Sijainen(m) työpaikalla

neiti brunetti

En tiedä mitä ajatella eräästä työkaverista. Mies hakeutuu selkeästi seuraani monesti töissä samassa vuorossa ollessamme...Puheissaan hieman jopa ärsyttävä monesti. Minulle on kuitenkin hänen käytöksestään tullut tunne, että henkilö olisi kiinnostunut minusta tai sitten se on vaan joku naistennaurattaja...

Sormus sormessa, vaikka puhuu kuitenkin siihen malliin, kuin kotona ei odottaisi kukaan...

Itse olen hieman sekaisin miehestä, ajattelen häntä yötä päivää ja odotan, että näen hänet töissä...

10

409

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hah.

Heh,hee.>> Mies hakeutuu selkeästi seuraani monesti töissä samassa vuorossa ollessamme..

Sulla ei ole noita Työvuoroja > joten kukaan ei hakeudu seuraasi!

• näkee unta.

Njaa.. mitäs pitäs hitsata? Migillä lankaa palaa, sähköllä sauva jumittuu ja kaasulla palaa se hitsattava rauta alta pois ...

• neuvoja.

Nauti tilanteesta! Hymyile hänelle ja flirttaile kevyesti, kun näette. Jos mies on enemmänkin kiinnostunut sinusta, hän kyllä osoittaa sen.

• älä oo tyhmä

Semmosia ne ukkomiehet on. Pistää tyttöjen päät pyörälle ja tavoitehan on selvä: päästä sun pöksyihin. Sitten kun kerran pääsee, olet kuin ilmaa hänelle sen jälkeen. Halutako sitä?

• neiti brunetti

Sitä vaan mietin, että pitääkö jotkut miehet sormusta vasemmassa nimettömässä vielä vaikka esim.vaimo olisi kuollut...?

• kysyä voi

No kysy suoraan niin ei tartte miettiä! Itse en ainakaan naimisissa olevaan sortuisi parempi kysyä kuin katua.

• neiti brunetti

"Kysy suoraan"... Hmm... Miten tyhmänä se mua pitäis, kun kysyisin, et ootko naimisissa, kun sulla on sormus sormessa?!!

Vai mitä ajattelit kommentillasi?

Tuntuu vaan vähän hölmöltä kysyä moista... Jospa se onkin vain joku naistenmies, joka kommunikoi kaikkien naisten kanssa tuollaista flirttiä heittäen... Sen vuoksi tuntuisi hölmöltä kysyä suoraan...

• neiti brunetti

No, eipä tässä nyt olla kuin ajatuksen tasolla kyseisen ihmisen suhteen =).
      Piristää kummasti kyllä työpäivää =D

Ihmetyttää vain se sormus, kun selkeästi flirttailee kanssani ja kuten edellä mainitsin antaa ymmärtää, ettei kotona ole kuin koira odottamassa.

• PESÄLLESI

>Neiti hoi ! tiedätkös miksi miehet hakeutuu seuraa?
      Miehet haluaa vierailulle PESÄLLESI ,joten siinä on vastaus..

• näin luulen

Eri työpaikoissa tullut huomattua sama, et miehet nyt vaan sormuksista huolimatta puhuvat kuin kotona ei ketään toista oliskaan ja viihtyvät hyvin nättien sinkkunaisten läheisyydessä. Kai se on joku alitajuntainen juttu, joka tuohon ajaa - en usko että mielessä välttämättä on pettäminen, mut 'metsästävät' piristääkseen työpäiväänsä. Kai.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      289
      5435
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      5016
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4126
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3830
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      41
      3448
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      87
      3107
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      69
      2962
    8. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      38
      2120
    9. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      44
      2071
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      27
      2068
    Aihe