kosmetologi sanoi ihoni olevan kosteusköyhä,lievää couperosaa poskissa. talvisin tuntuu,ettei mikään rasva riitä sitä pitäisi lisätä useasti päivän mittaan ja kuitenkin iho tuntuu näyttää kuivalta varsinkin poskista. ja kun rasvaa joutuu lisään koko ajan se alkaa punoittaa. kesällä taas iho hikoaa herkästi kaikkien voiteiden alla, ja punoittaa.
tuo kosmetologi kauppasi 100€ tuotteita,mutta haluaisin löytää jotain halvempaa.mitä ehdotuksi teillä olis?
olisiko tuo lumenen rauhoittava seerumi kasvovoiteen alle hyvää? kuulemma joku seerumi auttais kosteusköyhälle iholle. mutta mitä rasvaa päälle? ja olisiko pakko olla yö- ja päivävoide erikseen? miksi jos hyvä ? olisiko joku apteekin perusvoide hyvä?
hajustamatontako olis hyvä olla? voi auttaakaa joku!
nyt haluan hyviä ehdotuksia ja apua iholleni !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
7
163
Vastaukset
- Niisku-10
Jos haluat hyviä ja luonnolisia tuotteita, käy kurkkaamassa Naturellen-blogia. Sieltä äysin niin paljon vinkkejä, että uskalsin kokeilla niitä tuotteita.Kyllästyin itsekin täysin näihin kosmetologien tuputtamiin törkykallisiin tuotteisiin, jotka eivät todellakaan auttaneet ihoani. Sinulla tuntuu olevan täysin samoja ongelmia, kuin mitä minun ihossani oli. Nyt olen löytänyt itselleni hyvät ihonhoitotuotteet ja ihoni voi loistavasti. Tosin aloin myös syömään vitamiineja, jotka auttoivat tuntuvasti ihooni. Joten pelkkä ulkoinen ihonhoitokaan ei aina riitä. Tsemppiä sinulle! Toivottavasti löydät itsellesi juuri sinulle oikeat ihonhoitotuotteet.
- Dalida
Mikä on ikäsi? Ja ihotyyppisi?
"Kosteusköyhä" ei kerro mulle mitään, voi tarkoittaa sekä kuivaa ihotyyppiä että pintakuivaa sekaihoa - tai tuo kuivuus johtuukin herkän ihon ärsyyntymisestä.
Koska ihosi on selvästi herkkä ja myös couperosaa on jo vaikka oletan että olet aika nuori, suosittelen että vältät kaikkea ihoa ärsyttävää. Mustalle listalle laittaisin heti alkoholin, hajusteet, eteeriset öljyt ja natriumlauryylisulfaatin.
Noita luonnonkosmetiikkatuoteita kannattaa varoa, monissa on rutkasti sekä alkoholia että voimakkaita hajusteita sekä ärsyttäviä kaviuutteita.
Herkkäihoiselle parhaat tuotteet ovat allergiatunnuksen saaneet tuotteet.
Ja toinen tärkeä pointti on suojella ihoa kaikelta ulkoisilta tekiijöiltä - nyt kesällä UV-säteiltä suojaaminen on must!- family girl x2
ikää on jo yli 40v. !! nuorena kärsin aknesta, mutta en mistään mitä ois lääkärillle tarvinnut mennä. ihoni oli aika rasvainen, kunnes tuossa 30kympin tietämillä alkoi tämä kuivuminen kiusata .Eniten varmaan ärsyttää toi talvisin ,että joutuu läträän rasvaa koko ajan vaan lisää päivän mittaan.
ihoni on pintakuiva, mutta herkistynyt vähän kaikelle.
Itse mietin voisko olla,että ihoni kaipaisi enemmän kosteutta mutta tietty rasvaakin jonkun verran. Mikähän ois hyvä kosteuttava, mutta rasvaakin antava tuote ?
juu olen koittanut noita luonnontuotteita, iho ärtyy niistä kahta kauheemmaksi iho huokoset laajenee ja iho alkaa punoittaa !no thanks!
Antaakohan toi LV:n 24h voide kosteutta iholle ? Kait sitä vois jotain öljyä lisätä joko alle tai päälle, tai sit just joku seerumi.
MInkähän merkkiset seerumit ois hyviä ?
täytyy myöntää, että olen aikaisempina kesinä laiminlyönnyt uv suojan, mutta tämä kesä ollut jotenkin helpompi kun en oo ottanut esim. aurinkoa ollenkaan, aurinko ottaa minkä ottaa liikkuessa.
- Apua saanut
NEUVON MENEMÄÄN IHOTAUTILÄÄKÄRILLE. Hän osaa neuvoa OIKEAN hoidon. Kosmetologit ei välttämättä osaa. Ihmettelen usein tuota voidepurkkien määrää tavarataloissa. Rahankeruuta, ei ihon hoitoa.
- arganx230
ite kyllä neuvon kokeilemaan ihan tavallisia öljyjä, rypsi-, auringonkukka- tms... ja argan öljy on ihan huippu, itseltäni hävinnyt silmien alta sellaset valkoset ihomadon nkösetkin öljyillä!
- noorle
Itse käytän talvella kuivalle iholle bepanthen salvaa, koska iho halkeilee. Lisäksi tässä muutamia tuotteita joita käytän vuoden ympäri: http://priceoflookingawesome.blogspot.com/2011/08/top-5-for-face_22.html
- vakikäyttäjä
Avenella on ihana tuote nimeltä Skin Recovery Cream, helpottaa herkän ja punoittavan ihon oloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial171749Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401722Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3081365Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221108Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091092- 1341015
- 285975
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3935- 10925
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49898