Miehet vastaavat:
1. Mikä on miehekkäin ominaisuutesi?
2. Mikä on naisellisin/ epämiehekkäin ominaisuutesi?
Naiset vastaavat:
1. Mikä on naisellisin ominaisuutesi?
2. Mikä on miehekkäin/ epänaisellisin ominaisuutesi?
Miekkäitä ja naisellisia puolia
27
241
Vastaukset
- nainen vastaa
1. Hiukset.
2. Nenä.- nainen vastaa
1. Lempeys.
2. Jämäkkyys.
1. Parta.
2. Karvaton kroppa.- Mies vastaa
1. Kyrpäni
2. Tunteeni - vastaajatar
1. tarve pitää huolta, luontainen äidillisyys
2. turhamaisuuden puute 1. Rinnat.
2. Kiinnostuksen kohteet.- sillitrooli
Millaisia ne kiinnostuksen kohteesi sitten ovat?
sillitrooli kirjoitti:
Millaisia ne kiinnostuksen kohteesi sitten ovat?
En ole kiinnostunut vaatteista, meikeistä, ulkonäöstä, Sex and the City- sarjasta, hääohjelmista, Seitsemän päivää-lehdestä, kynttilöiden tai keittiötavaroiden verkostomyynnistä, toisten ihmisten asioista, alennusmyynneistä, reality TV-ohjelmista.
Olen kiinnostunut politiikasta, historiasta, satiirista, uutisista, sosiologiasta.
Paljon on samanlaisia naisia tietenkin kuin minä, jotka eivät ole kiinnostuneet samoista asioista ja/tai ovat kiinnostuneita samoista asioista. Itse en tunne kovin montaa sellaista, joten luulen sen vuoksi etten ole tyypillinen.- sillitrooli
mablab kirjoitti:
En ole kiinnostunut vaatteista, meikeistä, ulkonäöstä, Sex and the City- sarjasta, hääohjelmista, Seitsemän päivää-lehdestä, kynttilöiden tai keittiötavaroiden verkostomyynnistä, toisten ihmisten asioista, alennusmyynneistä, reality TV-ohjelmista.
Olen kiinnostunut politiikasta, historiasta, satiirista, uutisista, sosiologiasta.
Paljon on samanlaisia naisia tietenkin kuin minä, jotka eivät ole kiinnostuneet samoista asioista ja/tai ovat kiinnostuneita samoista asioista. Itse en tunne kovin montaa sellaista, joten luulen sen vuoksi etten ole tyypillinen.Jos noista kahdesta pitäisi valita, niin ottaisin ehdottomasti sen jälkimmäisen naisen. Naiset, jotka ovat kiinnostuneita Sex & the Citysta, Seiskasta, ja toisten ihmisten asioista juoruamisesta, ovat kammottavia.
- Mies1985
On monilla miehilläkin rinnat.
- sillitrooli
1. Kyky toimia kun tilanne on päällä ja _kaikki_ muut menevät paniikkiin
2. hmm no positiivisiakin varmaan löytyisi, mutta otetaan negatiivinen. En ole mikään erityisen äijän näköinen. - Älyn haamu
1. Minulla on jämäköitä mielipiteitä ja moraalisia periaatteita.
2. Olen herkkä.- Ei kun
Sä olet oikeasti kova mutta vaan esität herkkää täällä.
- leeatuulia
1. Ulkonäkö kaiketi.. Tai myrkysä tunteitten vaihtelu :)
2. Tykkään tehä "likasia" ja fyysisiä juttuja, kuten vaihtaa itte autonrenkaat, -öljyt yms, urakoija halkoja, kaikenlaista sellasta pientä.. - ..................
1. Määrätietoinen, joskus röyhkeäkin.
2. Olen romantikko ja vielä hyvin feminiinisellä tavalla. Naiset vastaavat:
1. Mikä on naisellisin ominaisuutesi? - Pelkään hämähäkkejä ?
2. Mikä on miehekkäin/ epänaisellisin ominaisuutesi? - En tarvitse miestä sohviani siirtelemään, koska siirrän ne itsekin... vaan minulla on miehelle ihan jotakin muuta käyttöä ;)- violet.
1. ulkonäkö ja tietyt maneerit
2. puhetapa toisinaan, tietyt harrastukset/kiinnostuksen kohteet - !
1. pirin vetäminen
2. siiderin juominen (johtuu tosin keliakiasta) - ---.-.--.-
1. Olen jämäkkä mielipiteissäni ja teoissani
2. Olen liian kiinnostunut ulkonäöstäni
Ja mies siis. - kallanhelmi
Naiset vastaavat:
1. Mikä on naisellisin ominaisuutesi? Leveähkö lantio
2. Mikä on miehekkäin/ epänaisellisin ominaisuutesi? Hyvänkokoinen klitukka- mikä'
¨tää "klitukka" on?
- Mahdollisesti...
mikä' kirjoitti:
¨tää "klitukka" on?
lädy Kallanhelmi jättää asoita palstan miehille arvoitukseksi.
(Ja syötiksi, lisää mielenkiintoa seuraamiseen....:) - 3+14
Mahdollisesti... kirjoitti:
lädy Kallanhelmi jättää asoita palstan miehille arvoitukseksi.
(Ja syötiksi, lisää mielenkiintoa seuraamiseen....:)Seisottajan vikaa näyttäis olevan.
- öhö öhö öhö öhö
Miehet vastaavat:
1. Mikä on miehekkäin ominaisuutesi? Iso kyrpä
2. Mikä on naisellisin/ epämiehekkäin ominaisuutesi? Isot tissit - Janne_71
1. http://www.youtube.com/watch?v=5pxJoT7jhwM
2. rimpulat narut käsivarsina ja kukkakepit jalkoina. - FF
Naisellisin ominaisuuteni lienee hymy ja ehkä naurukin, niistä saan paljon palautetta.
Mikä se toinen kysymys oli? Miehekkäin ominaisuus? Sama kuin Mablabilla eli en ole kiinnostunut "naismaisista asioista" ja inhoan esimerkiksi shoppailua, juorulehtiä, prinsessahäitä, vaaleanpunaista väriä jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964764Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083804Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1042210Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621236- 531105
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4851038