blondi nainen haki minua tanssimaan?? Tanssin siinä tämän naisen kanssa hitaita ja yritin sanoa jotain suomeksi, ei .. nainen sanoi ettei ymmärrä suomea. Nej, jag kan inte sproga finska tai jotain vastaavaa se sanoi minulle?...

Sitten heräsin ihan kaasussa äitini luolta, hämärä muistikuva???

Kun menin Makuuniin sunnuntaina vuokratessani leffoja. Toinen makuunin tyttö sanoi mulle, että anteeksi tämä nyt kestää? Minä sanoi ettei se mitään. Tyttö sanoi mulle että:

- "Ei taida haittaa enää vaikka kestää?"...

Minä jäin miettimään että mitähän se tuolla tarkoitti?

Kun menin taas Makuuniin seuraavalla kerralla, siellä oleva tyttö viskasi dvd-elokuvat pitkin tiskiä hemmetin vihaisen näköisenä? Ei sanonut yhtään mitään, vaikka oli aina ennen puhelias?

Kyllä hävetti? Ilmapiiri oli hemmetin kiree? Mutta en muista mitään mitä pahaa olin muka tehnyt tälle tytölle? Eikö olisi voinut suoraan sanoa asiaa, tanssin juhannuksena vain Ruotsalaisen naisen kanssa?

- Case 3 (2004 )

Tämä harmittaa eniten. Haaparannan ex-Prixissä oli hoikka tyttö, jolla oli vaaleat pitkät hiukset. Kun eka kerran näin hänet, annoin hänelle ison rahan, 500 kruunua, tämä tyttö aina hymyili ja katsoi silmiini antaen rahan Ruotsin 100 kruunun setelin. Siis antoin 100 kruunun setelin ja haki aina toisen 100 kr setelin. Aina katsoi silmiini ja hymyili.

Joka kerta kun kävin Prixissä, tämä tyttö katsoi silmiin pitkään ja hymyili, en osaa kuvailla sitä tunnetta tarkemmin? Sen vain tuntee kun katse toisen kanssa käy yhtä.

Olin pelkuri paska ja häpesin äitin luona asumista, en vain voinut lähestyä tätä Ruotsalaista naista, hän oli tosi Ruotsin-Ruotsalainen nätti kaunis nainen, joka ei osanut Suomea. Näin hänet viimeksi kesällä 2007.

Tähän liittyy muutakin, mutta en ilkeä kertoa kaikkea, kivuliasta aikaa!

No ohi on tämä Ruotsin aika, nykyään asun Lahdessa, asun yksin ja käyn töissä. Tylsää puurtamista. Töitä sain muuten Java-kurssin ansiosta ja työskentelen IT-firmassa koodarina, kiitos siitä pohjoisen kurssista ja hienoista muistoista.

PS. Äitini kuoli 2009, joten Haaparantaan/Tornioon ei minulla ole ikävä kyllä enään asiaa.

Jos miehet haluatte tutustua aktiivisiin kauniisiin naisiin, menkää rajalle tai Ruotsiin :) Siellä on kauniita ja hienoja naisia! Mutta olkaa rohkeita!!!

11

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A(a)siakaspalvelija

      Tuota baaritapausta lukuunottamatta kyse on asiakaspalvelutehtävissä toimivista naisista. Tämän palstan miehet tuntuvat hyvinkin usein luulevan normaalia työkohteliaisuutta jonkinlaiseksi lähestymiseksi tai ainakin lähestymään kutsumiseksi, ja jos myyjätyttö sattuu katsomaan asiakasta silmiin / sivusta päin / päätään kääntämällä tai ei katso ollenkaan päin, ollaan jo suunnilleen sänkyyn menossa.

      Tämä nyt ei välttämättä sinun kirjoitukseesi liity (kovin paljon), mutta tulipa nyt mieleen.

      • Hyvin sanottu

        Naulan kantaan.

        Tosin ei kai tuo yllätyksenä tullut, että suomi24 sinkut-palstan kirjoittelijoista suurin osa on sääliöitä, jotka eivät tiedä vastakkaisesta sukupuolesta mitään, eivätkä ymmärrä ihmissuhteista enempää kuin 6-vuotias ipana.


      • Rummilus

        Noinhan se on. Mutta jos, sanotaan nyt vaikka yli 30:een vuoteen, ei ole saanut ystävällistä suhtautumista muilta naisilta kuin omalta äidiltä, mummolta ja muutamalta opettajalta (hyvien koulusuoritusten vuoksi), niin asiakaspalvelutyössä toimivan ystävällisyys on todella helppoa ylitulkita.

        Katsokaas kun se on niin, että niistä asiakaspalvelijoistakin aniharva mitään ystävällisyyttä osoittaa. Sitten kun pari-kolme kertaa elämässä niin käy, niin kyllä siinä miehen mielikuvitusta viedään.

        Todellakin hyvin harvoin ruma mies saa nauttia asiakaspalvelutehtävissä toimivien naisten taholta kohteliaisuudesta. Kylmän asiallisesti se yleensä hoituu. Ehkä nämä asiakaspalvelunaiset ovat kantapään kautta oppineet, että rumiluksille ei todellakaan kannata olla ystävällinen, muuten se reppana menee ihastumaan. Tai sitten ihminen on vaan luonnostaan vähemmän ystävällinen sellaiselle kenen ulkonäkö ei miellytä.

        Ystävällisintä asiakaspalvelua ruma mies saa kaltaisiltaan. Esim. rauta/työkalukauppojen, autovaraosaliikkeiden yms. vanhemmilta ja ei-kiiltokuva-miehiltä.


    • No. Oli miten oli. Piitäisiköhän alkaa sukulaisten luona Torniossa pyörimään...

      • No en. Ei sitä niiden puhetta kestä kuunnella.

        Miuulla käy kovin pahasti hermoon jos joku sanoo miuulla.

        Tollein ainakin ne mun serkut puhu, kun joskus pentuna tuli tavattua.


    • siitos-sonni

      Metritolkulla paskaa, mitä uutta tuossa oli että ruotsissa on hyviä kinkkuja? sama juttu pätee viroonkin, sieltä jos naista lähtee metsästää niin kannattaa mennä jonnekin pienempään kaupunkiin/kylään. Virolainen entinen työkollegani joka näyttää katulapselta näytti kuvia muijastaan, voi vittu mikä alusvaatemallin näköinen mimmi ja tuon näköiselle jätkällä! Kysyin että saako suomalainen mies tositarkoituksella naisen virosta, aika tylyn vastauksen sai.. Ei! syynä on suomalaisten miesten viinankäyttö, naiset siellä pitää jokaista suomalaista miestä alkoholistina..

      • jhdbjfhjshlds

        Ei ne siinä kovin väärässä ole.


      • -TSS-

        Todellisuudessa Virossa on paljon enemmän alkoholisteja suhteessa väkilukuun kuin Suomessa.


    • just joooo

      Ei tässä ole niinkään ihmissuhdejutuista pihalla olemisesta kyse, vaan siitä kun ei oikein ole sisäistetty sitä että asiakaspalvelussa olevat naiset hymyilevät ja flirttailevatkin koska sellainen pirteä esiintyminen kuuluu heidän toimenkuvaansa.
      Minä pidän ikävänä asiana kun tällaista käytöstä väärintulkitaan siksi, kun tätä myötä nämä asiakaspalvelussa olevat naiset muuttuvat ikävän näköisiksi tiuskijoiksi kun eivät uskalla edes hymyillä tai päin katso ketäänkään outoja miehiä. Olen pannut merkille että ihan viime vuosina asiakaspalvelussa olevat naiset ovat alkaneet olla vähän vihaisen olisella naamalla ja eivät paljon katsele päinkään. Ilmeisesti tämä johtuu juuri siitä kun äijät ovat alkaneet tulkita väärin heidän miellyttävämpää käytöstään. Useinhan kassajonossakin on niitä äijiä jotka alkavat kassan kanssa vitsiään vääntää ja flirtata. Tämä sitten vielä pitkittää asioita ja pistää muut jonossa siksi odottamaan, eli se on muidenkin asiakkaiden kannalta ikävä juttu.

      Mielestäni nämä aina joka paikassa agressiivisesti naisia ahdistelevat panomiehet ovat kulttuurimme pilaajia sieltä pahimamsta päästä.

      • että näinnnn

        Kait se on niin että ruotsalaisessa kulttuurissa asiakaspalvelussa olevat naiset uskaltavat vielä hymyillä ja flirttailla tuntemattomille miesasiakkaille.


    • Bla bla, no mähän saan hymyilyä ja kattelua ym. koko ajan. Mutta ei siinä oo mitään ihmeempiä, kun se kuuluu asiakaspalvelu työhön.
      No saan mä joskus muiltakin asiakkailta samanlaista käytöstä... mutta en mä sitä mitenkään ajattele, se kuuluu vaan hyviin tapoihin.
      Ei se pelkkä hymyily ja kattelu oo mun mielestä sellasta että ois kiinnostunut muussakin mielessä, kuin silmänruokana. Mä lasken sen sitten vasta kun siihen liittyy muutakin esim. selkeä aloitteenteko tai vihjailu flirttaillen, mutta noita ei todellakaan ole tapahtunut. Joten ei niistä katteluista ja hymyilemisistä kannata välittää, ainakaan mun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      410
      2257
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      62
      1933
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      218
      1525
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1177
    5. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      135
      1160
    6. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      76
      1132
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      56
      1063
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      988
    9. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      62
      930
    10. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      279
      926
    Aihe