Palstan projektipäällikkönä persustan nyt naisille oman tyttöjen juttujen haaraosaston Miehjen logiikkaan.:)
Kaikki tytöt voi liittyy tähän.:)
Tyttöjen juttuja:)
16
54
Vastaukset
- timanttia.
Alotan itte eli me oltiin mun tyttären kaa teatteris ja siel oli meidän ystäväperhe Stubbkin. Mun tytär sitten jossain vaihees kiukustu ja sano *erkele. Mä olin vähän nolona:) Siis Susan oli tosi ymmärtäväinen eikä yhtään ihmetelly. :)
- koppava nero
Siis tosi ymmärtäinen tyyppi toi Susan. Mageeta. :) Voitaisko joskus lähtee kahville kolmistaan? :)
- timanttia.
koppava nero kirjoitti:
Siis tosi ymmärtäinen tyyppi toi Susan. Mageeta. :) Voitaisko joskus lähtee kahville kolmistaan? :)
Kyl mulle sopii. :)Soitan suskul tos töitten jälkee:)
- vänksylä
Mun mielest kaikille kissanhoitajille vois antaa jotain kissanhoitorahaa kunnei ne kerkee töihin jos ne hoitaa kissaa. :)
- koppava nero
Voisko toi pätee koiriinkin?
*katsoo ihailevasti* - vänksylä
koppava nero kirjoitti:
Voisko toi pätee koiriinkin?
*katsoo ihailevasti*Kyl meen mielest vois:)
- koppava nero
vänksylä kirjoitti:
Kyl meen mielest vois:)
Kjäh!
*taputtaa karvaisia käsiään*
Nythän me voidaan Jackin kans keskittyy kiinteistöbisnekseen ja mä otan töistä loparit. :) - vänksylä
koppava nero kirjoitti:
Kjäh!
*taputtaa karvaisia käsiään*
Nythän me voidaan Jackin kans keskittyy kiinteistöbisnekseen ja mä otan töistä loparit. :)Nii-i:)
- jzz
Mie mikkää tyttö ennää oo mu voisiha mie liittyy tähänki kerhoo.=O)
*polkasee pärrän käyntii*
*SPOT*
KRÄÄH!=O) - rose18
jaa
mikä voi olla hölmöltä kun lapsi huutaa vitt*. ja siitä valitetaan ettei noin saa tehä mutta sitten isä huutaa vitt* ja lapsi huutaa äitiii ... isi oli tuhma.
isi sanoin vitt*.. äiti isis miettiin sitten sänkyy kun oltiin tuhmia.
se oli meidän 4 vuotias 8D
tai että eilen tuli kukkakaali koktaili rasvan ja jäätelön kera 2v omaksi annokseksi. oli varmaan hyvää 8)
aatteli vähän vaihanneksii 8D- rose18
siisa aatteli varmaan vähän vihanneksia lsää 8) ja eikä vähärasvaista 8D
- timanttia.
Voi rose kun sä oot sitten hassu! :) Ihan tästä tuli hyvälle tuulelle kun luki ton sun juttus. :)
- rose18
timanttia. kirjoitti:
Voi rose kun sä oot sitten hassu! :) Ihan tästä tuli hyvälle tuulelle kun luki ton sun juttus. :)
kiva kuulla että lapseni hauskuttavat 8D
- timanttia.
Tän tyttöjen kerhon nimi vois olla Minariklubi!:)
- >=O(
>=O(
Miul ei oo minarii ku eihän näil länkysääril voi mihkään ihmisten ilmoil männä. >=O(
*spot* - rose18
jep
ehkä ukkoseni sanoo vastaa jos menee liian lyhyeksi 8)
tiedän omistavani kauniit sääret 8D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1076842
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h915105Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113349Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333232Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska282391Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191746Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961391Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391332Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311246- 481014