Pituuserosta uteleva

--------------------

Kaveripiiriini kuuluu melkein parimetrinen mies. Nyt hän esitteli uuden naisystävänsä: nippa nappa päälle 150cm tämä nainen. Nainen ei ole siro, mikä hieman tasapainottaa kokoeroa ja näyttää vähemmän hassulta. Mies on ihan mutkalla että ylettä suukottaamaan naista ja vaikka en pervo olekaan, tulee mieleen miten nuo kaksi onnistuu sänkyhommissa? Nainenhan häärää siellä tukehtumaisillaan jossakin miehen rinnankohdalla? tietysti muita asentojakin on missä ei jalkojen tai selän pituusero haittaa, mutta tuo nyt on kumminkin se perusasento. Tanssiminenkaan ei heiltä onnistunut.

37

1548

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • So?

Mitenkäs tämä ilmiö sun elämän laatua sitten huonontaa..?

• --------------------

Ei mitenkään, olen vaan utelias. =) Kaikki miehet joiden kanssa olen seurustellut ovat olleet max 10- 15cm minua pitempiä ja se tuntuu olevan hyvä pituusero kaikinpuolin. Jos sen enemmän olis eroa, olis jo hankalaa.

• So?

Niin, en osaa sanoa. En ole kovinkaan kokenut miesten kanssa. Miesystäväni on kanssani saman pituinen. Eiköhän kaikki parit itse ratkaise pituusasiansa.

• turhamainenidiootti

Hah, mä oon alle 160 senttinen naikkonen ja eräs miekkonen ketä joskus tapailin oli 210 cm. :D Ja mua niin kiihotti se koko ! Ja sängyjutut onnistu, koska olin ihan kiimassa kun niin iso mies (joku fiksaatio?!), ja se myös toki muhun.
      Suihinottokorkeus! :D

• 196cm/mm

Itse olen 196 ja puolisoni 154. Pituuserosta on mielestäni vain hyötyä sängyssä,

Ensinnäkin kun suuhyvittelen hänen kukkastaan, niin voin toisellä kädellä hivellä hänen kaulaansa ja toisella nilkkaansa samaan aikaan mitenkään ylenmääräisesti kurottelematta.

Kuusysissä minä olen aina alla. Kun laitan tyynynkulman pääni alle ja sijoitan hänet itselleni optimaalisesti päälleni, niin hänen päänsä jää juurikin sopivaan kohtaan fellaatiota ajatellen. Pidemmillä naisilla niska väsyy hyvin nopeasti kuusysissä.

Toiseksi kun hän istuu sylissäni yhdynnässä, niin kasvomme ovat juurikin kohdakkain.

Kun nostan hänet seinää vasten käteni kannatellen hänen pakaroitaan jälleen hänen kasvonsa ovat kasvojeni korkeudella. Ja koska pieni nainen on kevyt, niin häntä jaksaa kannatella ja kieputella pidemmänkin aikaa sylissä. Pidemmän naisen kanssa saa suudella kaulaa ja voimat loppuvat kannattelusta.

Pienenä ja sirona naisena voi kääntää hänet helposti ylosalaisin kuusysiin seisoaltani.

En oikein keksi missä asennossa olisi naisen suuremmasta pituudesta erityisesti hyötyä. Mielestäni suuri pituusero on käytännössä osoitautunut aivan julmetun kivaksi asiaksi sängyssä. Ja kieltämättä se on visuaalisesti aika kiihottavaa, kun ison miehen vastaavan kokoinen kalu tunkeutuu pieneen suloiseen kukkarasiaan.

Tanssiasiassa olet aivan oikeassa. Kaipaisin joskus tanssia lähekkäin hidasta. Kotona teemme sen siten, että hän seisoo pallin päällä. Joskus hieman ärsyttää, kun ihmiset katsovat meitä ja ilmiselvästi ovat huvittuneita pituuserostamme. Mutta me nyt vaan satutaan rakastamaan toisiamme ja p*skat muista.

• 8+8

"Ja kieltämättä on visuaalisesti aika kiihottavaa, kun ison miehen vastaavan kokoinen kalu tunkeutuu...."

Älä unta näe. Pisin mies kenen kanssa olen seurustellut, oli 195 cm pitkä ja hänellä taisi olla pienin kalu mitä koskaan olen nähnyt. Pikkusormeni kokoinen levossa ja etusormen kokoinen suurimmillan. Lisäksi hän ei ollut ollenkaan seksuaalinen olentokaan, joten seukkailumme loppui pariin kuukauden jälkeen.

• Hoh hoijaa!

"Ja kieltämättä se on visuaalisesti aika kiihottavaa, kun ison miehen vastaavan kokoinen kalu tunkeutuu pieneen suloiseen kukkarasiaan."

Hoh hoijaa... Tässä se tuli. Toisaalta lyhyet naiset ja lyhyistä naisista pitävät miehet eivät tykkää, jos joku ulkopuolinen näkee jotain pervoa ja pedofiliaan viittaavaa näissä pitkien miesten ja lyhyiden naisten suhteissa. JA sitten ITSE kirjoitetaan jotain noin uskomattoman oksettavaa, ja todellakin lapsiin sekaantumisen mieleen tuovaa paskaa! Aikuisten oikeestihan kaikki tietää, että pitkillä miehillä ei ole automaattisesti sen suuremmat kullit kuin lyhyemmilläkään, ja että lyhyillä naisilla ei ole sen pienemmät pimpsat kuin pidemmilläkään... Kas kummaa ettet sanonut "vaahtosammuttimen kokoinen kyrpäni seivästää hänen vaahtosammuttimen kokoisen ruumiinsa, ja hän parkuu tuskasta ja nautinnosta, kun sykkivä elimeni survoo hänen pientä pimpsalooraansa kuin mäntä. Olen hämmästynyt, ettei hän vallan repeä halki! Uskomaton on tuon pikku pimpsakan kyky venyä!"

Koittakaa päättää miten on, onko ne lyhyet naiset verrannollisia lapsiin vai ei -siis teidän omissa mielissänne? Minun mielestäni eivät ole, sillä lyhyt nainen ei ole sen suloisempi ja lapsenomaisempi kuin pitkäkään -hän on vain lyhyempi. Ja tuo vuodatushan on ihan täyttä paskaa ja fantasiaa. Joko lyhyen naisen märkä uni, tai pitkän miehen... Vähintäänkin kyse on fetissistä.

Tuon runkkufantasian paljastaa fantasiaksi myös se tosiseikka, että kuvaillaan tuota kuinka pitkän naisen kaula olisi mutkalla kuusysissä, tai kasvotusten paneskellessa ei ollakaan kasvotusten, kun naisen kaula on miehen kasvojen kohdalla, tai että pimppiä nuollessa ei yllä hyväilemään nilkkaa ja kaulaa yhtäaikaa ilman kurotteluja jne... Katsos -pitkä nainen voi koukistaa pitkiä sääriään jolloin nilkkojen hyväily onnistuu vallan mainiosti. Muissakaan jutuissa ei ole mitään ongelmaa, eli kaulaan ylettyy ilman kurkotteluja, kasvot on vastatusten, ei tarvi olla kaula mutkalla, sillä naisilla on yleensä lyhyemmät selät kuin miehillä. Jos rinnakkain on 178 cm mies ja nainen, niin naisen sääret ovat pidemmät kuin miehen, ja selkä lyhyempi. Juttusi on pelkkää soopaa, tai sitten lyhyellä naisellasi on todella pitkä selkä (ellet ole itse se pitkäselkäinen lyhyt nainen)... Loogisempaa olisi, että hänen kanssaan tuollaisella pituuserolla ette pystyisi olemaan kuusysissä, koska hän ei ylettyisi mulkkuusi -tai kasvotusten hänen otsansa olisi nippa nappa suusi ulottuvissa, kun kaulaansa kurkottelee ja sinä koukistat.

• Metri-Heikki

Joo ja sitäpaitsi mä tapasin kerran pienen naisen. Pienen naisen tussu on niin iso, etten ole moista koskaan nähnytkään. Sinne olisi voinut parkkeerata vaikka rekan.

Se on tunnettu tosiasia, että pitkillä miehillä on lyhyet jalat, lyhyet kädet, lyhyt kaula, lyhyt pää, lyhyt keskivartalo ja kaiken lisäksi lyhyt järkikin. Pitkien miesten siittiöiden hännätkin ovat tunnetusti niin lyhyet, ettei ne raukat pysty uimaan ollenkaan. Sen takia pitkien miesten pitkät lapset ovatkin yleensä naapurin Metri-Heikin tekemiä. Heikillähän on tunnetusti pitkä ja iso muna, kuyten myös jalat, kädet, kaula ja vartalo.

• öö..

Täh?

• :D :D :D :D :D

"Se on tunnettu tosiasia, että pitkillä miehillä on lyhyet jalat, lyhyet kädet, lyhyt kaula, lyhyt pää, lyhyt keskivartalo ja kaiken lisäksi lyhyt järkikin."

Mistäs se pituus sitten tulee? Jostainhan sen pituudenkin on tultava.
        :D :D :D :D :D

• ----

Näyttäähän tuollainen kieltämättä aika härskiltä, ihan kuin mies tahtoisi olla lapsen kanssa.

• oksoks-

Ihan sama tuli mieleen.. =(

• Iso Tuutti Pieni Suu
        oksoks- kirjoitti:

Ihan sama tuli mieleen.. =(

Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista. Pelkkää kateutta :)))

• asdasdasdy
        Iso Tuutti Pieni Suu kirjoitti:

Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista. Pelkkää kateutta :)))

Siis kateutta mistä ihmeestä?

• -på´å

Sinä se taidat haluta olla lapsen kanssa, kerran se sinun mieleesi tulee. Lyhyillä naisilla on kylläkin ihan samanlaiset naisen muodot, kuin pitkilläkin. Ei heitä voi erehtyä luulemaan lapsiksi, vai sokeako olet?
        Aika surkeaa täytyy elämäsi olla, jos toisten pituusero elämääsi haittaa noin paljon.

• 9+18

Miehen pituus/vartalon koko ei ole mitenkään suhteessa SEN kokoon, samoin kuin ei naisellakaan. Mitä mukuloita täällä on liikenteessä? Jos noin olisi, oliskin helppoa pokata se yhden yön kaveri.

• Geneetikko

Tässä olet kyllä väärässä. Peniksen pituus korreloi kyllä pituuden kanssa, mutta varmasti ilmiössä on suuri hajonta.

Koska tialstotiede ei aina heti aukea, konkretisoin.

Jos kaikki 150-200 cm miehet jaetaan 5 cm:n välein ryhmiin ja sitten jokaisesta ryhmästä otetaan peniksen pituuden keskiarvo, niin huomataa, että ryhmän nimellinen pituus korreloi voimakkaasti peniksen pituuden kanssa.

Ryhmän sisällä haajonta saattaa kuitenkin olla jopa samaa suuruusluokkaa kuin ryhmien välillä olevat erot.

Ilmiö on ihan geneettinen. Peniksen suurta kokoa selitetään sillä, että síkiövaiheessa testosteronipitoisuudet ovat olleet korkeat. Sama pitoisuus aiheuttaa kaikkien solujen suurentumista. Se selittää myös luontaista lihaksikkutta, luutiheyttä sekä luiden pituutta.

• 9+18
        Geneetikko kirjoitti:

Tässä olet kyllä väärässä. Peniksen pituus korreloi kyllä pituuden kanssa, mutta varmasti ilmiössä on suuri hajonta.

Jos kaikki 150-200 cm miehet jaetaan 5 cm:n välein ryhmiin ja sitten jokaisesta ryhmästä otetaan peniksen pituuden keskiarvo, niin huomataa, että ryhmän nimellinen pituus korreloi voimakkaasti peniksen pituuden kanssa.

Ryhmän sisällä haajonta saattaa kuitenkin olla jopa samaa suuruusluokkaa kuin ryhmien välillä olevat erot.

Ilmiö on ihan geneettinen. Peniksen suurta kokoa selitetään sillä, että síkiövaiheessa testosteronipitoisuudet ovat olleet korkeat. Sama pitoisuus aiheuttaa kaikkien solujen suurentumista. Se selittää myös luontaista lihaksikkutta, luutiheyttä sekä luiden pituutta.

Ihan noin "näppituntumalla" vaan kommentoin kun eräitäkin on tullut nähtyä tähän ikään enkä ole mitään vastaavuutta huomannut. Ehkä olen sitten törmännyt vain niihin poikkeustapauksiin.

• totuus tässä
        Geneetikko kirjoitti:

Peniksen kasvuun ja pituuskasvuun vaikuttavat eri hormonit. Peniksen pituuteen vaikuttaa mm. testosteroni, mutta pituuskasvuun vaikuttaa kasvuhormoni. Tämän vuoksi tulokset eivät välttämättä korreloi.

• Törkimykset

Aika törkeää haukkua lyhyitä ihmisiä "lapsiksi". Saatanan pässit, aikuinen on aikuinen oli se 100cm tai 230cm pitkä. Lapsi on lapsi oli se 100cm tai 230cm pitkä.

• So?

Niinpä. Tuskin minä ja mieheni ollaan mikään lapsipari, kun ollaan molemmat alle 160cm. Ihan aikuisia ihmisiä molemmat ollaan. :)

• .........
        So? kirjoitti:

Niinpä. Tuskin minä ja mieheni ollaan mikään lapsipari, kun ollaan molemmat alle 160cm. Ihan aikuisia ihmisiä molemmat ollaan. :)

Lyhyt mies ja lyhyt nainen tai pitkä mies ja pitkä nainen näyttääkin sopusuhtaiselta parilta, kun taas todella pitkä mies ja lyhyt nainen näyttää siltä, kuin isä olisi lähtenyt tyttärensä kanssa liikenteeseen.

• Kaikki kukat
        ......... kirjoitti:

Lyhyt mies ja lyhyt nainen tai pitkä mies ja pitkä nainen näyttääkin sopusuhtaiselta parilta, kun taas todella pitkä mies ja lyhyt nainen näyttää siltä, kuin isä olisi lähtenyt tyttärensä kanssa liikenteeseen.

Sanotaan, että se on katsojan silmissä. Tuollaiset ajatukset kertovat katsojan fantasioista enemmän kuin itse katsomisen kohteesta.

Ehkä myös suomalaiskansallista perisyntiämme eli kateutta.

• 173cm ja tykkään
        Kaikki kukat kirjoitti:

Sanotaan, että se on katsojan silmissä. Tuollaiset ajatukset kertovat katsojan fantasioista enemmän kuin itse katsomisen kohteesta.

Ehkä myös suomalaiskansallista perisyntiämme eli kateutta.

Mistä tuossa nyt voisi olla kateellinen? En ole siis aikaisempi vastaaja, mutta ihmettelen vaan? Tuskin kukaan haluais olla 150cm ja rapiat päälle aikuisena..

• .......
        173cm ja tykkään kirjoitti:

Mistä tuossa nyt voisi olla kateellinen? En ole siis aikaisempi vastaaja, mutta ihmettelen vaan? Tuskin kukaan haluais olla 150cm ja rapiat päälle aikuisena..

No niinpä. Ärsyttää tuo kateus-kortin vetäminen esiin joka välissä. Mistä tuossa voisi olla kateellinen?

• zaqqe-80
        ....... kirjoitti:

No niinpä. Ärsyttää tuo kateus-kortin vetäminen esiin joka välissä. Mistä tuossa voisi olla kateellinen?

Ei täällä kukaan ole kateellinen lyhyille tai pitkille eikä muillekkaan kehitysvammaisille.

• jwjjw
        ......... kirjoitti:

Melko sairas mielikuva. Tuo visio on korkeintaan omassa päässäsi. Kukaan tervejärkinen ei näe aikuista naista lapsena.

Tietysti, jos sinulla itselläsi on jotain patoutumia...

• ........

En tiedä milloin tästä pituusasiasta on tullut jokin ylitsepääsemätön ongelma ihmisille :D Ihmiset nyt vain sattuvat olemaan eri pituisia ja sen kanssa eletään sitten vain.

Poikaystäväni on 208 cm ja minä olen 168 cm. Eli pituuseroa on se 40 cm. Eipä ole koskaan se ollut ongelma - aina on keinot keksitty, jos jokin tilanne on ollut hankala.

Ainoa tilanne, joka on ehkä hieman hankala välillämme, on tanssiminen. Ilman korkkareita, en oikein saa hänestä sellaista hyvää otetta ja sitten joudun niska väärällään tuijottamaan ylöspäin ja siinä väsyy niska. Mutta 5-6 cm korkkaritkin jo helpottavat.

Seksissä ei ole ollut mitään ongelmaa, kyllä se penis on aina löytänyt tiensä sisälleni asennossa kuin asennossa :D Kaikki rakasteluasennot onnistuvat ja kaikki sujuu hienosti.

Ainoa seksiasento joka on vähän hankala, on 69-asento. Miehelläni kun on keskivartalo paljon pidempi kuin minulla, niin istuessani hänen ylleen suudeltavaksi, suuni ei oikein yletä hänen penikseensä. Eli keskivartaloiden eripituisuus tulee tässä vähän ongelmaksi.

Ei siinä, kivaa on. :) Ihanaa, kun on pitkä mies. Ja hänellä kun on vielä upein luonnekin, niin voisin vaikka mennä naimisiin. :D

• hira43765

Vitun pervot ei se seksi nii vaikeeta oo jos on pitempi mies...69 menee peniksen pidennyksellä, jos ei muute ylty

• Yksinkertaista

Tässä kombinaatiossa etsitään parhaita mahdollisia geenejä jälkeläisille. Hyvin yleistä ja ilmeisen alitajuista.

Ylipitkä haluaa ylilyhyen ja ylilyhyt ylipitkän.

• No that simple

Ei se nyt ihan noinkaan välltämättä mene, useimat pariskunnista on suunnilleen samanmittaisia.

• Shirelee

Halojaa, ei AP:ta asia mietityttäisi noin paljoa, jos ei hänellä olisi henkilökohtaista ongelmaa. Eli mahdollisesti mustasukkainen tästä kaveristaan ja täten kateellinen tytölle, haluaisi itse olla pienikokoinen tms. Sit toinen ihme juttu on tämä, että pitkien pitää AINA vetää jotain omaa "mä oon upean ja näyttävä kun olen pitkä ja muut on lapsen pituisia"- shouta. Mie voin ihan suoraan sanoa, että olen vähän yli 150, enkä ole sinut pituuteni kanssa. Toisaalta en haluaisin olla kovin pitkä, eli sellanen 165 olis jämpti. MUTTA.. en silti ala mollaamaan täällä pitkiä hevosen näköisiksi tai jättiläisiksi tai mitä niitä nyt ikinä joku keksiikään.

• Medium.

Eihän tässä ole kukaan pitkä sanonut olevansa upea ja näyttävä... Miksi sitten on niin, että jos nainen on pitkä niin se on itserakas paska ämmä, varsinkin jos ei tajua hävetä pituuttaan? Mutta jos mies on pitkä, niin se on vaan mahtava juttu ja hänellä on aihettakin ylpeyteen ja lyhyet naisetkin käy ihan kuumina.

Jos ne pitkät naiset on niin kuvottavia lyhyiden mielestä, niin onko tullut mieleen, että kun teillekin kuitenkin pitää olla mahd. pitkä mies, niin jos lisäännytte ja saatte tyttäriä, tulee tyttäristänne todennäköisesti noita kovasti halveksimianne kirahveja. Mollaatteko sitten tyttäriänne, ja pidätte huolen, että he tietävät hävetä epänaisellista pituuttaan? Eihän ne ole sitten yhtään söpöjä, joita mies voi naimapuuhissa pyöritellä ja heitellä ilmaan ja ottaa kopin, ja lennosta iskeä munan suuhun ja kuusysiin pää alaspäin seisaallaan, kun ensin oltiin naamatusten jne... Käteviä pikku väkkäröitä.

Ihan naurettavaa paskaa, tämä koko ketju ja aloittajalle tiedoksi, että kai ne nussimaan pystyy ja jos se akka rusentuu sinne ukon alle, niin omapa on ongelmansa.

• jmnn

Minusta ei saisi lapsennäköistä tekemälläkään, vaikka lyhytkasvuinen olenkin. Mehevä perse löytyy, kapea vyötärö ja rinnat 70D.
      Seksissä ei ole mitään ongelmaa koskaan ollut, mies voi pyörittää sängyssä miten päin tahansa, kun painankin vain 40kg :D Ja notkeutta riittää, ei tarvitse tyytyä muutamaan asentoon.

• Shirelee

Medium. - En tarkoittanut, että tässä ketjussa kukaan pitkä olisi itseään kehunut, mutta useissa pituuteen liittyvissä ketjuissa kyllä. Tässä ketjussa tosin on meidän lyhyiden vertaamista kehitysvammaisiin sekä "miten muka voisin olla LYHYELLE kateellinen?" ja "Miten joku nyt muka haluis olla 150 ja rapiat päälle?"- juttuja, jonka kirjottaja on itse pitkä. Niin ja mulle ei ole miehen pituudella juurikaan väliä. Semmonen 160cm - 200cm on ihan hyvä. AINIIN, mutta jos seurustelisin 200 senttisen miehen kanssa, olisimme isä ja tytär. Damn..

• Shirelee

PS. Viestissäsi oli kaiken lisäksi älyttömän lapsellista kielenkäyttöä, joten mun on vaikea ottaa sinua tosissani. Miksei osata keskustella rakentavasti?

PPS. En minä ole haukkunut pitkiä kuvottaviksi, eikä pitkien pitäisi hävetä pituuttaan, mutta ei sitä tarvitse aina alkaa korostamaan, kuinka muka pitkä olisi jollain lailla parempi kuin lyhyet kanssasisarensa.

• Medium.

Itse olen keskipituinen, kuten nimimerkistäkin pitäisi pystyä jo päättelemään ja voin tätä pitkien ja lyhyiden "sotaa" ja vääntöä siitä kummat on ihkumpia seurata tästä välistä naureskellen, kun en kumpaankaan ryhmään kuulu... Tai kuulun pitkien mielestä varmaan lyhyisiin ja lyhyiden mielestä pitkiin. Kommenttini oli osittain rivoa huumoria pikemmin kuin lapsellista kielenkäyttöä, jos tarkoitat tuota ilmassa heittelemistä ja munan suuhun iskemistä jne... Siihen sain innoituksen noista kuvottavan limaisista seksikuvailuista, joita jotkut on tähän ketjuun kirjoittaneet (ja joita en muuten usko muuksi kuin jonkun pölvästin mielikuvitukseksi), kuinka kätevää se on lyhyttä naista pyöritellä ja köyriä miten päin vaan. Ihan tyhmää paskaa koko ketju.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      56
      2950
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2731
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2441
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2359
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1928
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1559
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1235
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1203
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1060
    Aihe