http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a199127/vau mika bikinivartalo martina kuvat/
Brasilialaista seksikkyyttä.
Martina Aitolehden hienot Silimed-rinnat.
20
3518
Vastaukset
- Plastic Fantastic
Hyvät rinnat; mutta se johtuu kirurgin ammattitaidosta ja äärimmäisen hyvin itsestään huolehtivasta Martinasta. Silimed-implantti itsessään ei ole tuloksen taustalla vaan edellä mainitut seikat.
Toisaalta syöpähän ei näy, varsinkaan bikinien läpi.- Lapsellista
Sinulla se syöpä taitaa olla päässäsi, eikä Martinalla.
- poihgfdx
Noihan on ihan kauheat rantapallot! Miten isot ne on, onko laitettu liikaa vai miksi on noi totaalisen luonnoton?
- Näyttää Panu-tytöltä
Ihan tulee mieleen takavuosien Panu-tyttö, joka esiintyi tv-mainoksissa. Isot ja löysät.
- BFF
Martina kertoi Seiska lehdessä, että hänellä on silikoniproteesit. Silti samaisessa lehdessä ja Martinan tositv- sarjassa väitettiin, että hänen proteeseillaan on 10-v takuu. Silimedin takuu kapselillehan koskee vain uretaaniproteeseja. Taisi joku vähän vetää Martinaa nenästä takuun suhteen. Mutta toisaalta taas taisi käydä onni onnettomuudessa. Tunnen Martinan henkilökohtaisesti ja muistaakseni koko oli 390. Näyttävät rinnat sopivat Martinan tyyliin paremmin kuin luonnolliset. Martina on hyvä tyyppi ja näyttää pirun hyvältä!
- 10 vuotta takuuta
BFF kirjoitti:
Martina kertoi Seiska lehdessä, että hänellä on silikoniproteesit. Silti samaisessa lehdessä ja Martinan tositv- sarjassa väitettiin, että hänen proteeseillaan on 10-v takuu. Silimedin takuu kapselillehan koskee vain uretaaniproteeseja. Taisi joku vähän vetää Martinaa nenästä takuun suhteen. Mutta toisaalta taas taisi käydä onni onnettomuudessa. Tunnen Martinan henkilökohtaisesti ja muistaakseni koko oli 390. Näyttävät rinnat sopivat Martinan tyyliin paremmin kuin luonnolliset. Martina on hyvä tyyppi ja näyttää pirun hyvältä!
Silimedin silikoniproteesit polyuretaanikuorella ja kapselitakuu on 10 vuotta..
- piuiu
kyl noi isommat on kuin 390cc!
- Riippuu koosta
Jos on omaakin rintaa ja vartalo on pieni, tuon kokoiset implantit tekevät melkoiset meijerit. Itse olen suurempi ja omat rintani oli AA, rinnat näyttävät melko pieniltä 300 cc implanteilla.
- suurennettu
Voiko olla että näyttää siksi isoilta, kun tyttö on itse aika pieni?
- pohgfdsr
Eikös sillä ollut C-kuppi ennen ensimmäisiä silikoneja? Muistelen näin sanoneen. Kyllähän se C-kuppi 390cc pienessä ja hoikassa naisessa on melkoinen tykki!
- Näyttää Panu-tytöltä
Jos nainen on pieni ja hoikka, ja hänellä on jättimelonit, yksi asia on varma. - Nukkuminen on tosi vaikeaa. Tarvitaan monenlaisia tyynyviritelmiä, ja yölläkin jonkinlaista tukiliiviä. Itselläni on pienimmät mahdolliset implantit, mutta nukkuminen on tyynyviritelmien kanssa temppuilua.
- öälkjhgfghjkl
Pienimmät mahdolliset? Ovat käsittäääkseni kokoa 0,8 desiä eli 80cc. Onkohan sulla kapseloitunut implantit jos mini-implanteilla on nukkuminen vaikeaa? Mulla normit 300cc ja ihan ilman tyynyviritelmiä voin nukkua vaikka mahallani.
- Näyttää Panu-tytöltä
Täsmennyksenä: pienimmät niistä, joita kirurgi suositteli, eli hieman alle 300 cc. Minkäänlaista kapseloitumista ei ole ollut. Merkki on maailmalla paljon käytetty. Olen tosiaan hoikka, joten implantit haittaavat nukkumista vaikka eivät ole tämän isommat.
- öälkjhgfghjkl
okei, nyt ymmärrän...
Miten ne haittaa nukkumista? Painaako ne jotenki vai mitä? Mä olen normipainoinen (165/58) ja normi-implantit 300cc ei kyllä tunnu miltään nukkuessa.- Näyttää Panu-tytöltä
Kyllä painaa. Enkä osaa nukkua selälläni.
- ........
Itse opin nukkumaan selälläni proteesien laiton jälkeen, vaikka ennen nukuin aina mahallani. Eivätkä nuo Martinan rinnat todellakaan näytä luonnottomilta..on lihonnut synnytyksen jälkeen hieman, eikä näköjään vieläkään ole kilot kokonaan lähteneet. Tossa linkittämässänne kuvassa ne ei ees näytä silikoni rinnoilta..
- suurenneltu
Mitä? Ettei näytä luonnottomilta? Katopa ne muut ko seiskan bikinikuvat kuin tuo linkitetty joka on ainoa jossa ne ei näytä niin pahoilta - ihan kaameat pallotissit!
Mullakin on silarit ja myönnän ettei nekään aidoista mene, mutta noi Martinan on sanalla sanoen tökeröt.
En tiedä mikä niissä on mennyt metsään. Onko ne vain yli-isot vai mikä niissä mättää?- Shannahin
Eivät ole liian suuret vaan liian pienet. Siksi pallo ilmiö. Jos olisivat tarpeeksi suuret niin alkaisivat jo ylempää,siis sieltä mistä rinnat yleensä alkavat.
- ?
Varmaan kiristetty samalla ja siksi tuon näköiset..
- vastaväittelijä
No on monenlaisia näkemyksiä. Tähän mennessä tarjottuja syitä sille, että näyttää pahalle:
-liian isot implantit
-liian pienet implantit
-tehty samalla kiristys
Kukaan ei ole vielä ehdottanut vääränmallista tai muuten epäsopivaa implanttia. Luulen että siinä on se syy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301- 181280
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232