Siis käyttääkö täällä kukaan tuota kyseistä voidetta ? Kokemuksia ?
Itselläni on pintakuiva iho joka kaipaa juuri tuollaista heleyttävää tuotetta. Mutta mietinkin kuinka rasvaista se on, riittääköhän se todella pintakuivalle iholle ?
En millään viittis hakea kaupungista sti näytettä tuosta ja taas parin päivän päästä ehkä hakea putelia, laiska kaupungissa kävijä kun oon... ...
Lähin postikin on siellä... ....
Tähän asti oon käyttänyt ella bachen tomaattivoidetta, mutta kyllä sattuu maksaa naamarasvasta 55 € !! auts... ...
Vichy Antiox Cream ???
2
60
Vastaukset
- mie vaan .
En ole kokeillut itse, mutta jos ihosi on "pintakuiva" se tarkoittaa että ihotyyppisi on sekaiho. Tuo voide on siis liian rasvainen. Lisäksi se sisältää alkoholia, joka voi sekä ärsyttää että kuivattaa ihoa. Ja vielä purkissa, jossa tehoaineeksi tarkoitetut antioksidantit menettävät tehonsa nopeasti.
55 euroa pelkästä kosteusvoiteesta on aivan liikaa. En maksa edes ryppyvoiteesta noin paljon. - single maybe perhaps
mutta minullapa on erittäin kuiva pintakuiva iho, mikään voide ei meinaa riittää talvella. välillä joudun lisäämään rasvaa monta kertaa päivässä, kun ihoa alkaa kiristää ja näyttää sekä tuntuu kuivalta. joudun talvisin käyttämään nivea cremeä ! ja se jos mikä on rasvaista. eli en todellakaan omista tavallista sekaihoa!
tuo 55€ rasva on ollut ainut mikä sopii iholleni täydellisesti. mutta elämän tilanne on muuttumassa radikaalisti, enkä haluaisi vähiä rahojani rasvaan tuhlata! siksi apua kyselinkin. mutta onko niin että joudun vain jatkamaan tuossa nivea creme linjalla ? no ei ole ainakaan kallista, mutta se ei sovi koko ajan käytettävänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455140Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1221635Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151459Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501386- 141195
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4110081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60827Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?28799